Inver­co­te i In­ca­da – gdy wy­bór na­le­ży do spe­cja­li­stów od kar­to­nuPoprzedni artykuł 

Opinia przetwórców, w tym fakt, że wskazywali na przerabialność i jakość produktu, wzmacnia nasze przeświadczenie, że jeśli chodzi o marki Invercote i Incada, zmierzamy w odpowiednim kierunku”, mówi Kenneth Nysten z Iggesund Paperboard.
Opi­nia prze­twór­ców, w tym fakt, że wska­zy­wa­li na prze­ra­bial­no­ść i ja­ko­ść pro­duk­tu, wzmac­nia na­sze prze­świad­cze­nie, że je­śli cho­dzi o mar­ki Inver­co­te i In­ca­da, zmie­rza­my w od­po­wied­nim kie­run­ku”, mówi Ken­neth Ny­sten z Ig­ge­sund Pa­per­bo­ard.

Ig­ge­sund Pa­per­bo­ard, fir­ma gru­py Hol­men, po­sia­da dwie naj­bar­dziej war­to­ścio­we mar­ki kar­to­nu w Eu­ro­pie. Ta­ki jest wnio­sek z ba­da­nia ma­rek prze­pro­wa­dzo­ne­go przez fir­mę Op­ti­com In­ter­na­tio­nal Re­se­arch. Po­nad 200 prze­twór­ców – firm prze­twa­rza­jących kar­ton w go­to­we opa­ko­wa­nia – umie­ści­ło mar­ki Ig­ge­sund Inver­co­te oraz In­ca­da na sa­mym szczy­cie li­sty.

An­kie­ta ob­jęła prze­twór­ców z Nie­miec, Fran­cji, Wiel­kiej Bry­ta­nii, Włoch, Hisz­pa­nii, Szwaj­ca­rii, Bel­gii i Ho­lan­dii w ta­kich seg­men­tach bra­nży jak opa­ko­wa­nia far­ma­ceu­ty­ków i ko­sme­ty­ków, cze­ko­la­dy i sło­dy­czy, su­chych, mro­żo­nych i chło­dzo­nych pro­duk­tów spo­żyw­czych oraz win i al­ko­ho­li. Ba­da­nie prze­pro­wa­dza­ne jest raz na dwa la­ta od ro­ku 2004. Mar­ki fir­my Ig­ge­sund kon­se­kwent­nie zaj­mu­ją w nim czo­ło­we po­zy­cje.

„Ka­żde zwy­ci­ęstwo w tym ran­kin­gu to dla nas po­twier­dze­nie, że obie ro­dzi­ny na­szych kar­to­nów spe­łnia­ją za­po­trze­bo­wa­nia bra­nży”, sko­men­to­wał z za­do­wo­le­niem Ken­neth Ny­sten, Dy­rek­tor ds. Sprze­da­ży i Mar­ke­tin­gu w Ig­ge­sund. „Oczy­wi­ście szcze­gól­ną ra­do­ść spra­wia fakt, że uczest­ni­ka­mi ba­da­nia są prze­twór­cy, którzy ży­ją z prze­kszta­łca­nia te­go bia­łe­go, lek­kie­go kar­to­nu w funk­cjo­nal­ne i pi­ęk­ne opa­ko­wa­nia”.

Ba­da­nie po­ka­za­ło rów­nież, że wy­so­ka ja­ko­ść i po­li­ty­ka zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju sta­ją się co­raz wa­żniej­szy­mi kry­te­ria­mi wy­bo­ru. Prze­twór­cy ma­ją ta­kże wy­so­kie ocze­ki­wa­nia wo­bec ta­kich cech jak dru­kow­no­ść, za­dru­ko­wal­no­ść, a ta­kże ja­ko­ść bi­go­wa­nia. Inver­co­te oraz In­ca­da są w sta­nie spe­łnić je bez tru­du.

Fir­my Ig­ge­sund i Sto­ra En­so są po­strze­ga­ne ja­ko li­de­rzy na ryn­ku kar­to­nu pod względem zrów­no­wa­że­nia, na­wet je­śli wi­ęk­szo­ść re­spon­den­tów nie wska­za­ła wy­ra­źne­go li­de­ra w bra­nży.

„Opi­nia prze­twór­ców, w tym fakt, że wska­zy­wa­li na prze­ra­bial­no­ść i ja­ko­ść pro­duk­tu, wzmac­nia na­sze prze­świad­cze­nie, że zmie­rza­my w od­po­wied­nim kie­run­ku. Ich uzna­nie dla na­szych dzia­łań w dzie­dzi­nie zrów­no­wa­że­nia ta­kże jest wa­żnym i sil­nym ar­gu­men­tem prze­ma­wia­jącym na ko­rzy­ść na­szych wy­ro­bów”, do­da­je Ny­sten.

Naj­bar­dziej war­to­ścio­we mar­ki kar­to­nu w Eu­ro­pie we­dług ba­da­nia:

  1. Inver­co­te (Ig­ge­sund)
  2. In­ca­da (Ig­ge­sund)
  3. Tam­bri­te (Sto­ra En­so)
  4. En­so­co­at (Sto­ra En­so)
  5. Per­for­ma (Sto­ra En­so)
  6. Bil­le­ru­dKor­snäs (Bil­le­ru­dKor­snäs)
  7. CKB (Sto­ra En­so) NOWOŚĆ 2018
  8. Met­säBo­ard Pro (Met­sä Bo­ard) NOWOŚĆ 2018
  9. Ala­ska Plus (In­ter­na­tio­nal Pa­per)
  10. Met­säBo­ard Clas­sic (Met­sä Bo­ard) NOWOŚĆ 2018
  11. Met­säBo­ard Pri­me (Met­sä Bo­ard) NOWOŚĆ 2018

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ig­ge­sund Pa­per­bo­ard

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści