API na tar­gach Pac­ka­ging In­no­va­tions 2019: pre­mie­ra Trends Fo­lio 2020/2021Poprzedni artykuł 

Po raz ko­lej­ny API Gro­up będzie wy­staw­cą lon­dy­ńskiej edy­cji tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions, or­ga­ni­zo­wa­nych w dniach 11–12 wrze­śnia br. Naj­wa­żniej­szą pre­mie­rą, pre­zen­to­wa­ną na sto­isku fir­my (nr A34), będzie ko­lej­na edy­cja spe­cjal­ne­go wy­daw­nic­twa de­dy­ko­wa­ne­go naj­now­szym tren­dom w bra­nży opa­ko­wań i ety­kiet luk­su­so­wych – API Trends Fo­lio, uwzględ­nia­jące­go okres od je­sie­ni­/zi­my 2020 do wio­sny­/la­ta 2021. Tra­dy­cyj­nie już znaj­dą się w nim czte­ry ob­sza­ry te­ma­tycz­ne, będące – zda­niem twór­ców pu­bli­ka­cji – klu­czo­wy­mi w kon­te­kście pro­jek­to­wa­nia i two­rze­nia opa­ko­wań przez naj­bli­ższe 24 mie­si­ące.

„Wy­daw­nic­two API Trends Fo­lio li­czy so­bie już pi­ęć lat – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska, dy­rek­tor za­rządza­jąca API Fo­lie Pol­ska .– W tym cza­sie zy­ska­ło sta­tus wa­żne­go prze­wod­ni­ka po świe­cie opa­ko­wań i ety­kiet luk­su­so­wych. Je­go ko­lej­ne edy­cje cie­szą się nie­słab­nącym za­in­te­re­so­wa­niem osób za­an­ga­żo­wa­nych w ca­ły pro­ces two­rze­nia różno­rod­nych roz­wi­ązań opa­ko­wa­nio­wych: pro­jek­tan­tów, gra­fi­ków, przed­sta­wi­cie­li agen­cji re­kla­mo­wych, dru­ka­rń czy wresz­cie wła­ści­cie­li ma­rek. Dla nich Trends Fo­lio sta­ło się praw­dzi­wym „skar­be­m”, za­wie­ra­jącym nie tyl­ko licz­ne wzor­ce i mo­ty­wy gra­ficz­ne, ale też stu­dia przy­pad­ku z wdro­żeń zre­ali­zo­wa­nych przy udzia­le na­szych spe­cja­li­stów, od­po­wie­dzial­nych za po­wsta­nie te­go wy­daw­nic­twa”.

API Trends Fo­lio jest owo­cem pra­cy ze­spo­łu mi­ędzy­na­ro­do­wych spe­cja­li­stów i eks­per­tów tech­nicz­nych API, których za­da­niem by­ło wska­za­nie naj­wa­żniej­szych tren­dów w ob­sza­rze kre­acji opa­ko­wań oraz mo­żli­wo­ści za­sto­so­wa­nia przy ich pro­duk­cji fo­lii, la­mi­na­tów i roz­wi­ązań ho­lo­gra­ficz­nych, ofe­ro­wa­nych przez bry­tyj­skie­go pro­du­cen­ta. Wszyst­ko po to, by wzmac­niać prze­kaz mar­ko­wych pro­duk­tów na ryn­ku, z uwzględ­nie­niem po­ja­wia­jących się na nim zmian, zwi­ęk­sza­jąc atrak­cyj­no­ść opa­ko­wań w kon­te­kście co­raz wi­ęk­szej kon­ku­ren­cji na półkach skle­po­wych.

Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions 2019 będą za­tem miej­scem świ­ęto­wa­nia przez API pi­ątej rocz­ni­cy po­ja­wie­nia się Trends Fo­lio na ryn­ku oraz za­pre­zen­to­wa­nia ko­lej­nej edy­cji wy­daw­nic­twa. Z tej oka­zji pod­czas tar­gów fir­ma za­pra­sza na swo­je sto­isko na spe­cjal­ną, uro­dzi­no­wą „Szam­pa­ńską Go­dzi­nę”, pod­czas której – po­za po­częstun­kiem w po­sta­ci lamp­ki szam­pa­na – wła­ści­cie­le ma­rek i pro­jek­tan­ci opa­ko­wań będą mo­gli wy­słu­chać pre­zen­ta­cji Da­vi­da Pe­ter­sa, Cre­ati­ve De­ve­lop­ment Ma­na­ge­ra w API Gro­up. Kie­ru­je on ze­spo­łem ds. kre­acji, od­po­wie­dzial­nym m.in. za po­wsta­nie Trends Fo­lio, a je­go wy­stąpie­nia będą mia­ły ści­sły zwi­ązek z za­war­to­ścią naj­now­szej edy­cji te­go wy­daw­nic­twa. Jak pod­kre­śla fir­ma, w tym ro­ku zo­sta­ło ono za­pro­jek­to­wa­ne w zu­pe­łnie no­wej for­mu­le, by w jesz­cze wi­ęk­szym stop­niu in­spi­ro­wać ry­nek, ba­zu­jąc na suk­ce­sie od­nie­sio­nym przez tę pu­bli­ka­cję w mi­nio­nych pi­ęciu la­tach.

„Je­ste­śmy nie­zwy­kle pod­eks­cy­to­wa­ni fak­tem, że naj­now­sza wer­sja Trends Fo­lio za­de­biu­tu­je na tar­gach Pac­ka­ging In­no­va­tions Lon­don. Jest to ide­al­ne miej­sce do spo­tkań z wła­ści­cie­la­mi ma­rek i pro­jek­tan­ta­mi opa­ko­wań, po­zwa­la­jące na za­pre­zen­to­wa­niem nam, w ja­ki spo­sób mo­że­my wspie­rać klien­tów w two­rze­niu roz­wi­ązań opa­ko­wa­nio­wych, ma­jących rze­czy­wi­sty wpływ na zwi­ęk­sze­nie sprze­da­ży de­ta­licz­nej ich pro­duk­tów” – mówi Da­vid Pe­ters.

Swo­je miej­sce na sto­isku API Gro­up znaj­dą ta­kże naj­now­sze fo­lie me­ta­li­zo­wa­ne do hot stam­pin­gu, wpro­wa­dzo­ne nie­daw­no do jej ofer­ty – se­rie CB i UB. Pierw­sza z nich to ma­te­riał, który opcjo­nal­nie mo­żna za­dru­ko­wy­wać (otwie­ra­jąc tym sa­mym no­we mo­żli­wo­ści przed pro­jek­tan­ta­mi opa­ko­wań), ofe­ru­jący wy­so­ki po­łysk i re­fleks świetl­ny. Z ko­lei se­ria UB (rów­nież ofe­ru­jąca wy­so­ki po­łysk) jest de­dy­ko­wa­na trud­niej­szym – – jak za­pew­nia pro­du­cent – w obrób­ce podło­żom po­ro­wa­tym i wsi­ąkli­wym, znaj­du­jącym często za­sto­so­wa­nie przy pro­duk­cji ety­kiet na wi­no i wy­ro­by al­ko­ho­lo­we.
„Oso­by, którym nie będą mo­gły do­trzeć do Lon­dy­nu, z pew­no­ścią za­in­te­re­su­je in­for­ma­cja, że za­rów­no z naj­now­szy­mi fo­lia­mi z na­szej ofer­ty, jak też z ostat­nim wy­da­niem Trends Fo­lio, będzie mo­żna za­po­znać się już kil­ka­na­ście dni później, pod­czas tar­gów La­be­le­xpo Eu­ro­pe od­by­wa­jących się w Bruk­se­li. Tam rów­nież będzie­my z wła­snym sto­iskiem, na którym znaj­dą się licz­ne prób­ki opa­ko­wań i ety­kiet wy­ko­na­nych z udzia­łem podło­ży mar­ki API. Za­pra­sza­my za­tem ser­decz­nie na obie im­pre­zy tar­go­we, jak rów­nież – do kon­tak­tu z na­szym lo­kal­nym, pol­skim od­dzia­łe­m” – pod­su­mo­wu­je Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej pai.in­fo.pl
Fot.: API Gro­up

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści