Po raz kolejny API Group będzie wystawcą londyńskiej edycji targów Packaging Innovations, organizowanych w dniach 11-12 września br. Najważniejszą premierą, prezentowaną na stoisku firmy (nr A34), będzie kolejna edycja specjalnego wydawnictwa dedykowanego najnowszym trendom w branży opakowań i etykiet luksusowych – API Trends Folio, uwzględniającego okres od jesieni/zimy 2020 do wiosny/lata 2021. Tradycyjnie już znajdą się w nim cztery obszary tematyczne, będące – zdaniem twórców publikacji – kluczowymi w kontekście projektowania i tworzenia opakowań przez najbliższe 24 miesiące.
„Wydawnictwo API Trends Folio liczy sobie już pięć lat – mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska .– W tym czasie zyskało status ważnego przewodnika po świecie opakowań i etykiet luksusowych. Jego kolejne edycje cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem osób zaangażowanych w cały proces tworzenia różnorodnych rozwiązań opakowaniowych: projektantów, grafików, przedstawicieli agencji reklamowych, drukarń czy wreszcie właścicieli marek. Dla nich Trends Folio stało się prawdziwym „skarbem”, zawierającym nie tylko liczne wzorce i motywy graficzne, ale też studia przypadku z wdrożeń zrealizowanych przy udziale naszych specjalistów, odpowiedzialnych za powstanie tego wydawnictwa”.
API Trends Folio jest owocem pracy zespołu międzynarodowych specjalistów i ekspertów technicznych API, których zadaniem było wskazanie najważniejszych trendów w obszarze kreacji opakowań oraz możliwości zastosowania przy ich produkcji folii, laminatów i rozwiązań holograficznych, oferowanych przez brytyjskiego producenta. Wszystko po to, by wzmacniać przekaz markowych produktów na rynku, z uwzględnieniem pojawiających się na nim zmian, zwiększając atrakcyjność opakowań w kontekście coraz większej konkurencji na półkach sklepowych.
Targi Packaging Innovations 2019 będą zatem miejscem świętowania przez API piątej rocznicy pojawienia się Trends Folio na rynku oraz zaprezentowania kolejnej edycji wydawnictwa. Z tej okazji podczas targów firma zaprasza na swoje stoisko na specjalną, urodzinową „Szampańską Godzinę”, podczas której – poza poczęstunkiem w postaci lampki szampana – właściciele marek i projektanci opakowań będą mogli wysłuchać prezentacji Davida Petersa, Creative Development Managera w API Group. Kieruje on zespołem ds. kreacji, odpowiedzialnym m.in. za powstanie Trends Folio, a jego wystąpienia będą miały ścisły związek z zawartością najnowszej edycji tego wydawnictwa. Jak podkreśla firma, w tym roku zostało ono zaprojektowane w zupełnie nowej formule, by w jeszcze większym stopniu inspirować rynek, bazując na sukcesie odniesionym przez tę publikację w minionych pięciu latach.
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani faktem, że najnowsza wersja Trends Folio zadebiutuje na targach Packaging Innovations London. Jest to idealne miejsce do spotkań z właścicielami marek i projektantami opakowań, pozwalające na zaprezentowaniem nam, w jaki sposób możemy wspierać klientów w tworzeniu rozwiązań opakowaniowych, mających rzeczywisty wpływ na zwiększenie sprzedaży detalicznej ich produktów” – mówi David Peters.
Swoje miejsce na stoisku API Group znajdą także najnowsze folie metalizowane do hot stampingu, wprowadzone niedawno do jej oferty – serie CB i UB. Pierwsza z nich to materiał, który opcjonalnie można zadrukowywać (otwierając tym samym nowe możliwości przed projektantami opakowań), oferujący wysoki połysk i refleks świetlny. Z kolei seria UB (również oferująca wysoki połysk) jest dedykowana trudniejszym - – jak zapewnia producent – w obróbce podłożom porowatym i wsiąkliwym, znajdującym często zastosowanie przy produkcji etykiet na wino i wyroby alkoholowe.
„Osoby, którym nie będą mogły dotrzeć do Londynu, z pewnością zainteresuje informacja, że zarówno z najnowszymi foliami z naszej oferty, jak też z ostatnim wydaniem Trends Folio, będzie można zapoznać się już kilkanaście dni później, podczas targów Labelexpo Europe odbywających się w Brukseli. Tam również będziemy z własnym stoiskiem, na którym znajdą się liczne próbki opakowań i etykiet wykonanych z udziałem podłoży marki API. Zapraszamy zatem serdecznie na obie imprezy targowe, jak również – do kontaktu z naszym lokalnym, polskim oddziałem” – podsumowuje Katarzyna Kozińska.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl
Fot.: API Group