Xeikon Café 2019 po raz kolejny wzbudziło wiele emocji w najnowszych aplikacjach i innowacjach - tym razem podczas ostatniej imprezy w Mediolanie. Odbywający się w połowie października w spektakularnym otoczeniu Villa Campari w Sesto San Giovanni kreatywny program konferencyjny Xeikon okazał się ogromną atrakcją dla włoskich drukarzy w całym kraju. Starsi przedstawiciele ponad osiemnastu firm cieszyli się doświadczeniem i lokalizacją Muzeum Campari - jednej z najbardziej znanych i znanych włoskich marek.
Domenico Beraldi, Sales Manager Graphic Arts Italy Xeikon, powiedział: „Widzieliśmy niesamowitą reakcję na naszą kawiarnię Xeikon w Mediolanie. Nasze najnowsze innowacje cyfrowe były bardzo podekscytowane i zainteresowane. Z przyjemnością zgromadziliśmy klientów, partnerów, potencjalnych klientów, ekspertów technicznych i dziennikarzy z rynków włoskich. Xeikon jest zaangażowany w dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie produkcji cyfrowej. W przypadku serii kawiarni w 2019 r. Xeikon planował z dużym wyprzedzeniem, aby upewnić się, że program oferuje ambitne spostrzeżenia, rozrywkę intelektualną i jedzenie do przemyślenia dla wszystkich zaangażowanych. Nasze konferencje Xeikon Café mają inspirować i edukować. ”
Kluczową częścią programu dla Mediolanu było wydarzenie okrągłego stołu, podczas którego panel doświadczonych drukarzy, moderowany przez Enrico Barboglio, CEO Stratego Group, omawiał przyszłościową technologię i innowacje Xeikon oraz sposób, w jaki ich firmy doprowadziły do większej konkurencyjności i nowych rynków . W panelu uczestniczyli: Ivan Marchi, dyrektor generalny Leaderform, Marco Giovanelli, dyrektor generalny fabryki, Silvia Argalia, dyrektor sprzedaży i marketingu AGE (Argalia Editore), Francesco Proia, dyrektor ds. Strategii korporacyjnej Incentive Promomedia i Simone Giongrandi, kierownik produkcji cyfrowej w Incentive Promomedia. Dyskusje dotyczyły tego, w jaki sposób dzięki partnerowi Xeikon drukarki mogą stawić czoła wyzwaniom związanym z drukowaniem na żądanie, małymi i średnimi nakładami, elastycznymi formatami i potrzebą najwyższej jakości - wszystko po to, aby zaspokoić potrzeby komunikacyjne właścicieli marek szukających wartości dodanej. , personalizacja i szybki zwrot z rynku. Kolejnym punktem porządku obrad był główny mówca, Matteo Bonetti z agencji komunikacyjnej Artefice Group, zajmujący się kwestią kreatywnej komunikacji - „znajdowania nowych sposobów” - w celu zaspokojenia szybko zmieniających się zachowań konsumenckich, które wpływają na właścicieli marek na całym świecie.
Aby być na bieżąco z przyszłymi wydarzeniami Xeikon Café, odwiedź www.xeikoncafe.com. Aby dowiedzieć się więcej o inspirujących aplikacjach zaprezentowanych w dowolnej edycji Xeikon Café na całym świecie, odwiedź indeks aplikacji online na stronie www.xeikoncafe.com/en/application-index.
Na podstawie informacji firmy Xeikon