Ama­graf wspie­ra swo­ich klien­tówPoprzedni artykuł 

Fir­ma Ama­graf za­pew­nia, że mi­mo obec­nej sy­tu­acji ryn­ko­wej zwi­ąza­nej z ogól­no­świa­to­wą pan­de­mią, jej dzia­ła­nie – sprze­daż ma­szyn i ma­te­ria­łów po­li­gra­ficz­nych oraz ser­wis – od­by­wa się bez za­kłóceń. Do­sta­wy ma­szyn i ma­te­ria­łów re­ali­zo­wa­ne są ter­mi­no­wo, po­dob­nie jak usłu­gi ser­wisowe.

Do­sto­so­wu­jąc się jed­nak do zmian, ja­kie ma­ją miej­sce na ryn­ku fir­ma wpro­wa­dzi­ła w ostat­nim cza­sie do swo­jej ofer­ty no­we pro­duk­ty. W jej no­wym skle­pie in­ter­ne­to­wym (www.sklep.ama­graf.pl) mo­żna za­ku­pić środ­ki ochro­ny ta­kie jak ma­ski, przy­łbi­ce, ręka­wi­ce czy pły­ny de­zyn­fek­cyj­ne. Pro­duk­ty te są współtwo­rzo­ne przez nią bądź ku­po­wa­ne od pol­skich pro­du­cen­tów, będących jej klien­ta­mi. W ten spo­sób Ama­graf wspie­ra swo­ich klien­tów i pol­ski bi­znes.

„W ka­żdej sy­tu­acji prio­ry­te­tem po­zo­sta­ją dla nas klien­ci – mówi Piotr Al­win­gier z fir­my Ama­graf. – Stąd naj­szyb­ciej jak to tyl­ko mo­żli­we za­re­ago­wa­li­śmy na zmia­ny ryn­ko­we, do­sto­so­wu­jąc się do nich i do ak­tu­al­nych po­trzeb na­szych klien­tów. Dzia­ła­my za­rów­no w za­kre­sie sprze­da­ży ma­szyn, które są w na­szej ofer­cie – ta­kich jak Ko­ni­ca Mi­nol­ta, De­ve­lop, Ca­non oraz – w za­kre­sie dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go – OKI, Mu­toh, a ta­kże uzu­pe­łnia­jących urządzeń in­tro­li­ga­tor­skich ta­kich pro­du­cen­tów jak np. Du­plo, jak
rów­nież w za­kre­sie ser­wi­su. Dzia­ła on bez prze­sto­jów i za­kłóceń. Na­sze wi­zy­ty od­by­wa­ją się przy za­cho­wa­niu mak­sy­mal­nych środ­ków bez­pie­cze­ństwa za­rów­no na­szych pra­cow­ni­ków ser­wi­su jak i ope­ra­to­rów urządzeń pro­duk­cyj­nych u na­szych klien­tów”.

„Je­ste­śmy nie­wiel­ką fir­mą, ale z ra­cji na­szej wie­lo­let­niej dzia­łal­no­ści na ryn­ku by­li­śmy w sta­nie szyb­ko za­adop­to­wać się do no­wej sy­tu­acji i oto­cze­nia – do­da­je. – Od­po­wie­dzial­ny bi­znes, pro­wa­dzo­ny przez nas od lat, po­zwo­lił nam nie raz prze­trwać trud­ne cza­sy, za­wsze z tro­ską o na­szych klien­tów”.

Stąd no­we pro­po­zy­cje, które fir­ma wpro­wa­dzi­ła w ostat­nim cza­sie do swo­jej ofer­ty. W jej no­wym skle­pie in­ter­ne­to­wym (www.sklep.ama­graf.pl) mo­żna za­ku­pić środ­ki ochro­ny ta­kie jak ma­ski, przy­łbi­ce, ręka­wi­ce czy pły­ny de­zyn­fek­cyj­ne. Za­mówie­nia – jak za­pew­nia fir­ma – re­ali­zo­wa­ne są na bie­żąco. Sko­rzy­sta­li już z nich jej klien­ci, ale rów­nież sze­reg firm spo­za bra­nży po­li­gra­ficz­nej, które po­szu­ku­ją te­go ro­dza­ju asor­ty­men­tu.

Jak pod­kre­śla Ama­graf – wpro­wa­dzo­ne do jej ofer­ty pro­duk­ty są współtwo­rzo­ne przez nią bądź ku­po­wa­ne od pol­skich pro­du­cen­tów, będących jej klien­ta­mi. „W ten spo­sób wspie­ra­my na­szych klien­tów – pod­kre­śla Piotr Al­win­gier – za­rów­no tych, którzy wcze­śniej ku­pi­li od nas urządze­nia czy ma­te­ria­ły, jak i tych, którym świad­czy­my usłu­gi ser­wi­so­we. Ta­ki­mi dzia­ła­nia­mi wspie­ra­my jed­no­cze­śnie pol­ski bi­zne­s”. Fir­ma Ama­graf jest od daw­na im­por­te­rem bez­py­ło­wych pa­tycz­ków i czy­ści­wa. Stąd w na­tu­ral­ny spo­sób obec­nie zna­la­zły się w jej ofer­cie in­ne ma­te­ria­ły ochron­ne, na które za­po­trze­bo­wa­nie zgła­sza­li klien­ci.

„Zdro­wie i do­bre na­sta­wie­nie są mo­ty­wa­cją dla na­szych dzia­łań i dzia­łań na­szych klien­tów, którzy nie bo­ją się po­dej­mo­wać i re­ali­zo­wać za­pla­no­wa­nych in­we­sty­cji. Je­ste­śmy prze­ko­na­ni bo­wiem, że nie mo­żna sta­nąć w miej­scu, ale do­sto­so­wu­jąc się do no­wej rze­czy­wi­sto­ści na­le­ży dzia­łać da­le­j” – pod­su­mo­wu­je Piotr Al­win­gier.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści