Salesforce (NYSE: CRM), globalny lider w systemach CRM, ogłosił dostępność platformy Work.com – nowego rozwiązania technologicznego oraz bazy zasobów, które pomogą firmom i organizacjom społecznym na całym świecie bezpiecznie otworzyć się ponownie, przekwalifikować pracowników i odpowiedzieć skutecznie na skutki pandemii COVID-19.
Work.com zawiera nowe rozwiązania przyspieszające reakcję sektora prywatnego i publicznego na pandemię COVID-19, w tym na ocenę dobrego samopoczucia pracowników, zarządzanie zmianami, śledzenie kontaktów, zarządzanie reagowaniem kryzysowym oraz zarządzanie dotacjami i pracą wolontariuszy. Centrum dowodzenia Work.com łączy wszystkie strumienie danych, dzięki czemu firmy i organizacje mogą podejmować bardziej świadome decyzje.
Ponadto Work.com daje możliwość dostępu do wiedzy i doświadczeń ekspertów ds. zdrowia oraz liderów biznesu i całego ekosystemu Salesforce.
„Każda firma i społeczność na świecie koncentruje się na tym, jak bezpiecznie ponownie się otworzyć i przejść do nowej rzeczywistości” – powiedział Bret Taylor, prezes i dyrektor operacyjny Salesforce.
„Dzięki Work.com łączymy potężną technologię, naszych partnerów i sieć ekspertów, aby pomóc organizacjom w ponownym otwarciu i wyjściu z kryzysu, stawiając zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów na pierwszym miejscu”.
„Okrągły Stół Biznesu (Business Roundtable) koncentruje się na ożywieniu gospodarczym, które stawia zdrowie publiczne na pierwszym miejscu i pozwala firmom każdej wielkości na szybkie i bezpieczne ponowne otwarcie” – powiedział Joshua Bolten, prezes i dyrektor generalny Business Roundtable. „Bezpieczeństwo i spójne wytyczne mają kluczowe znaczenie dla ponownego otwarcia. Salesforce zapewnia ważną usługę publiczną, oferując firmom i organizacjom różnej wielkości pakiet bezpłatnych zasobów, aby pomóc im odnaleźć się w aktualnych wskazówkach i bezpiecznie wrócić do pracy, kiedy tylko będzie to możliwe.”
Ponowne otwarcie w nowym świecie
Aby wesprzeć reakcję na COVID-19, Salesforce w początkowej fazie pandemii uruchomił Salesforce Care – pakiet rozwiązań, bezpłatny przez 90 dni, mający pomóc firmom ustabilizować się w początkowej fazie kryzysu. Teraz gdy ograniczenia związane z COVID-19 zmniejszają się, a gospodarka zaczyna się restartować, czeka nas bardziej skomplikowana faza.
Firmy i organizacje będą musiały być na bieżąco informowane i dostosowywać się do stale zmieniających się lokalnych i ogólnokrajowych wytycznych. Będą potrzebować nowych sposobów planowania, zarządzania i monitorowania gotowości pracowników oraz obiektów, a także sprawnego zarządzania kryzysowego. Będą potrzebować silnej współpracy między działami oraz narzędzi, aby szybko podejmować decyzje oparte na danych i komunikować się z pracownikami, partnerami i klientami na dużą skalę.
Nowe rozwiązania Salesforce Work.com
Nasze rozwiązania Work.com umożliwiają organizacjom bezpieczny powrót do działalności i zarządzanie logistyką powrotu do pracy, stawiając zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i klientów na pierwszym miejscu.
Każda firma i społeczność na całym świecie radzą sobie z kryzysem, codziennie ucząc się i czerpiąc inspirację z nowych miejsc. Aby pomóc firmom nowe centrum zasobów Work.com od Salesforce, zawiera komentarze ekspertów i porady od uznanych ekspertów.
Już ponad 8 000 firm zapisało się już na Salesforce Care, pakiet bezpłatnych rozwiązań zaprojektowanych, aby pomóc firmom ustabilizować się w początkowej fazie kryzysu. Obejmuje on elementy usprawniające obsługę pracowników i klientów, monitorowanie w mediach społecznościowych, rozwiązania do zdalnej współpracy i analizy danych z Tableau, specjalne oferty dla sektora opieki zdrowotnej i przemysłu oraz bezpłatny dostęp do Salesforce Essentials. Firma uruchomiła także AppExchange COVID-19 Resource Center, centralny zasób rozwiązań związanych z COVID oraz nawiązał współpracę z Amazon, aby zaoferować bezpłatny dostęp do Amazon Connect, tak aby zespoły pracujące zdalnie mogły pozostać w stałym kontakcie.
Ceny i dostępność
Na podstawie informacji firmy Salesforce