Work.com – miej­sce, w którym przed­si­ębior­cy znaj­dą na­rzędzia po­ma­ga­jące na po­now­ne otwar­cie bi­zne­su po epi­de­miiPoprzedni artykuł 

Sa­les­for­ce (NYSE: CRM), glo­bal­ny li­der w sys­te­mach CRM, ogło­sił do­stęp­no­ść plat­for­my Work.com – no­we­go roz­wi­ąza­nia tech­no­lo­gicz­ne­go oraz ba­zy za­so­bów, które po­mo­gą fir­mom i or­ga­ni­za­cjom spo­łecz­nym na ca­łym świe­cie bez­piecz­nie otwo­rzyć się po­now­nie, prze­kwa­li­fi­ko­wać pra­cow­ni­ków i od­po­wie­dzieć sku­tecz­nie na skut­ki pan­de­mii COVID-19.

Work.com za­wie­ra no­we roz­wi­ąza­nia przy­spie­sza­jące re­ak­cję sek­to­ra pry­wat­ne­go i pu­blicz­ne­go na pan­de­mię COVID-19, w tym na oce­nę do­bre­go sa­mo­po­czu­cia pra­cow­ni­ków, za­rządza­nie zmia­na­mi, śle­dze­nie kon­tak­tów, za­rządza­nie re­ago­wa­niem kry­zy­so­wym oraz za­rządza­nie do­ta­cja­mi i pra­cą wo­lon­ta­riu­szy. Cen­trum do­wo­dze­nia Work.com łączy wszyst­kie stru­mie­nie da­nych, dzi­ęki cze­mu fir­my i or­ga­ni­za­cje mo­gą po­dej­mo­wać bar­dziej świa­do­me de­cy­zje.

Po­nad­to Work.com da­je mo­żli­wo­ść do­stępu do wie­dzy i do­świad­czeń eks­per­tów ds. zdro­wia oraz li­de­rów bi­zne­su i ca­łe­go eko­sys­te­mu Sa­les­for­ce.

„Ka­żda fir­ma i spo­łecz­no­ść na świe­cie kon­cen­tru­je się na tym, jak bez­piecz­nie po­now­nie się otwo­rzyć i prze­jść do no­wej rze­czy­wi­sto­ści” – po­wie­dział Bret Tay­lor, pre­zes i dy­rek­tor ope­ra­cyj­ny Sa­les­for­ce.

„Dzi­ęki Work.com łączy­my po­tężną tech­no­lo­gię, na­szych part­ne­rów i sieć eks­per­tów, aby po­móc or­ga­ni­za­cjom w po­now­nym otwar­ciu i wy­jściu z kry­zy­su, sta­wia­jąc zdro­wie i bez­pie­cze­ństwo pra­cow­ni­ków oraz klien­tów na pierw­szym miej­scu”.

„Okrągły Stół Bi­zne­su (Bu­si­ness Ro­und­ta­ble) kon­cen­tru­je się na oży­wie­niu go­spo­dar­czym, które sta­wia zdro­wie pu­blicz­ne na pierw­szym miej­scu i po­zwa­la fir­mom ka­żdej wiel­ko­ści na szyb­kie i bez­piecz­ne po­now­ne otwar­cie” – po­wie­dział Jo­shua Bol­ten, pre­zes i dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Bu­si­ness Ro­und­ta­ble. „Bez­pie­cze­ństwo i spój­ne wy­tycz­ne ma­ją klu­czo­we zna­cze­nie dla po­now­nego otwar­cia. Sa­les­for­ce za­pew­nia wa­żną usłu­gę pu­blicz­ną, ofe­ru­jąc fir­mom i or­ga­ni­za­cjom różnej wiel­ko­ści pa­kiet bez­płat­nych za­so­bów, aby po­móc im od­na­le­źć się w ak­tu­al­nych wska­zów­kach i bez­piecz­nie wrócić do pra­cy, kie­dy tyl­ko będzie to mo­żli­we.”

Po­now­ne otwar­cie w no­wym świe­cie

Aby wes­przeć re­ak­cję na COVID-19, Sa­les­for­ce w po­cząt­ko­wej fa­zie pan­de­mii uru­cho­mił Sa­les­for­ce Ca­re – pa­kiet roz­wi­ązań, bez­płat­ny przez 90 dni, ma­jący po­móc fir­mom usta­bi­li­zo­wać się w po­cząt­ko­wej fa­zie kry­zy­su. Te­raz gdy ogra­ni­cze­nia zwi­ąza­ne z COVID-19 zmniej­sza­ją się, a go­spo­dar­ka za­czy­na się re­star­to­wać, cze­ka nas bar­dziej skom­pli­ko­wa­na fa­za.

Fir­my i or­ga­ni­za­cje będą mu­sia­ły być na bie­żąco in­for­mo­wa­ne i do­sto­so­wy­wać się do sta­le zmie­nia­jących się lo­kal­nych i ogól­no­kra­jo­wych wy­tycz­nych. Będą po­trze­bo­wać no­wych spo­so­bów pla­no­wa­nia, za­rządza­nia i mo­ni­to­ro­wa­nia go­to­wo­ści pra­cow­ni­ków oraz obiek­tów, a ta­kże spraw­ne­go za­rządza­nia kry­zy­so­we­go. Będą po­trze­bo­wać sil­nej współpra­cy mi­ędzy dzia­ła­mi oraz na­rzędzi, aby szyb­ko po­dej­mo­wać de­cy­zje opar­te na da­nych i ko­mu­ni­ko­wać się z pra­cow­ni­ka­mi, part­ne­ra­mi i klien­ta­mi na du­żą ska­lę.

No­we roz­wi­ąza­nia Sa­les­for­ce Work.com

Na­sze roz­wi­ąza­nia Work.com umo­żli­wia­ją or­ga­ni­za­cjom bez­piecz­ny po­wrót do dzia­łal­no­ści i za­rządza­nie lo­gi­sty­ką po­wro­tu do pra­cy, sta­wia­jąc zdro­wie i bez­pie­cze­ństwo pra­cow­ni­ków i klien­tów na pierw­szym miej­scu.

  • Cen­trum Work.com to zin­te­gro­wa­ne miej­sce, gdzie sze­fo­wie firm mo­gą uzy­skać pe­łen wgląd w stan przy­go­to­wań do po­wro­tu do pra­cy w różnych lo­ka­li­za­cjach fir­my, wśród swo­ich pra­cow­ni­ków i klien­tów, a w kon­se­kwen­cji po­dej­mo­wać de­cy­zje opar­te na rze­tel­nych da­nych. Uła­twia też kon­takt i ko­mu­ni­ko­wa­nie się we­wnątrz or­ga­ni­za­cji, jak i z klien­ta­mi. Cen­trum do­wo­dze­nia umo­żli­wia or­ga­ni­za­cjom gro­ma­dze­nie za­ufa­nych da­nych z we­wnętrz­nych apli­ka­cji i an­kiet, two­rze­nie i roz­po­wszech­nia­nie ko­mu­ni­ka­tów dla pra­cow­ni­ków na du­żą ska­lę oraz wy­świe­tla­nie pu­blicz­nych da­nych za po­śred­nic­twem cen­trum da­nych Ta­ble­au COVID-19. Użyt­kow­ni­cy mo­gą rów­nież do­dać Mu­le­Soft, aby zin­te­gro­wać do­dat­ko­we źródła da­nych i Ta­ble­au, aby uzy­skać bar­dziej nie­stan­dar­do­we wi­zu­ali­za­cje da­nych.
  • Funk­cja śle­dze­nia kon­tak­tów po­zwa­la or­ga­ni­za­cjom sek­to­ra pu­blicz­ne­go i pry­wat­ne­go na śle­dze­nie kon­tak­tów zdro­wot­nych w bez­piecz­ny spo­sób z za­cho­wa­niem pe­łnej pry­wat­no­ści. Jest to mo­żli­we dzi­ęki zbie­ra­niu da­nych od osób za­ra­żo­nych lub po­ten­cjal­nie na­ra­żo­nych oraz two­rze­nie wi­zu­al­nych map kon­tak­tów i lo­ka­li­za­cji w ce­lu mo­ni­to­ro­wa­nia po­ten­cjal­nych in­te­rak­cji i po­wsta­wa­nia ognisk.
  • Za­rządza­nie re­ago­wa­niem kry­zy­so­wym to pa­kiet pro­duk­tów zbu­do­wa­ny we współpra­cy z Ac­cen­tu­re, który po­zwa­la or­ga­ni­za­cjom zdro­wia pu­blicz­ne­go, agen­cjom rządo­wym i sek­to­ro­wi pry­wat­ne­mu za­rządzać wszyst­ki­mi ro­dza­ja­mi sy­tu­acji kry­zy­so­wych, za­pew­niać opie­kę oso­bom po­szko­do­wa­nym oraz szyb­ko przy­dzie­lać za­so­by i usłu­gi. In­sty­tu­cje zdro­wia pu­blicz­ne­go mo­gą chro­nić pra­cow­ni­ków przed nie­bez­piecz­ny­mi skut­ka­mi, umo­żli­wia­jąc śle­dze­nie kon­tak­tów i sku­tecz­ne re­je­stro­wa­nie oraz ana­li­zo­wa­nie da­nych. W ten spo­sób mo­żna szyb­ko se­gre­go­wać i oce­niać pa­cjen­tów. Agen­cje rządo­we mo­gą uspraw­nić ope­ra­cje re­ago­wa­nia w sy­tu­acjach awa­ryj­nych, roz­miesz­czać za­so­by i za­pla­no­wać dzia­ła­nia w nie­prze­wi­dzia­nych sy­tu­acjach.
  • Do­bre sa­mo­po­czu­cie pra­cow­ni­ków to je­den z naj­istot­niej­szych wska­źni­ków. Fir­my mo­gą two­rzyć an­kie­ty na te­mat zdro­wia za­trud­nio­nych, mo­ni­to­ro­wać tren­dy zdro­wot­ne i wy­ko­rzy­sty­wać te da­ne do po­dej­mo­wa­nia świa­do­mych de­cy­zji o po­wro­cie do pra­cy przy jed­no­cze­snym za­pew­nie­niu bez­pie­cze­ństwa.
  • Za­rządza­nie zmia­na­mi umo­żli­wia or­ga­ni­za­cjom zor­ga­ni­zo­wa­nie po­wro­tu pra­cow­ni­ków do biu­ra dzi­ęki funk­cjom, które mo­gą po­móc zmniej­szyć gęsto­ść pra­cow­ni­ków w prze­strze­ni biu­ro­wej.
  • „My­Tra­il­he­ad for Em­ploy­ees” do­star­cza na­to­miast tre­ści, które po­ma­ga­ją pra­cow­ni­kom w do­sko­na­le­niu no­wych spo­so­bów pra­cy po­przez go­to­we pro­gra­my szko­le­nio­we, edu­ka­cyj­ne i wel­l­ness. Po­nad­to pra­co­daw­cy mo­gą w ten spo­sób za­pew­nić, aby po­wra­ca­jący pra­cow­ni­cy prze­strze­ga­li no­wych za­sad bez­pie­cze­ństwa i dys­po­no­wa­li nie­zbęd­ny­mi in­for­ma­cja­mi.
  • Za­rządza­nie wo­lon­ta­riu­sza­mi i do­ta­cja­mi po­mo­że or­ga­ni­za­cjom osi­ągnąć za­ło­żo­ne ce­le po­mo­co­we dzi­ęki ela­stycz­nym, ska­lo­wal­nym na­rzędziom, które uspraw­nią ko­or­dy­na­cję wo­lon­ta­riu­szy i pro­ce­sy przy­zna­wa­nia do­ta­cji. Te­raz ka­żda or­ga­ni­za­cja będzie mo­gła osi­ągnąć suk­ces, do­pa­so­wu­jąc od­po­wied­nich wo­lon­ta­riu­szy do wy­da­rzeń i au­to­ma­ty­zu­jąc cykl ży­cia do­ta­cji.

No­we za­so­by za­wie­ra­ją spo­strze­że­nia i ko­men­ta­rze naj­lep­szych eks­per­tów

Ka­żda fir­ma i spo­łecz­no­ść na ca­łym świe­cie ra­dzą so­bie z kry­zy­sem, co­dzien­nie ucząc się i czer­pi­ąc in­spi­ra­cję z no­wych miejsc. Aby po­móc fir­mom no­we cen­trum za­so­bów Work.com od Sa­les­for­ce, za­wie­ra ko­men­ta­rze eks­per­tów i po­ra­dy od uzna­nych eks­per­tów.

Już po­nad 8 000 firm za­pi­sa­ło się już na Sa­les­for­ce Ca­re, pa­kiet bez­płat­nych roz­wi­ązań za­pro­jek­to­wa­nych, aby po­móc fir­mom usta­bi­li­zo­wać się w po­cząt­ko­wej fa­zie kry­zy­su. Obej­mu­je on ele­men­ty uspraw­nia­jące ob­słu­gę pra­cow­ni­ków i klien­tów, mo­ni­to­ro­wa­nie w me­diach spo­łecz­no­ścio­wych, roz­wi­ąza­nia do zdal­nej współpra­cy i ana­li­zy da­nych z Ta­ble­au, spe­cjal­ne ofer­ty dla sek­to­ra opie­ki zdro­wot­nej i prze­my­słu oraz bez­płat­ny do­stęp do Sa­les­for­ce Es­sen­tials. Fir­ma uru­cho­mi­ła ta­kże Ap­pExchan­ge COVID-19 Re­so­ur­ce Cen­ter, cen­tral­ny za­sób roz­wi­ązań zwi­ąza­nych z COVID oraz na­wi­ązał współpra­cę z Ama­zon, aby za­ofe­ro­wać bez­płat­ny do­stęp do Ama­zon Con­nect, tak aby ze­spo­ły pra­cu­jące zdal­nie mo­gły po­zo­stać w sta­łym kon­tak­cie.

Ce­ny i do­stęp­no­ść

  • Pla­nu­je się, że cen­trum do­wo­dze­nia Work.com oraz cen­trum za­rządza­nia zmia­na­mi będą ogól­nie do­stęp­ne w czerw­cu 2020 r. Ka­żde z nich sta­no­wi do­da­tek do Plat­form Star­ter ze wstęp­ną ce­ną usta­lo­ną na 5 USD za użyt­kow­ni­ka mie­si­ęcz­nie. Do­da­tek wel­l­ness dla pra­cow­ni­ków zo­sta­nie do­łączo­ny do Cen­trum do­wo­dze­nia Work.com.
  • Za­rządza­nie re­ago­wa­niem kry­zy­so­wym, które obej­mu­je śle­dze­nie kon­tak­tów, będzie ogól­nie do­stęp­ne w dru­giej po­ło­wie ma­ja 2020 r. Jest to pa­kiet ist­nie­jących pro­duk­tów: He­alth Clo­ud, Se­rvi­ce Clo­ud, Li­ght­ning Sche­du­ler i Sa­les­for­ce Maps, a ta­kże no­wy pro­dukt – Za­rządza­nie pro­gra­mem awa­ryj­nym. Za­rządza­nie pro­gra­mem awa­ryj­nym to do­da­tek do do­wol­nej li­cen­cji He­alth Clo­ud lub Se­rvi­ce Clo­ud w wer­sji En­ter­pri­se Edi­tion, lub wy­ższej, w ce­nie 50 USD za użyt­kow­ni­ka mie­si­ęcz­nie.
  • No­we tre­ści do­ty­czące ucze­nia się i sa­mo­po­czu­cia pra­cow­ni­ków w my­Tra­il­he­ad będą ogól­nie do­stęp­ne w czerw­cu 2020 r. i zo­sta­ną włączo­ne do my­Tra­il­he­ad dla pra­cow­ni­ków, które­go ce­na wy­no­si 25 USD za użyt­kow­ni­ka mie­si­ęcz­nie.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sa­les­for­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści