Na­klej­ki chro­mo­wa­ne – eks­klu­zyw­ne ozna­ko­wa­niePoprzedni artykuł 

Dziś ja­kie­kol­wiek ozna­ko­wa­nie pro­duk­tu nie wy­star­czy, że­by za­skar­bić so­bie przy­chyl­no­ść klien­tów i suk­ces pro­duk­tu na kon­ku­ren­cyj­nym ryn­ku. Na­klej­ki i ozna­ko­wa­nia mu­szą dziś wy­glądać tak, jak­by sta­no­wi­ły in­te­gral­ną część pro­duk­tu.

Wy­jąt­ko­we w for­mie i przy­ci­ąga­jące wzrok na­klej­ki chro­mo­wa­ne to cie­ka­wy spo­sób, że­by tr­wa­le wy­różnić swo­je pro­duk­ty i mar­kę (zo­bacz cie­ka­we przy­kła­dy)

Ta­ka for­ma przy­ci­ąga­nia uwa­gi klien­tów sta­je się co­raz bar­dziej po­pu­lar­na. Ozna­ko­wa­nie ta­kich pro­duk­tów jak przy­kła­do­wo: me­ble, sto­lar­ka okien­na i drzwio­wa mu­si łączyć tr­wa­ło­ść z nie­prze­ci­ęt­ną es­te­ty­ką.

Klien­ci po­zwa­la­ją na dys­kret­ną obec­no­ści mar­ki na pro­duk­tach tyl­ko wte­dy, je­śli ta es­te­ty­ka jest na naj­wy­ższym po­zio­mie. Ina­czej ety­kie­ty tra­fia­ją często do ko­sza, ja­ko nie­po­trzeb­ny ba­last na­ru­sza­jący es­te­ty­kę pro­duk­tu.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści