No­we ba­da­nie do­ty­czące prze­trwa­nia dzi­siaj i roz­wo­ju po dru­giej stro­nie COVID-19Poprzedni artykuł 

Key­po­int In­tel­li­gen­ce ma przy­jem­no­ść ogło­sić roz­po­częcie no­we­go ba­da­nia za­ty­tu­ło­wa­ne­go „U.S. Ver­ti­cal Vi­sion: Ana­li­za po­py­tu na druk bi­zne­so­wy”. To ba­da­nie za­pew­ni prze­my­sło­wi po­li­gra­ficz­ne­mu lep­sze zro­zu­mie­nie, w ja­ki spo­sób zmie­nił się po­pyt na pro­duk­ty dru­ko­wa­ne i usłu­gi ko­mu­ni­ka­cyj­ne od 2019 r. i jak zmie­ni się to do 2020 r.

„Je­śli cho­dzi o wy­zwa­nia, przed który­mi stoi prze­my­sł po­li­gra­ficz­ny, re­ago­wa­nie na re­alia 2020 ro­ku znaj­du­je się na szczy­cie li­sty”, po­wie­dział Ger­man Sa­cri­stan, dy­rek­tor ds. usług na żąda­nie w Key­po­int In­tel­li­gen­ce. „Dru­kar­nie mu­szą zro­zu­mieć, w ja­ki spo­sób okre­ślo­ne bra­nże za­re­agu­ją na dzi­siej­sze wy­jąt­ko­we wy­zwa­nia mar­ke­tin­go­we i ko­mu­ni­ka­cyj­ne oraz jak wpły­nie to na po­pyt na różne apli­ka­cje w ce­lu opra­co­wa­nia sku­tecz­nych stra­te­gii w przy­szło­ści”.

Dzi­ęki tym ba­da­niom Key­po­int In­tel­li­gen­ce za­pew­ni in­for­ma­cje pro­du­cen­tom sprzętu, nie­za­le­żnym do­staw­com opro­gra­mo­wa­nia (ISV) i do­staw­com usług dru­ko­wa­nia. To wszech­stron­ne pio­no­we ba­da­nie ryn­ku za­pew­ni na­stępu­jące ko­rzy­ści:

Dla pro­du­cen­tów urządzeń i nie­za­le­żnych do­staw­cy opro­gra­mo­wa­nia:

  • Wgląd w okre­ślo­ne pro­duk­ty i ze­sta­wy funk­cji, które za­spo­ko­ją po­pyt na druk
  • Stwo­rze­nie ka­na­łów sprze­da­ży dzi­ęki stra­te­giom prze­sy­ła­nia wia­do­mo­ści i po­zy­cjo­no­wa­nia pro­duk­tów dzi­ęki wer­ty­kal­nym ana­li­zom bra­nżo­wym
  • Prze­ch­wy­ty­wa­nie in­for­ma­cji w ce­lu na­pędza­nia na­rzędzi sprze­da­żo­wych i mar­ke­tin­go­wych w ce­lu wspie­ra­nia klien­tów i po­ten­cjal­nych klien­tów


Dla do­staw­ców usług dru­ko­wa­nia:

  • Zro­zu­mie­nie zmian za­cho­dzących na okre­ślo­nych ryn­kach i ob­sza­rach za­sto­so­wań
  • Po­pra­wa zdol­no­ść wdra­ża­nia za­so­bów i stra­te­gii w ce­lu zwi­ęk­sze­nia licz­by wy­dru­ków i świad­cze­nia usług o war­to­ści do­da­nej
  • Opra­co­wa­nie apli­ka­cji i pro­duk­tów, pro­mo­cji i stra­te­gii mar­ke­tin­go­wych i sprze­da­żo­wych w opar­ciu o klu­czo­we in­for­ma­cje bra­nżo­we


Me­to­do­lo­gia uczest­nic­twa obej­mie an­kie­tę in­ter­ne­to­wą prze­pro­wa­dzo­ną wśród 1000 śred­nich i du­żych przed­si­ębiorstw, z do­ce­lo­wą próbą obej­mu­jącą edu­ka­cję, fi­nan­se i ban­ko­wo­ść, opie­kę zdro­wot­ną, ho­te­lar­stwo i wy­po­czy­nek, ubez­pie­cze­nia, pro­duk­cję i sprze­daż de­ta­licz­ną. Od­po­wie­dzial­no­ść re­spon­den­tów będzie po­le­gać na nad­zo­ro­wa­niu lub za­an­ga­żo­wa­niu w two­rze­nie jed­ne­go lub wi­ęcej na­stępu­jących ro­dza­jów do­ku­men­tów: za­bez­pie­cze­nie mar­ke­tin­go­we, pocz­ta bez­po­śred­nia, biu­le­ty­ny, ulot­ki, ka­ta­lo­gi, pre­zen­ta­cje, za­bez­pie­cze­nie spe­cy­fi­ka­cji pro­duk­tu, ma­te­ria­ły tar­go­we, ozna­ko­wa­nie, za­bez­pie­cze­nie sprze­daży, pro­po­zy­cje sprze­daży lub ar­ty­ku­ły pro­mo­cyj­ne (np. czap­ki, ko­szul­ki).

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji firmy Key­po­int In­tel­li­gen­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści