Keypoint Intelligence ma przyjemność ogłosić rozpoczęcie nowego badania zatytułowanego "U.S. Vertical Vision: Analiza popytu na druk biznesowy". To badanie zapewni przemysłowi poligraficznemu lepsze zrozumienie, w jaki sposób zmienił się popyt na produkty drukowane i usługi komunikacyjne od 2019 r. i jak zmieni się to do 2020 r.
„Jeśli chodzi o wyzwania, przed którymi stoi przemysł poligraficzny, reagowanie na realia 2020 roku znajduje się na szczycie listy”, powiedział German Sacristan, dyrektor ds. usług na żądanie w Keypoint Intelligence. „Drukarnie muszą zrozumieć, w jaki sposób określone branże zareagują na dzisiejsze wyjątkowe wyzwania marketingowe i komunikacyjne oraz jak wpłynie to na popyt na różne aplikacje w celu opracowania skutecznych strategii w przyszłości”.
Dzięki tym badaniom Keypoint Intelligence zapewni informacje producentom sprzętu, niezależnym dostawcom oprogramowania (ISV) i dostawcom usług drukowania. To wszechstronne pionowe badanie rynku zapewni następujące korzyści:
Dla producentów urządzeń i niezależnych dostawcy oprogramowania:
Dla dostawców usług drukowania:
Metodologia uczestnictwa obejmie ankietę internetową przeprowadzoną wśród 1000 średnich i dużych przedsiębiorstw, z docelową próbą obejmującą edukację, finanse i bankowość, opiekę zdrowotną, hotelarstwo i wypoczynek, ubezpieczenia, produkcję i sprzedaż detaliczną. Odpowiedzialność respondentów będzie polegać na nadzorowaniu lub zaangażowaniu w tworzenie jednego lub więcej następujących rodzajów dokumentów: zabezpieczenie marketingowe, poczta bezpośrednia, biuletyny, ulotki, katalogi, prezentacje, zabezpieczenie specyfikacji produktu, materiały targowe, oznakowanie, zabezpieczenie sprzedaży, propozycje sprzedaży lub artykuły promocyjne (np. czapki, koszulki).
Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence