Kor­nit Di­gi­tal przej­mu­je Cu­stom Ga­te­way, po­sze­rza­jąc port­fo­lio work­flow opro­gra­mo­wa­nia w chmu­rzePoprzedni artykuł 

Kor­nit Di­gi­tal (Nas­daq: KRNT), świa­to­wy li­der w dzie­dzi­nie tech­no­lo­gii cy­fro­we­go dru­ku na tek­sty­liach, ogło­sił dziś prze­jęcie Cu­stom Ga­te­way, in­no­wa­cyj­ne­go do­staw­cy roz­wi­ązań w za­kre­sie opro­gra­mo­wa­nia w chmu­rze dla mo­de­le bi­zne­so­we pro­duk­cji na żąda­nie.

„Z przy­jem­no­ścią ogła­szam prze­jęcie Cu­stom Ga­te­way, po­nie­waż zwi­ęk­sza­my na­sze wio­dące na ryn­ku mo­żli­wo­ści za po­mo­cą ich po­tężne­go opro­gra­mo­wa­nia, które do­kład­nie oce­ni­li­śmy, w tym za po­śred­nic­twem kil­ku stra­te­gicz­nych klien­tów, których ma­my wspól­ny­ch” – po­wie­dział Ro­nen Sa­mu­el, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Kor­nit Di­gi­tal. „Mar­ki, de­ta­li­ści, do­staw­cy i wy­ko­naw­cy ka­żdej wiel­ko­ści mo­gą znacz­nie się roz­wi­nąć dzi­ęki cy­fro­wej trans­for­ma­cji, a dzi­ęki Cu­stom Ga­te­way, Kor­nit zre­wo­lu­cjo­ni­zu­je cy­fro­wą pro­duk­cję tek­sty­li­ów na żąda­nie dzi­ęki uni­kal­ne­mu, kom­plek­so­we­mu roz­wi­ąza­niu, które za­pew­ni nam po­tężną prze­wa­gę kon­ku­ren­cyj­ną w skle­pie.”

So­lid­na i bo­ga­ta w funk­cje plat­for­ma chmu­ro­wa Cu­stom Ga­te­way jest od­po­wied­nia za­rów­no dla mo­de­li bi­zne­so­wych B2B, jak i B2C i ob­słu­gu­je wszyst­kie eta­py wy­daj­nej pro­duk­cji na żąda­nie. Plat­for­ma umo­żli­wia po­zy­ski­wa­nie, two­rze­nie, za­rządza­nie tre­ścią i wy­świe­tla­nie tre­ści w in­ter­fej­sie użyt­kow­ni­ka. Utwo­rzo­ne za­mówie­nia są prze­chwy­ty­wa­ne przez nie­za­wod­ny sys­tem za­rządza­nia za­mówie­niami i kie­ro­wa­ne do od­po­wied­nich za­kła­dów pro­duk­cyj­nych za­ple­cza przy uży­ciu za­awan­so­wa­nych al­go­ryt­mów ro­utin­gu. Gdy za­mówie­nia tra­fia­ją do ha­li pro­duk­cyj­nej, są in­te­li­gent­nie kie­ro­wa­ne i za­rządza­ne, aby umo­żli­wić wy­daj­ną pro­duk­cję na żąda­nie na ma­so­wą ska­lę. Ca­ły pro­ces od utwo­rze­nia za­mówie­nia do wy­sy­łki jest wzbo­ga­co­ny o in­te­gra­cję z ist­nie­jący­mi śro­do­wi­ska­mi IT, po­dej­mo­wa­nie de­cy­zji w opar­ciu o da­ne i ana­li­ty­kę bi­zne­so­wą. Dzi­ęki bez­pro­ble­mo­we­mu po­łącze­niu fron­t-en­du (on­li­ne lub in­ne­go skle­pu) z naj­bar­dziej od­po­wied­nim za­ple­czem (pro­duk­cja na żąda­nie i ope­ra­cja lo­gi­stycz­na), tech­no­lo­gia ta umo­żli­wia klien­tom uzy­ska­nie pe­łnej wy­daj­no­ści, ska­lo­wal­no­ści i ren­tow­no­ści, ja­kie da­je cy­fry­za­cja.

Uzu­pe­łnia­jąc plat­for­mę Kon­nect fir­my Kor­nit, za­pew­nia­jącą wi­docz­no­ść i kon­tro­lę ope­ra­cji dru­ko­wa­nia, plat­for­ma Cu­stom Ga­te­way ofe­ru­je klien­tom fir­my Kor­nit cen­ne in­for­ma­cje bi­zne­so­we umo­żli­wia­jące spraw­no­ść w obli­czu dy­na­mi­ki ryn­ku i za­kłóceń.

Cu­stom Ga­te­way ma po­nad 300 ak­tyw­nych klien­tów na ca­łym świe­cie, w tym ta­kie mar­ki, jak naj­wi­ęk­szy bry­tyj­ski sprze­daw­ca odzie­ży Next, a ta­kże in­ne wio­dące mar­ki spor­to­we, mo­do­we i tre­ści.

„Je­ste­śmy pod­eks­cy­to­wa­ni po­łącze­niem tych dwóch kre­atyw­nych kul­tur i wie­my z do­świad­cze­nia, że Kor­nit i Cu­stom Ga­te­way są zbu­do­wa­ne na wspól­nej wi­zji” – po­wie­dział An­drew Tal­bot, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Cu­stom Ga­te­way. „Ra­zem za­pew­ni­my glo­bal­nym mar­kom i wy­ko­naw­com opty­mal­ną kon­tro­lę nad ich dzia­łal­no­ścią, za­pew­nia­jąc szyb­ką, spo­łecz­nie od­po­wie­dzial­ną re­ali­za­cję za­mówień oraz w ren­tow­nym mo­de­lu, który pro­du­ku­je i wy­sy­ła za­mówie­nia w cza­sie rze­czy­wi­stym, bez nadmier­nych za­pa­sów i pra­cy”.

„Pro­duk­cja na żąda­nie wy­prze­dza tra­dy­cyj­ne mo­de­le de­ta­licz­ne, a pro­du­cen­ci, którzy wy­ko­rzy­stu­ją wszyst­kie do­stęp­ne da­ne, zdo­będą ry­ne­k” – po­wie­dział Omer Kul­ka, CMO Kor­nit Di­gi­tal. „Cie­szy­my się, że mo­że­my po­wi­tać Cu­stom Ga­te­way w ro­dzi­nie Kor­nit, roz­wój, który osta­tecz­nie za­pew­ni kon­su­men­tom ko­ńco­wym pro­duk­ty i do­świad­cze­nia, których ocze­ku­ją”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Kor­nit Di­gi­tal

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści