We­bi­na­rium firm Mark An­dy i Fle­xo Ima­ge Gra­phics: in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia cy­fro­we do pro­duk­cji wąskow­stęgo­wejPoprzedni artykuł 

Webinarium zostało poprowadzone wspólnie przez przedstawicieli firmy Mark Andy i Flexo Image Graphics; Fot. Mark Andy
We­bi­na­rium zo­sta­ło po­pro­wa­dzo­ne wspól­nie przez przed­sta­wi­cie­li fir­my Mark An­dy i Fle­xo Ima­ge Gra­phics; Fot. Mark An­dy

Fir­ma Mark An­dy, z uwa­gi na wci­ąż ist­nie­jące w ska­li glo­bal­nej ob­ostrze­nia, kon­ty­nu­uje dzia­ła­nia zwi­ąza­ne ze zdal­ny­mi pre­zen­ta­cja­mi swo­ich roz­wi­ązań dla klien­tów z różnych stron świa­ta. 24 lip­ca br., wspól­nie z jej in­dyj­skim part­ne­rem han­dlo­wym – Fle­xo Ima­ge Gra­phics – zor­ga­ni­zo­wa­ła we­bi­na­rium pod ha­słem „Cy­fro­we roz­wi­ąza­nia z ofer­ty Mark An­dy”.

Pod­czas wir­tu­al­ne­go spo­tka­nia, w którym wzi­ęli udział klien­ci z Azji, Au­stra­lii, USA, Ka­na­dy oraz Eu­ro­py, za­pre­zen­to­wa­ne zo­sta­ły ma­szy­ny Mark An­dy, ba­zu­jące na tech­no­lo­gii cy­fro­wej, m.in. Di­gi­tal Se­ries HD za­in­sta­lo­wa­na w war­szaw­skim cen­trum de­mon­stra­cyj­nym. Uczest­ni­cy we­bi­na­rium mie­li też oka­zję za­dać nur­tu­jące ich py­ta­nia przed­sta­wi­cie­lom Mark An­dy i Fle­xo Ima­ge Gra­phics, pro­wa­dzącym spo­tka­nie.

„We­bi­na­rium by­ło ini­cja­ty­wą na­sze­go in­dyj­skie­go part­ne­ra – fir­my Fle­xo Ima­ge Gra­phics, która re­pre­zen­tu­je Mark An­dy i Ro­to­flex na ryn­ku azja­tyc­kim od 2000 ro­ku – mówi Tom Ca­val­co, Exe­cu­ti­ve Vi­ce Pre­si­dent w fir­mie Mark An­dy. – Dzi­ęki współcze­snej tech­no­lo­gii, bez wy­cho­dze­nia z biur czy z do­mów, na­si klien­ci z różnych części świa­ta mo­gli wzi­ąć udział w teo­re­tycz­nej i prak­tycz­nej pre­zen­ta­cji cy­fro­wych roz­wi­ązań Mark An­dy. Co cie­ka­we, pre­zen­ta­cje te by­ły re­ali­zo­wa­ne z kil­ku lo­ka­li­za­cji: In­dii, Wiel­kiej Bry­ta­nii oraz Pol­ski. Z re­ak­cji oraz re­la­cji uczest­ni­ków we­bi­na­rium wy­ni­ka, że spo­tka­ły się one z du­żym za­in­te­re­so­wa­niem, cze­go do­wo­dem by­ły licz­ne py­ta­nia, spły­wa­jące za­rów­no w trak­cie, jak i po wy­da­rze­niu”.

Po krót­kim wstępie ze stro­ny Le­ny Ch­mie­lew­skie­j-Bon­tron, kie­ru­jącej mar­ke­tin­giem Mark An­dy w Eu­ro­pie i będącej ko­or­dy­na­to­rem wy­da­rze­nia, uczest­ni­ków we­bi­na­rium po­wi­tał Go­urav Roy – dy­rek­tor za­rządza­jący Fle­xo Ima­ge Gra­phics. Fir­ma ta jest dys­try­bu­to­rem roz­wi­ązań flek­so­gra­ficz­nych różnych pro­du­cen­tów na ryn­ku in­dyj­skim oraz w in­nych kra­jach re­gio­nu. Za­trud­nia po­nad 30 osób, po­sia­da od­dzia­ły w Del­hi, Chen­nai, Bom­ba­ju oraz Du­ba­ju. Od wie­lu lat, na za­sa­dach wy­łącz­no­ści, re­pre­zen­tu­je w tym re­gio­nie świa­ta Mark An­dy, cze­go re­zul­ta­tem jest ok. 220 użyt­kow­ni­ków ma­szyn te­go pro­du­cen­ta w In­diach i kra­jach ościen­nych. Obec­nie jed­nym z jej prio­ry­te­tów jest wy­pro­mo­wa­nie wśród swo­ich klien­tów roz­wi­ązań Mark An­dy wy­ko­rzy­stu­jących tech­no­lo­gię cy­fro­wą. Stąd m.in. ini­cja­ty­wa zor­ga­ni­zo­wa­nia z my­ślą o nich we­bi­na­rium, w którym wzi­ęli ta­kże udział: Phil Bal­dwin – Sa­les Ma­na­ger w eu­ro­pej­skim od­dzia­le Mark An­dy i Syd Ro­berts – spe­cja­li­sta ds. roz­wi­ązań cy­fro­wych Mark An­dy.

Phil Bal­dwin w swo­jej pre­zen­ta­cji przed­sta­wił Mark An­dy, wi­zję jej dzia­ła­nia oraz port­fo­lio ze szcze­gól­nym uwzględ­nie­niem wąskow­stęgo­wych ma­szyn dru­ku­jących – flek­so­gra­ficz­nych, ale przede wszyst­kim cy­fro­wych i hy­bry­do­wych, będących głów­nym te­ma­tem we­bi­na­rium. Wie­le miej­sca po­świ­ęcił tech­nicz­nym aspek­tom urządzeń z se­rii Di­gi­tal Pro i Di­gi­tal Se­ries HD, ba­zu­jących na tech­no­lo­gii cy­fro­wej i zdo­by­wa­jących co­raz wi­ęk­szą po­pu­lar­no­ść wśród klien­tów z ca­łe­go świa­ta. „Ry­nek azja­tyc­ki, ta­kże in­dyj­ski, wci­ąż ba­zu­je na tech­no­lo­gii kon­wen­cjo­nal­nej, wi­ęc bar­dzo cie­szy­my się z licz­nej fre­kwen­cji klien­tów z te­go re­gio­nu, re­la­tyw­nie rzad­ko – z uwa­gi na lo­ka­li­za­cję – bio­rących udział w tra­dy­cyj­nych spo­tka­niach ty­pu Dni Otwar­te czy pre­zen­ta­cjach pro­wa­dzo­nych w na­szych ośrod­kach w Pol­sce czy USA” – pod­kre­śla Le­na Ch­mie­lew­ska­-Bon­tron.

Po części teo­re­tycz­nej za­pre­zen­to­wa­na zo­sta­ła ma­szy­na Di­gi­tal Se­ries HD, za­in­sta­lo­wa­na w war­szaw­skim cen­trum de­mon­stra­cyj­nym Mark An­dy Eu­ro­pe. Jest to je­den z naj­now­szych mo­de­li ame­ry­ka­ńskie­go pro­du­cen­ta, ba­zu­jący na tech­no­lo­gii cy­fro­wej. Pre­zen­ta­cję, po­pro­wa­dzo­ną przez Phi­la Bal­dwi­na, zwie­ńczy­ły od­po­wie­dzi za­da­wa­ne przez klien­tów. Do­ty­czy­ły one różnych aspek­tów wdro­że­nia tech­no­lo­gii cy­fro­wej czy też po­rów­na­nia roz­wi­ązań hy­bry­do­wych i kon­wen­cjo­nal­nych.

„Tu rów­nież od­no­to­wa­li­śmy bar­dzo du­żą ak­tyw­no­ść uczest­ni­ków we­bi­na­rium – mówi Le­na Ch­mie­lew­ska­-Bon­tron. – Co wi­ęcej, za­da­wa­ne py­ta­nia by­ły bar­dzo kon­kret­ne i wska­zy­wa­ły, że część klien­tów z re­gio­nu azja­tyc­kie­go bar­dzo po­wa­żnie roz­wa­ża in­we­sty­cję w ma­szy­ny ba­zu­jące na tech­no­lo­gii cy­fro­wej. Spot­ka­nie zor­ga­ni­zo­wa­ne wspól­nie z Fle­xo Ima­ge Gra­phics to już ko­lej­ne w ostat­nich mie­si­ącach wir­tu­al­ne wy­da­rze­nie przy­go­to­wa­ne przez na­szą fir­mę. Ma­my za so­bą licz­ne pre­zen­ta­cje ma­szyn pod­czas pra­cy „na ży­wo” pro­wa­dzo­ne z na­szych ośrod­ków de­mo w Pol­sce i w Sta­nach Zjed­no­czo­nych, które – co war­to pod­kre­ślić – ko­ńczy­ły się ta­kże w nie­których przy­pad­kach pod­pi­sa­niem kon­trak­tów na do­sta­wę sprzętu. Z dzia­łań lo­kal­nych w Pol­sce war­to wy­mie­nić we­bi­na­rium dla stu­den­tów Za­kła­du Tech­nik Po­li­gra­ficz­nych Po­li­tech­ni­ki War­szaw­skiej, których za­zwy­czaj za­pra­sza­li­śmy do cen­trum po­ka­zo­we­go. Wszyst­kie te ini­cja­ty­wy spo­tka­ły się z po­zy­tyw­nym od­dźwi­ękiem, wi­ęc z pew­no­ścią będzie­my je kon­ty­nu­ować ta­kże w przy­szło­ści”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści