Firma Mark Andy, z uwagi na wciąż istniejące w skali globalnej obostrzenia, kontynuuje działania związane ze zdalnymi prezentacjami swoich rozwiązań dla klientów z różnych stron świata. 24 lipca br., wspólnie z jej indyjskim partnerem handlowym – Flexo Image Graphics – zorganizowała webinarium pod hasłem „Cyfrowe rozwiązania z oferty Mark Andy”.
Podczas wirtualnego spotkania, w którym wzięli udział klienci z Azji, Australii, USA, Kanady oraz Europy, zaprezentowane zostały maszyny Mark Andy, bazujące na technologii cyfrowej, m.in. Digital Series HD zainstalowana w warszawskim centrum demonstracyjnym. Uczestnicy webinarium mieli też okazję zadać nurtujące ich pytania przedstawicielom Mark Andy i Flexo Image Graphics, prowadzącym spotkanie.
„Webinarium było inicjatywą naszego indyjskiego partnera – firmy Flexo Image Graphics, która reprezentuje Mark Andy i Rotoflex na rynku azjatyckim od 2000 roku – mówi Tom Cavalco, Executive Vice President w firmie Mark Andy. – Dzięki współczesnej technologii, bez wychodzenia z biur czy z domów, nasi klienci z różnych części świata mogli wziąć udział w teoretycznej i praktycznej prezentacji cyfrowych rozwiązań Mark Andy. Co ciekawe, prezentacje te były realizowane z kilku lokalizacji: Indii, Wielkiej Brytanii oraz Polski. Z reakcji oraz relacji uczestników webinarium wynika, że spotkały się one z dużym zainteresowaniem, czego dowodem były liczne pytania, spływające zarówno w trakcie, jak i po wydarzeniu”.
Po krótkim wstępie ze strony Leny Chmielewskiej-Bontron, kierującej marketingiem Mark Andy w Europie i będącej koordynatorem wydarzenia, uczestników webinarium powitał Gourav Roy – dyrektor zarządzający Flexo Image Graphics. Firma ta jest dystrybutorem rozwiązań fleksograficznych różnych producentów na rynku indyjskim oraz w innych krajach regionu. Zatrudnia ponad 30 osób, posiada oddziały w Delhi, Chennai, Bombaju oraz Dubaju. Od wielu lat, na zasadach wyłączności, reprezentuje w tym regionie świata Mark Andy, czego rezultatem jest ok. 220 użytkowników maszyn tego producenta w Indiach i krajach ościennych. Obecnie jednym z jej priorytetów jest wypromowanie wśród swoich klientów rozwiązań Mark Andy wykorzystujących technologię cyfrową. Stąd m.in. inicjatywa zorganizowania z myślą o nich webinarium, w którym wzięli także udział: Phil Baldwin – Sales Manager w europejskim oddziale Mark Andy i Syd Roberts – specjalista ds. rozwiązań cyfrowych Mark Andy.
Phil Baldwin w swojej prezentacji przedstawił Mark Andy, wizję jej działania oraz portfolio ze szczególnym uwzględnieniem wąskowstęgowych maszyn drukujących – fleksograficznych, ale przede wszystkim cyfrowych i hybrydowych, będących głównym tematem webinarium. Wiele miejsca poświęcił technicznym aspektom urządzeń z serii Digital Pro i Digital Series HD, bazujących na technologii cyfrowej i zdobywających coraz większą popularność wśród klientów z całego świata. „Rynek azjatycki, także indyjski, wciąż bazuje na technologii konwencjonalnej, więc bardzo cieszymy się z licznej frekwencji klientów z tego regionu, relatywnie rzadko – z uwagi na lokalizację – biorących udział w tradycyjnych spotkaniach typu Dni Otwarte czy prezentacjach prowadzonych w naszych ośrodkach w Polsce czy USA” – podkreśla Lena Chmielewska-Bontron.
Po części teoretycznej zaprezentowana została maszyna Digital Series HD, zainstalowana w warszawskim centrum demonstracyjnym Mark Andy Europe. Jest to jeden z najnowszych modeli amerykańskiego producenta, bazujący na technologii cyfrowej. Prezentację, poprowadzoną przez Phila Baldwina, zwieńczyły odpowiedzi zadawane przez klientów. Dotyczyły one różnych aspektów wdrożenia technologii cyfrowej czy też porównania rozwiązań hybrydowych i konwencjonalnych.
„Tu również odnotowaliśmy bardzo dużą aktywność uczestników webinarium – mówi Lena Chmielewska-Bontron. – Co więcej, zadawane pytania były bardzo konkretne i wskazywały, że część klientów z regionu azjatyckiego bardzo poważnie rozważa inwestycję w maszyny bazujące na technologii cyfrowej. Spotkanie zorganizowane wspólnie z Flexo Image Graphics to już kolejne w ostatnich miesiącach wirtualne wydarzenie przygotowane przez naszą firmę. Mamy za sobą liczne prezentacje maszyn podczas pracy „na żywo” prowadzone z naszych ośrodków demo w Polsce i w Stanach Zjednoczonych, które – co warto podkreślić – kończyły się także w niektórych przypadkach podpisaniem kontraktów na dostawę sprzętu. Z działań lokalnych w Polsce warto wymienić webinarium dla studentów Zakładu Technik Poligraficznych Politechniki Warszawskiej, których zazwyczaj zapraszaliśmy do centrum pokazowego. Wszystkie te inicjatywy spotkały się z pozytywnym oddźwiękiem, więc z pewnością będziemy je kontynuować także w przyszłości”.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej