Spółka Brother została włączona do cieszącego się światową renomą indeksu FTSE4Good Index Series ESG investment, który monitoruje działania firm pod kątem reprezentowanych standardów i prowadzonych aktywności na rzecz ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i ładu korporacyjnego.
W ramach działań proekologicznych, w marcu 2018 roku firma opracowała Brother Group Environmental Vision 2050 – który w swoich założeniach obejmuje redukcję emisji CO2 nawet o 30% do 2030 r. w ramach łańcucha dostaw, recykling zasobów oraz ochronę różnorodności biologicznej.
„Dostrzegamy problemy środowiskowe, przed którymi stoimy wszyscy jako ludzie żyjący na Ziemi. Zdajemy sobie sprawę, że zmiana klimatu, wyczerpywanie się zasobów, zanieczyszczenie środowiska i zniszczenie ekosystemu to duże wyzwanie dla społeczeństwa, ale również firm oraz przedsiębiorstw. Dostrzegamy w tym znaczne ryzyko, nie tylko biznesowe, i dlatego jesteśmy zaangażowani w rozwiązywanie tych problemów w długoterminowej perspektywie” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Ponadto, w roku fiskalnym 2019, Grupa podpisała United Nations Global Compact i oznajmiła, że będzie nadal przyczyniać się do zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.
„Dbanie o środowisko naturalne wpisuje się w DNA marki Brother. W 1993 r, powstał pierwszy plan działań na rzecz ochrony przyrody. Należy podkreślić, że troska o naturę jest podstawą wszystkich działań operacyjnych grupy. Bezpieczeństwo i wpływ na środowisko są rozpatrywane przez firmę na każdym etapie cyklu życia produktu, począwszy od projektowania, rozwoju projektu, produkcji, użytkowania przez klienta, ponownego wykorzystania i recyklingu. Dlatego jesteśmy szczególnie dumni z włączenia Brother do cieszącego się światową renomą indeksu FTSE4Good Index Series ESG investment, to dla nasz szczególne wyróżnienie” – dodaje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Grupa Brother pozostaje zaangażowana w budowanie długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji ze wszystkimi interesariuszami poprzez rozwijanie swojej działalności, wypełnianie obowiązków społecznych i pozostawanie wiernym motto firmy “At your side”.
Na podstawie informacji firmy Brother