Mark An­dy wzbo­ga­ca ro­dzi­nę ma­szyn flek­so­gra­ficz­nych Evo­lu­tion o mo­de­le E3 i E5Poprzedni artykuł 

Etykiety wydrukowane na maszynie Evolution E3; Fot.: Mark Andy
Ety­kie­ty wy­dru­ko­wa­ne na ma­szy­nie Evo­lu­tion E3; Fot.: Mark An­dy

Fir­ma Mark An­dy wpro­wa­dzi­ła do swo­je­go port­fo­lio dwa no­we mo­de­le ma­szyn flek­so­gra­ficz­nych z se­rii Evo­lu­tion, ba­zu­jących na na­pędach ser­wo – E3 i E5 i czer­pi­ących z do­świad­czeń Per­for­man­ce Se­ries.

Ofe­ro­wa­ne w sze­ro­ko­ściach w wstęgi 330 bądź 430 mm, skie­ro­wa­ne są do dru­ka­rń i prze­twór­ców dzia­ła­jących w różnych seg­men­tach pro­duk­cji ety­kie­to­wej. Evo­lu­tion E3, anon­so­wa­na przez Mark An­dy ja­ko naj­bar­dziej war­to­ścio­we roz­wi­ąza­nie w swo­jej kla­sie pro­duk­tów, pra­cu­je z pręd­ko­ścią 150 m/min. Evo­lu­tion E5 zaś to ofe­ru­jący pręd­ko­ść mak­sy­mal­ną 230 m/min. ska­lo­wal­ny mo­del, który mo­żna roz­bu­do­wy­wać wraz z ro­snący­mi po­trze­ba­mi użyt­kow­ni­ka. Obie ma­szy­ny wspie­ra­ne są przez glo­bal­ną sieć ser­wi­so­wą Mark An­dy, zgod­nie z przy­świe­ca­jącym fir­mie ha­słem – To­tal So­lu­tions Part­ner.

Ma­szy­na Evo­lu­tion E3 de­dy­ko­wa­na jest przed­si­ębior­stwom po­li­gra­ficz­nym dzia­ła­jącym na ryn­kach wy­so­kiej ja­ko­ści ety­kiet: kla­sy pre­mium (ta­kże prze­my­sło­wych, ce­chu­jących się od­po­wied­nią tr­wa­ło­ścią), za­wie­szek i bi­le­tów oraz ety­kiet sto­so­wa­nych w bra­nży zdro­wot­nej i ko­sme­tycz­nej. W przy­pad­ku mo­de­lu E5 port­fo­lio re­ali­zo­wa­nych w ma­szy­nie zle­ceń mo­że uwzględ­niać ta­kże in­ne pro­duk­ty na ba­zie fo­lii ta­kie jak owij­ki do bu­te­lek, ety­kiety IML czy ety­kiety ter­mo­kurcz­li­we (shrink sle­eve). Oba mo­de­le ofe­ro­wa­ne są w dwóch wa­rian­tach sze­ro­ko­ści: 13 i 17 ca­li (od­po­wied­nio 330 i 430 mm). Za­kres gru­bo­ści ob­słu­gi­wa­nych podło­ży wy­no­si 50–305 mi­kro­nów w przy­pad­ku mo­de­lu E3 i 12–305 mi­kro­nów w ma­szy­nie E5.

Jak pod­kre­śla pro­du­cent, no­we ma­szy­ny ba­zu­ją na tech­no­lo­gii ser­wo, co czy­ni je ła­twy­mi w ob­słu­dze i kon­ser­wa­cji roz­wi­ąza­nia­mi, czer­pi­ący­mi z do­tych­cza­so­wej wie­dzy in­ży­nie­ryj­nej i ryn­ko­wych do­świad­czeń Mark An­dy w za­kre­sie tech­ni­ki flek­so­gra­ficz­nej (wy­ko­rzy­stu­ją wie­le funk­cji zna­nych z se­rii Per­for­man­ce) i po­zwa­la­jący­mi za­cho­wać wy­so­ki po­ziom kon­ku­ren­cyj­no­ści ryn­ko­wej. O ja­ko­ść re­ali­zo­wa­nej w ma­szy­nach Evo­lu­tion ety­kiet ma­ją za­dbać ta­kie roz­wi­ąza­nia jak: podwój­ny nie­za­le­żny na­pęd ser­wo ka­żdej sta­cji dru­ko­wej, nie­za­le­żne na­far­bia­nie i do­cisk, czy za­awan­so­wa­ny sys­tem kon­tro­li na­pręże­nia wstęgi. Z ko­lei na wy­daj­no­ść wpły­wa­ją szyb­kie na­rządza­nie ze­spo­łów dru­ku­jących i sta­cji sztan­cu­jących, po­zwa­la­jące na re­duk­cję cza­su prze­sto­ju ma­szy­ny i wy­ko­rzy­sta­nie do mak­si­mum mo­żli­wo­ści ma­szy­ny. O zy­skow­no­ści re­ali­zo­wa­nej pro­duk­cji de­cy­du­je m.in. wła­ści­we pa­so­wa­nie, które re­du­ku­je ilo­ść ge­ne­ro­wa­nych od­pa­dów, a wi­ęc mniej­sze stra­ty ma­te­ria­ło­we.

Fir­mie Mark An­dy od lat przy­świe­ca ha­sło To­tal So­lu­tions Part­ner, które obra­zu­je jej kom­plek­so­we po­de­jście do współpra­cy z klien­ta­mi. „Wpro­wa­dza­nie no­wych mo­de­li ma­szyn do ofer­ty nie­sie ze so­bą co­raz wi­ęk­szą od­po­wie­dzial­no­ść za wci­ąż ro­snącą ba­zę in­sta­la­cji na ca­łym świe­cie i świad­czo­ną w zwi­ąz­ku z tym przez nas opie­kę po­sprze­da­żo­wą – mówi Tom Ca­val­co, Exe­cu­ti­ve Vi­ce Pre­si­dent w fir­mie Mark An­dy. – Nad na­szy­mi klien­ta­mi ze wszyst­kich za­kąt­ków glo­bu czu­wa mi­ędzy­na­ro­do­wy sztab tech­ni­ków-ser­wi­san­tów, ofe­ru­jący od­po­wied­nie wspar­cie – zdal­ne bądź pod­czas wi­zy­ty u klien­ta. Po­za aspek­ta­mi stric­te tech­nicz­ny­mi, za­pew­nia­my na­szym part­ne­rom do­radz­two w za­kre­sie roz­wo­ju ich bi­zne­sów czy eks­per­ty­zę apli­ka­cji (re­ali­zo­wa­nych bądź tych do­pie­ro pla­no­wa­nych). Zgod­nie z ideą To­tal So­lu­tions Part­ner, za­pew­nia­my też bie­żącą do­stęp­no­ść i spraw­ną do­sta­wę wszyst­kich części za­mien­nych oraz ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych, nie­zbęd­nych do wy­daj­nej i zy­skow­nej pro­duk­cji ety­kie­to­we­j”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści