Ko­lej­na „Ga­ze­la Bi­zne­su” dla pol­skie­go od­dzia­łu Sun Che­mi­calPoprzedni artykuł 

Pol­ski od­dział Sun Che­mi­cal otrzy­mał pre­sti­żo­wą na­gro­dę „Ga­ze­le Bi­zne­su”, w 21. edy­cji ran­kin­gu o tej sa­mej na­zwie. Jak pod­kre­śla je­go twór­ca i or­ga­ni­za­tor – dzien­nik Puls Bi­zne­su – wy­różnie­nie to jest przy­zna­wa­ne naj­bar­dziej dy­na­micz­nym pol­skim przed­si­ębior­stwom z sek­to­ra MŚP. Pol­ski od­dział Sun Che­mi­cal uzy­skał je już po raz czwar­ty.

„Ga­ze­le Bi­zne­su” to ran­king naj­dy­na­micz­niej roz­wi­ja­jących się ma­łych i śred­nich przed­si­ębiorstw, or­ga­ni­zo­wa­ny od 2000 ro­ku. Jak pod­kre­śla­ją je­go twór­cy, ba­zu­je on na naj­bar­dziej obiek­tyw­nych kry­te­riach – wy­ni­kach fi­nan­so­wych, a udział w nim jest bez­płat­ny. Obec­no­ść w ran­kingu ozna­cza, że fir­ma na­le­ży do eli­ty ma­łych i śred­nich firm – nie tyl­ko dy­na­micz­nie się roz­wi­ja, ale jest ta­kże trans­pa­rent­na. Jak po­da­je Puls Bi­zne­su, w te­go­rocz­nej edy­cji wy­różnio­ne zo­sta­ły fir­my, które dzia­ła­ją nie­prze­rwa­nie od co naj­mniej 2017 r. i mia­ły przy­cho­dy na po­zio­mie 3–200 mln zł; w ostat­nich trzech la­tach od­no­to­wa­ły ich wzrost, nie mia­ły stra­ty i udo­stęp­nia­ją wy­ni­ki fi­nan­so­we umo­żli­wia­jąc oce­nę kon­dy­cji. W te­go­rocz­nej edy­cji ran­kingu skla­sy­fi­ko­wa­ne zo­sta­ły 4733 fir­my z ca­łej Pol­ski.

Mówi Piotr Góral, kie­ru­jący pol­skim od­dzia­łem Sun Che­mi­cal: „Je­ste­śmy nie­ustan­nie mo­ty­wo­wa­ni do ci­ągłe­go ulep­sza­nia na­szych pro­duk­tów i usług, a ta­kże do in­ten­syw­ne­go roz­wo­ju. Wi­zją na­szej fir­my jest przede wszyst­kim po­ma­ga­nie klien­tom w re­ali­za­cji sto­jących przed ni­mi glo­bal­nych wy­zwań, dzi­ęki za­pew­nia­niu wy­so­kiej ja­ko­ści, in­no­wa­cyj­no­ści oraz od­po­wied­nie­go po­zio­mu ob­słu­gi przy ka­żdym ofe­ro­wa­nym przez nas roz­wi­ąza­niu. Na­gro­dy, które otrzy­mu­je­my są do­wo­dem na to, że idzie­my w do­brym kie­run­ku i na­sze za­mie­rze­nia uda­je się re­ali­zo­wa­ć”.

Sun Che­mi­cal to glo­bal­ny pro­du­cent farb i pig­men­tów de­dy­ko­wa­nych m.in. bra­nży po­li­gra­ficz­nej oraz licz­nym za­sto­so­wa­niom prze­my­sło­wym. Fir­ma jest częścią ja­po­ńskie­go kon­cer­nu che­micz­ne­go DIC i po­sia­da ro­do­wód si­ęga­jący 1818 ro­ku.

„Sta­no­wi­my ze­spół lu­dzi, których kom­pe­ten­cje gwa­ran­tu­ją wy­so­ką ja­ko­ść ob­słu­gi i ma­te­ria­łu do pro­duk­cji po­li­gra­ficz­nej – po­cząw­szy od of­f­se­tu ar­ku­szo­we­go, po­przez of­f­set ro­lo­wy, ro­to­gra­wiu­rę, flek­so­gra­fię, druk wąskow­stęgo­wy, druk opa­ko­wań (ta­kże ma­jących kon­takt z żyw­no­ścią), si­to­druk aż po druk cy­fro­wy. Na­szym klien­tom ofe­ru­je­my rów­nież ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne do dru­ko­wa­nia” – mówi Piotr Góral. Jak pod­kre­śla fir­ma, dys­po­nu­jąc pra­wie 10 tys. zna­ków to­wa­ro­wych i po­nad 3000 za­twier­dzo­nych pa­ten­tów (przy­zna­nych w różnych dzie­dzi­nach), Sun Che­mi­cal two­rzy zin­dy­wi­du­ali­zo­wa­ne roz­wi­ąza­nia, ma­jące spe­łniać zróżni­co­wa­ne po­trze­by jej klien­tów. Ofe­ru­je przy tym sze­ro­kie spek­trum pro­duk­tów, rów­nież spe­cja­li­stycz­nych, do­pa­so­wa­nych do ocze­ki­wań za­kła­dów po­li­gra­ficz­nych o różnym pro­fi­lu pro­duk­cji.

„Na­szym prio­ry­te­tem jest spe­łnia­nie ocze­ki­wań klien­tów przy jed­no­cze­snej kon­cen­tra­cji na naj­wa­żniej­szych aspek­tach pro­wa­dzo­ne­go bi­zne­su: nie­za­wod­nej i ter­mi­no­wej do­sta­wie, sta­łej i wy­so­kiej ja­ko­ści pro­duk­tów, rze­tel­nej ob­słu­dze i in­no­wa­cyj­no­ści. Za­rządza­nie bar­wą; ochro­na mar­ki i in­te­gral­no­ści pro­duk­tów dzi­ęki cie­ka­wym, przy­ci­ąga­jącym wzrok opa­ko­wa­niom; sys­te­my za­bez­pie­cza­jące i chro­ni­ące przed podrób­ka­mi, a ta­kże roz­wi­ąza­nia de­dy­ko­wa­ne różnym dru­kar­niom nie­za­le­żnie od ryn­ku, na ja­ki tra­fia­ją ich pro­duk­ty – to tyl­ko nie­które dzie­dzi­ny, w których się spe­cja­li­zu­je­my i gdzie po­zo­sta­je­my glo­bal­nym li­de­rem. Po­twier­dza­ją to set­ki za­do­wo­lo­nych, pol­skich klien­tów na­szej fir­my, a ta­kże licz­ne wy­różnie­nia bra­nżo­we. Jed­nym z nich jest ko­lej­ny, przy­zna­ny przez Puls Bi­zne­su ty­tuł „Ga­ze­la Bi­zne­su”. Jest on dla nas po­wo­dem do du­żej sa­tys­fak­cji, a dla na­szych klien­tów – jak ma­my na­dzie­ję – jed­nym z licz­nych ar­gu­men­tów prze­ma­wia­jących za współpra­cą z na­mi” – pod­su­mo­wu­je Piotr Góral.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści