Mark An­dy or­ga­ni­zu­je ko­lej­ne bra­nżo­we we­bi­na­ria dla stu­den­tów z ca­łe­go świa­taPoprzedni artykuł 

Tra­dy­cją sta­ły się już or­ga­ni­zo­wa­ne przez Mark An­dy spo­tka­nia dla stu­den­tów. W tym ro­ku będą one mia­ły cha­rak­ter we­bi­na­ri­ów, ko­lej­nych już or­ga­ni­zo­wa­nych przez tę fir­mę. Skie­ro­wa­ne są do stu­diu­jących z ca­łe­go świa­ta, kszta­łcących się na kie­run­kach zwi­ąza­nych z bra­nżą po­li­gra­ficz­ną i po­krew­ny­mi. Od­będą się one w dwóch ter­mi­nach. Z my­ślą o stu­den­tach z na­sze­go kra­ju 23 kwiet­nia br. o godz. 10.00 będzie mia­ło miej­sce spo­tka­nie w języ­ku pol­skim. 26 kwiet­nia br. o godz. 14.30 od­będzie się z ko­lei we­bi­na­rium w języ­ku an­giel­skim. Re­je­stra­cji na oba spo­tka­nia mo­żna do­ko­nać na stro­nach: http://in­fo.mar­kan­dy.co­m/stu­den­t-e­du­ca­tio­n-2021.

„Ja­ko wio­dący pro­du­cent ma­szyn wąskow­stęgo­wych i śre­dniow­stęgo­wych oraz urządzeń wy­ka­ńcza­jących, ro­zu­mie­my ten ry­nek i sta­ra­my się wspie­rać w różny spo­sób dzia­ła­jące na nim fir­my – mówi Le­na Ch­mie­lew­ska­-Bon­tron, Eu­ro­pe­an Mar­ke­ting Ma­na­ger w fir­mie Mark An­dy. – Tym ra­zem, pod­czas ko­lej­nych spo­tkań on­li­ne, chce­my prze­ka­zać nie­co wie­dzy na te­mat tech­no­lo­gii dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go i cy­fro­we­go. Po­zna­nie ich mo­żli­wo­ści ma na­szym zda­niem ol­brzy­mi wpływ na funk­cjo­no­wa­nie dru­ka­rń opa­ko­wa­nio­wych i ety­kie­to­wych, ta­kże w kon­te­kście otwar­cia przed ni­mi zu­pe­łnie no­wych per­spek­tyw. Rów­nie wa­żne jest, by za­in­te­re­so­wać tym naj­młod­sze po­ko­le­nie po­li­gra­fów. War­to bo­wiem, aby ci – wcho­dząc na ry­nek pra­cy w prze­my­śle po­li­gra­ficz­nym – wie­dzie­li, ja­kie mo­żli­wo­ści ofe­ru­ją obie tech­no­lo­gie, w ja­ki spo­sób mo­gą się uzu­pe­łniać i ja­kie są ko­rzy­ści wy­ni­ka­jące z wdro­że­nia ka­żdej z nich. Wie­dza na te­mat dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go i cy­fro­we­go jest obec­nie bar­dzo wa­żna, bo mo­że mieć wpływ na kon­dy­cję da­nej fir­my, za­rów­no te­raz jak w przy­szło­ści. Za­le­ży nam wi­ęc na tym, by przy­szłym ka­drom do­star­czać in­for­ma­cji w tym za­kre­sie”.

Go­śćmi spe­cjal­ny­mi będą: w se­sji pol­skiej przed­sta­wi­ciel dru­kar­ni Eti­co ze Sz­cze­ci­na, w se­sji an­giel­skiej przed­sta­wi­ciel Wa­ter­shed Gro­up – eu­ro­pej­skiej fir­my po­li­gra­ficz­nej (do której na­le­ży m.in. dru­kar­nia Eti­co), będące użyt­kow­ni­ka­mi roz­wi­ązań Mark An­dy. We­zmą oni udział w spe­cjal­nych se­sjach py­tań i od­po­wie­dzi, których mo­de­ra­to­ra­mi (po­dob­nie jak ca­łych spo­tkań) będą: Łu­kasz Ch­ru­śli­ński – Sa­les Ma­na­ger Mark An­dy Po­land (23 kwiet­nia, we­bi­na­rium w języ­ku pol­skim) i Phil Bal­dwin – Eu­ro­pe­an Sa­les Ma­na­ger Mark An­dy UK (26 kwiet­nia, we­bi­na­rium w języ­ku an­giel­skim). Po­ru­szo­ne zo­sta­ną pod­czas nich różne aspek­ty pro­duk­cji ety­kie­to­wej, m.in. ak­tu­al­na sy­tu­acja na tym ryn­ku ety­kiet z per­spek­ty­wy Wa­ter­shed i Mark An­dy. W dal­szej części we­bi­na­ri­ów prze­wi­dzia­ne są po­ka­zy ma­szyn Mark An­dy, za­in­sta­lo­wa­nych w cen­trum de­mon­stra­cyj­nym fir­my w War­sza­wie.

„Za­le­tą te­go ro­dza­ju spo­tkań i za­pro­po­no­wa­nej przez nas kon­wen­cji, jest mo­żli­wo­ść kon­tak­tu nie tyl­ko z przed­sta­wi­cie­la­mi na­szej fir­my, ale też użyt­kow­ni­ka­mi ma­szyn Mark An­dy – mówi Le­na Ch­mie­lew­ska­-Bon­tron. – Je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że te­go ro­dza­ju wy­da­rze­nia mo­gą być in­spi­ra­cją dla mło­dych lu­dzi w bu­do­wa­niu ich wła­snej ście­żki ka­rie­ry za­wo­do­wej. Wszyst­ko po to, by od­na­le­źć dla sie­bie w przy­szło­ści naj­lep­sze miej­sce na zmie­nia­jącym się nie­ustan­nie ryn­ku po­li­gra­ficz­nym. Gro­no eks­per­tów z na­szej fir­my, ale rów­nież użyt­kow­nik na­szych tech­no­lo­gii – fir­ma Wa­ter­shed Gro­up, po­sta­ra­ją się w jak naj­lep­szy spo­sób na­kre­ślić tę per­spek­ty­wę. Ser­decz­nie za­pra­sza­my do udzia­łu w na­szych we­bi­na­ria­ch”.

Dla tych, którym się to jed­nak nie uda, fir­ma Mark An­dy udo­stęp­ni na­gra­nia z obu we­bi­na­ri­ów. Wy­star­czy za­re­je­stro­wać się na stro­nach wy­da­rze­nia.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści