Muller Martini wprowadził pięć nowych maszyn i ma zamiar zaprezentować je na Printing Expo gotowe do Virtual.drupa. Firma zaprojektowała duży 2-kondygnacyjny salon wystawowy, w którym znajduje się najnowocześniejszy sprzęt, a także apartament dla gości, w którym odwiedzający mogą dowiedzieć się wszystkiego, co powinni wiedzieć o przyszłości wykańczania z Müller Martini.
Dodatkowe maszyny obejmują cyfrowe rozwiązanie bloku książek Sigma Line III, oprawę idealną Alegro i oklejarkę perfekcyjną Publica Pro, maszynę do szycia Ventura MC 160 oraz linię książek Diamant MC Digital.
Adrian Mayr, dyrektor ds. zarządzania projektami i marketingu korporacyjnego, stwierdza: „Wirtualna wystawa Printing Expo zapewnia nam wyjątkową platformę do prezentacji naszych najnowszych maszyn. Każdy szuka nowych sposobów komunikacji. Firma Muller Martini jest przekonana, że najbardziej korzystamy z połączenia interakcji fizycznej i online z naszymi odbiorcami. Inicjatywa online Printing Expo nie jest dla nas wyborem, ale szansą - jest to opcja uzupełniająca i przynosząca nam ogromne korzyści. Platforma Printing Expo może zaprezentować nasze maszyny jak najszerszemu gronu odbiorców. Nasz udział w wizualnym przeglądaniu 3D Printing Expo już teraz ma pozytywny wpływ na naszą działalność. Od listopada ubiegłego roku śledzimy i analizujemy nasze statystyki, a liczby robią wrażenie. Dla nas to dowód na to, że wystawianie się na Printing Expo było właściwą strategią. Zapotrzebowanie na indywidualizację i spersonalizowane produkty drukowane powoduje zainteresowanie naszą najnowszą gamą urządzeń do wykańczania”.
Muller Martini współpracował z zespołem projektowym Printing Expo przy tworzeniu salonu. Grafika 3D firmy została wyrenderowana w „prawdziwym świecie” w przestrzeni Printing Expo. Odwiedzający znajdą najnowsze maszyny Muller Martini oraz szczegółowe informacje na temat możliwości technicznych sprzętu oraz korzyści, jakie mogą one zaoferować dla rozwoju biznesu. Mayr kontynuuje: „Zorganizowaliśmy również wirtualnepokazy na stoisku, a dane dotyczące sprzedaży i potencjalnych klientów są dowodem na to, jak dobrze ta strategia działa dla nas. Zainteresowanie rośnie, a odwiedzający codziennie odwiedzają nasze maszyny w naszym wirtualnym salonie. Oferujemy im treści, które pokazują nasze możliwości i dodatkową wartość naszych produktów. Na naszej stronie wyświetlamy również treści z linkami do Printing Expo. Dodatkowe informacje wyjaśniają więcej na temat naszej współpracy i dają odwiedzającym możliwość nawiązania z nami kontaktu i dowiedzenia się więcej. Interesujące jest to, że ludzie wchodzą teraz do sieci i wchodzą w interakcje, dodając nowe treści. Celem firmy Muller Martini jest dostarczanie treści, które będą przyciągać i angażować. Silne powiązanie z Printing Expo umożliwia nam dotarcie do nowychodbiorców”.
Ostatecznym celem firmy Muller Martini jest przedstawienie pełnego portfolio produktów w Internecie. Od ponad 70 lat firma dostarcza maszyny i rozwiązania systemowe dla przemysłu poligraficznego. Są znani z wysokiej jakości inżynierii i innowacji oraz ciągłego rozwoju nowych systemów, aby sprostać stale zmieniającym się wymaganiom rynku. Jeśli chodzi o przetworzenie zadrukowanego papieru w gotowy produkt, czy to książkę, magazyn czy katalog, Muller Martini jest znany jako lider na rynku wysokiej jakości i wytrzymałego sprzętu do wykańczania druku.
Adrian Mayr przechodzi do omówienia Przemysłu 4.0 „Z tendencją do produkowania coraz mniejszych zamówień w sposób efektywny kosztowo i wydajnie w ramach środków produkcji masowej, w szczególności branża graficzna ma duży potencjał w podejściu do Przemysłu 4.0. Dzięki naszym nowym i innowacyjnym maszynom Muller Martini umożliwia wykorzystanie rozwiązań przemysłowych do ekonomicznego wytwarzania zindywidualizowanych i zmiennych produktów drukarskich. Nazywamy tę strategię rozwoju - Finishing 4.0. Opiera się na naszych 4 filarach: automatyzacji, łączności, zmienności i bezdotykowym przepływie pracy. Te cztery filary stanowią podstawę zdolności wszystkich naszych maszyn do wytwarzania strumienia produktów o zmiennej zawartości i różnych wymiarach fizycznych”.
Wayne Beckett, dyrektor imprezy, podsumowuje: „Sukces firmy Müller Martini na Printing Expo jest przykładem korzyści płynących z szerokiego przeglądu wszystkich obecnych możliwości. Firmy, które dostrzegają zalety wykorzystywania zarówno zasobów wirtualnych, jak i fizycznych do promowania siebie i angażowania odbiorców, czerpią korzyści z ciągłego zaangażowania. Printing Expo nie zostało zaprojektowane w celu zastąpienia wydarzeń na żywo, ale ich uzupełnienia. Powinienem dodać, że postrzegamy Printing Expo jako stałą okazję dla firm do inwestowania w cyfrowy zasób, który można wykorzystać do ich własnych cyfrowych kampanii marketingowych, takich jak Virtual.drupa. Mogą być również udostępniane przez zespoły sprzedaży firmy na całym świecie ”.
Na podstawie informacji firmy Printing Expo