Muller Martini wprowadził pięć nowych maszyn i ma zamiar zaprezentować je na Printing Expo gotowe do Virtual.drupa. Firma zaprojektowała duży 2-kondygnacyjny salon wystawowy, w którym znajduje się najnowocześniejszy sprzęt, a także apartament dla gości, w którym odwiedzający mogą dowiedzieć się wszystkiego, co powinni wiedzieć o przyszłości wykańczania z Müller Martini.
Dodatkowe maszyny obejmują cyfrowe rozwiązanie bloku książek Sigma Line III, oprawę idealną Alegro i oklejarkę perfekcyjną Publica Pro, maszynę do szycia Ventura MC 160 oraz linię książek Diamant MC Digital.
Adrian Mayr, dyrektor ds. zarządzania projektami i marketingu korporacyjnego, stwierdza: „Wirtualna wystawa Printing Expo zapewnia nam wyjątkową platformę do prezentacji naszych najnowszych maszyn. Każdy szuka nowych sposobów komunikacji. Firma Muller Martini jest przekonana, że najbardziej korzystamy z połączenia interakcji fizycznej i online z naszymi odbiorcami. Inicjatywa online Printing Expo nie jest dla nas wyborem, ale szansą - jest to opcja uzupełniająca i przynosząca nam ogromne korzyści. Platforma Printing Expo może zaprezentować nasze maszyny jak najszerszemu gronu odbiorców. Nasz udział w wizualnym przeglądaniu 3D Printing Expo już teraz ma pozytywny wpływ na naszą działalność. Od listopada ubiegłego roku śledzimy i analizujemy nasze statystyki, a liczby robią wrażenie. Dla nas to dowód na to, że wystawianie się na Printing Expo było właściwą strategią. Zapotrzebowanie na indywidualizację i spersonalizowane produkty drukowane powoduje zainteresowanie naszą najnowszą gamą urządzeń do wykańczania”.
Muller Martini współpracował z zespołem projektowym Printing Expo przy tworzeniu salonu. Grafika 3D firmy została wyrenderowana w „prawdziwym świecie” w przestrzeni Printing Expo. Odwiedzający znajdą najnowsze maszyny Muller Martini oraz szczegółowe informacje na temat możliwości technicznych sprzętu oraz korzyści, jakie mogą one zaoferować dla rozwoju biznesu. Mayr kontynuuje: „Zorganizowaliśmy również wirtualnepokazy na stoisku, a dane dotyczące sprzedaży i potencjalnych klientów są dowodem na to, jak dobrze ta strategia działa dla nas. Zainteresowanie rośnie, a odwiedzający codziennie odwiedzają nasze maszyny w naszym wirtualnym salonie. Oferujemy im treści, które pokazują nasze możliwości i dodatkową wartość naszych produktów. Na naszej stronie wyświetlamy również treści z linkami do Printing Expo. Dodatkowe informacje wyjaśniają więcej na temat naszej współpracy i dają odwiedzającym możliwość nawiązania z nami kontaktu i dowiedzenia się więcej. Interesujące jest to, że ludzie wchodzą teraz do sieci i wchodzą w interakcje, dodając nowe treści. Celem firmy Muller Martini jest dostarczanie treści, które będą przyciągać i angażować. Silne powiązanie z Printing Expo umożliwia nam dotarcie do nowychodbiorców”.