Si­ła ety­kie­ty a mar­ka lo­kal­na – za­pro­sze­nie na spo­tka­nie on­li­ne or­ga­ni­zo­wa­ne przez Ko­ni­ca Mi­nol­ta i Ave­ry Den­ni­sonPoprzedni artykuł 

Magdalena Raczyńska - Marketing Program Manager
Mag­da­le­na Ra­czy­ńska – Mar­ke­ting Pro­gram Ma­na­ger

Pol­scy kon­su­men­ci co­raz bar­dziej przy­wi­ązu­ją wa­gę do czy­ta­nia ety­kiet. Oprócz ana­li­zo­wa­nia skła­dów żyw­no­ści czy zwra­ca­nia uwa­gi na wa­lo­ry eko­lo­gicz­ne, co­raz częściej po­dej­mu­jąc za­ku­po­we de­cy­zje bio­rą pod uwa­gę lo­kal­no­ść pro­duk­tów. Chęt­niej si­ęga­ją po te wy­two­rzo­ne w Pol­sce czy na­wet w kon­kret­nym re­gio­nie.

To, w ja­ki spo­sób ety­kie­ta ko­mu­ni­ku­je ce­chy pro­duk­tu, ma klu­czo­we zna­cze­nie. Pra­wie 75% przed­sta­wi­cie­li firm stwier­dza, że ety­kie­ta jest wa­żnym ele­men­tem wi­ze­run­ku mar­ki i mu­si być spój­na z jej iden­ty­fi­ka­cją wi­zu­al­ną. 70 % firm zga­dza się z opi­nią, że ety­kie­ta wy­różnia pro­dukt spo­śród in­nych po­dob­nych – wy­ni­ka z naj­now­sze­go ra­por­tu Ko­ni­ca Mi­nol­ta i Ave­ry Den­ni­son.

Or­ga­ni­za­to­rzy za­pra­sza­ją na spo­tka­nie on­li­ne po­świ­ęco­ne po­trze­bom i po­ten­cja­le lo­kal­nych ma­rek w za­kre­sie dru­ku ety­kiet. Za­pre­zen­to­wa­ne zo­sta­ną wy­ni­ki ba­dań prze­pro­wa­dzo­nych na prze­ło­mie stycz­nia i lu­te­go 2021 r., zre­ali­zo­wa­nych wśród 300 lo­kal­nych pro­du­cen­tów żyw­no­ści, po­głębio­nych 20 wy­wia­da­mi ja­ko­ścio­wy­mi. Ra­port uka­zu­je kon­dy­cję ryn­ku, tren­dy i mo­żli­wo­ści w za­kre­sie pro­duk­cji ety­kiet.

Na­ji­stot­niej­sze wnio­ski z ba­da­nia za­pre­zen­tu­ją:

  • Ar­tur Ol­szew­ski – Se­nior Sa­les Re­pre­sen­ta­ti­ve, Ave­ry Den­ni­son,
  • Mag­da­le­na Ra­czy­ńska – Mar­ke­ting Pro­gram Ma­na­ger, Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Pol­ska,
  • Ja­rek Kra­sno­dęb­ski – In­du­strial Prin­ting Key Ac­co­unt Ma­na­ger, Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Pol­ska

Pro­wa­dzący opo­wie­dzą m.in. o tym:

  • Ja­kie opa­ko­wa­nia prze­wa­ża­ją wśród przed­si­ębior­ców?
  • Kto w fir­mach naj­częściej od­po­wia­da za pro­jekt ety­kie­ty?
  • Co mo­ty­wu­je lo­kal­nych wy­twór­ców do wpro­wa­dza­nia in­no­wa­cji i zmian w ety­kie­tach?
  • Kie­dy i w ja­ki spo­sób dru­kar­nia mo­że wes­przeć lo­kal­nych przed­si­ębior­ców w za­kre­sie ety­kiet?

Spot­ka­nie od­będzie się 20 ma­ja 2021 r. o go­dzi­nie 10.00

Mo­gą w nim wzi­ąć udział wszy­scy, którzy za­re­je­stru­ją się na wy­da­rze­nie https://m.ko­ni­ca­mi­nol­ta.eu­/re­je­stra­cja­-e­ty­kie­ty­-spot­ka­nie­-on­li­ne.html

Spot­ka­nie będzie trans­mi­to­wa­ne na ka­na­le Yo­utu­be Ko­ni­ca Mi­nol­ta, do które­go link zo­sta­nie prze­sła­ny w od­po­wie­dzi na re­je­stra­cję.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści