Polscy konsumenci coraz bardziej przywiązują wagę do czytania etykiet. Oprócz analizowania składów żywności czy zwracania uwagi na walory ekologiczne, coraz częściej podejmując zakupowe decyzje biorą pod uwagę lokalność produktów. Chętniej sięgają po te wytworzone w Polsce czy nawet w konkretnym regionie.
To, w jaki sposób etykieta komunikuje cechy produktu, ma kluczowe znaczenie. Prawie 75% przedstawicieli firm stwierdza, że etykieta jest ważnym elementem wizerunku marki i musi być spójna z jej identyfikacją wizualną. 70 % firm zgadza się z opinią, że etykieta wyróżnia produkt spośród innych podobnych – wynika z najnowszego raportu Konica Minolta i Avery Dennison.
Organizatorzy zapraszają na spotkanie online poświęcone potrzebom i potencjale lokalnych marek w zakresie druku etykiet. Zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na przełomie stycznia i lutego 2021 r., zrealizowanych wśród 300 lokalnych producentów żywności, pogłębionych 20 wywiadami jakościowymi. Raport ukazuje kondycję rynku, trendy i możliwości w zakresie produkcji etykiet.
Najistotniejsze wnioski z badania zaprezentują:
Prowadzący opowiedzą m.in. o tym:
Spotkanie odbędzie się 20 maja 2021 r. o godzinie 10.00
Mogą w nim wziąć udział wszyscy, którzy zarejestrują się na wydarzenie https://m.konicaminolta.eu/rejestracja-etykiety-spotkanie-online.html
Spotkanie będzie transmitowane na kanale Youtube Konica Minolta, do którego link zostanie przesłany w odpowiedzi na rejestrację.
Na podstawie informacji organizatora