Spółka Xe­rox – Ca­re­AR będzie świad­czyć usłu­gi opar­te na sztucz­nej in­te­li­gen­cjiPoprzedni artykuł 

Fir­ma Ve­ri­zon Bu­si­ness oraz na­le­żąca do Xe­rox spółka Ca­re­AR, ogło­si­ły stra­te­gicz­ne part­ner­stwo, ma­jące na ce­lu prze­kszta­łce­nie usług i do­świad­czeń klien­tów. Mar­ki po­łączy­ły ze so­bą sie­ci 4G i 5G fir­my Ve­ri­zon oraz tech­no­lo­gię obli­cze­nio­wą w cza­sie rze­czy­wi­stym z roz­sze­rzo­ną rze­czy­wi­sto­ścią Ca­re­AR i plat­for­mą opar­tą na sztucz­nej in­te­li­gen­cji. Dzi­ęki te­mu pra­cow­ni­cy tech­nicz­ni będą mo­gli zdal­nie i pro­ak­tyw­nie roz­wi­ązy­wać pro­ble­my z usłu­ga­mi. Ta­kie dzia­ła­nia będą szyb­sze i bez­piecz­niej­sze, a co za tym idzie – bar­dziej wy­daj­ne.

Przy­ci­ągnie naj­wi­ęk­szych ta­len­tów do firm jest co­raz trud­niej­sze. Spółki mu­szą mieć przy­go­to­wa­ny so­lid­ny pro­gram trans­for­ma­cji cy­fro­wej. Po­wi­nien się on opie­rać o naj­now­sze tech­no­lo­gie i roz­wi­ąza­nia, tak, aby spro­stać po­trze­bom pra­cow­ni­ków. Współpra­ca Ve­ri­zon z Ca­re­AR po­mo­że z wpro­wa­dza­niem zmian na sta­no­wi­skach i wdra­ża­niem no­wych osób, dzi­ęki wy­ko­rzy­sta­niu za­rów­no tech­no­lo­gii sie­cio­wej, jak i sztucz­nej in­te­li­gen­cji / AR. Umo­żli­wi tym sa­mym szyb­ką edu­ka­cję i roz­wój no­wej ge­ne­ra­cji pra­cow­ni­ków, nie­za­le­żnie od ich lo­ka­li­za­cji. Dzi­ęki współpra­cy z Ca­re­AR, fir­ma Ve­ri­zon mo­że za­pew­nić swo­im klien­tom i tech­ni­kom te­re­no­wym wspar­cie w cza­sie rze­czy­wi­stym i roz­wi­ązy­wa­nie pro­ble­mów z po­ra­da­mi eks­per­tów, two­rząc no­wy stan­dard sa­mo­ob­słu­gi i sper­so­na­li­zo­wa­nych in­struk­cji.

- Do­strze­gli­śmy ogrom­ne zmia­ny w struk­tu­rach pra­cow­ni­czych, ma­jące cha­rak­ter glo­bal­ny. Na­szą mi­sją jest po­ma­ga­nie klien­tom w na­wi­ga­cji już dziś, przy jed­no­cze­snym iden­ty­fi­ko­wa­niu stra­te­gicz­nych ście­żek in­no­wa­cji i roz­wo­ju. Dzi­ęki 5G i prze­twa­rza­niu brze­go­we­mu, mo­że­my po­móc fir­mie Ca­re­AR w do­star­cza­niu za­awan­so­wa­nych funk­cji sztucz­nej in­te­li­gen­cji na stan­dar­do­wych urządze­niach mo­bil­nych. AI będzie mo­żna ta­kże wy­ko­rzy­stać w sprzętach ty­pu smart glass i dro­nach, zwi­ęk­sza­jąc tym sa­mym wy­daj­no­ść i wra­że­nia z użyt­ko­wa­nia – po­wie­dział Sam­path Sow­my­ana­ray­an, dy­rek­tor ds. przy­cho­dów w Ve­ri­zon Bu­si­ness.

W 2020 r. fir­ma Ve­ri­zon Bu­si­ness ogło­si­ła wpro­wa­dze­nie pod­sta­wo­we­go wir­tu­al­ne­go asy­sten­ta do cza­tu wi­deo. Zro­bi­li to za po­śred­nic­twem apli­ka­cji, która z po­wo­dze­niem po­ma­ga or­ga­ni­za­cji w po­ru­sza­niu się w ob­ostrze­niach do­ty­czących COVID oraz zwi­ąza­ny­mi z tym wy­ma­ga­nia­mi bez­pie­cze­ństwa i dy­stan­su w za­kre­sie ob­słu­gi klien­ta. Part­ner­stwo z Ca­re­AR po­zwa­la fir­mie Ve­ri­zon przy­spie­szyć re­ali­za­cję wi­zji zdal­ne­go wspar­cia dla klien­tów, pra­cow­ni­ków i tech­ni­ków te­re­no­wych. Ch­cą to osi­ągnąć, kon­cen­tru­jąc się na in­te­gra­cji za­awan­so­wa­nych funk­cji AR i AI, które umo­żli­wia­ją pro­ak­tyw­ne i sa­mo­dziel­ne roz­wi­ązy­wa­nie pro­ble­mów przez użyt­kow­ni­ków.

- Ca­re­AR kon­cen­tru­je się na na­tych­mia­sto­wym udo­stęp­nia­niu wie­dzy spe­cja­li­stycz­nej. Użyt­kow­ni­cy ma­ją mo­żli­wo­ść wi­zu­al­ne­go do­stępu na żąda­nie do wie­dzy eks­per­tów i tre­ści in­struk­ta­żo­wych do­star­cza­nych na pre­fe­ro­wa­ne urządze­nie. Na­sze przed­si­ęw­zi­ęcie z fir­mą Ve­ri­zon umo­żli­wia nam dal­sze roz­wi­ja­nie tych mo­żli­wo­ści. Będzie to skut­ko­wać lep­szy­mi wy­ni­ka­mi klien­tów i po­ma­gać w roz­wi­ązy­wa­niu wiel­kich wy­zwań, ta­kich jak zmniej­sze­nie na­sze­go śla­du węglo­we­go i wy­pe­łnie­nie luk pra­cow­ni­czych – po­wie­dział pre­zes Ca­re­AR, Sam Wa­ic­berg.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ep­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści