LOVE HERO wykorzystuje Creazioni Digitali i Kornit Digital do tworzenia mody na żądaniePoprzedni artykuł 

Kornit Digital (Nasdaq: KRNT), światowy lider w dziedzinie zrównoważonych, cyfrowych technologii produkcji tekstyliów na żądanie, ogłosił, że londyńska marka modowa LOVE HERO wykorzystuje zrównoważony, zdigitalizowany, on- wymaga możliwości produkcyjnych, aby dostarczyć pełną linię odzieży o tematyce przyrodniczej.

Mając wizję połączenia wspaniałych obrazów inspirowanych naturalnymi elementami i krajobrazami z fundamentalną filozofią wprowadzania biodegradowalnych tkanin, ekologicznych procesów produkcyjnych i bezodpadowego modelowania sprzedaży konsumentom, LOVE HERO zwróciło się do Creazioni Digitali i jego firmy Kornit Digital. wymaga możliwości produkcyjnych, aby zrealizować kreacje marki. Wszystkie tkaniny są identyfikowalne i certyfikowane za pośrednictwem platformy blockchain, Retraced, aby zminimalizować ich ślad ekologiczny. Operacje cięcia i szycia odbywają się w Portugalii.

Projektant i współzałożyciel marki, Joshua Scacheri, niedawno podkreślił swoją wizję bardziej zrównoważonego paradygmatu mody jako uczestnik programu rzeczywistości Amazon Prime Making the Cut. Jeden z jego zwycięskich projektów z tej serii jest już dostępny na Amazon Fashion.

„Produkcja na żądanie wiąże się z dużym ryzykiem związanym z tym, co się sprzeda, a co nie” — mówi Scacheri. „Marki takie jak nasza muszą tworzyć etyczną odzież, aby konsumenci mieli świadomość, że jest to możliwe na żądanie. Sprzedaż odzieży lifestylowej szytej na zamówienie to najprawdopodobniej przyszłość. Zamierzamy korzystać wyłącznie z technologii Kornit.”

„Dzięki kreacjom inspirowanym naszym środowiskiem oraz wszechstronnym, przyjaznym dla środowiska praktykom produkcyjnym, które oferuje ta cyfrowa funkcja na żądanie, umożliwiamy zwykłym ludziom prowadzenie niezwykłego życia” – dodaje.

R E K L A M A

LOVE HERO współpracuje obecnie z Kornit nad mechaniką nadruku na jedwabiu, biodegradowalnym nylonie i innych różnorodnych materiałach, aby wspierać wizję marki Joshua. Jedno z takich zastosowań obejmuje tkaniny dwustronne – nylon na wierzchu i bawełnę na rewersie.

„Projektanci tacy jak Joshua chcą edukować konsumentów na temat odpowiedzialnej produkcji i tego, jak jest teraz kompatybilna z niestandardowym projektowaniem” – dodaje Scott Walton, szef działu Retail Transformation w Kornit Digital. „Pokazują możliwości luksusu, mody ulicznej na żądanie i umożliwiają projektantom oglądanie swoich szkiców w postaci cyfrowej, wydrukowanych i wysłanych z wydajnego miejsca produkcji mikrofabryki. My z kolei edukujemy projektantów i tworzymy ekosystem produkcji zbliżeniowej za pośrednictwem KornitX, aby mogli znaleźć w pobliżu drukarnię obsługującą Kornit, aby tworzyć próbki swoich projektów i realizować swoje kolekcje w ciągu dwóch tygodni”.

„Kornit dąży do tego, aby stać się systemem operacyjnym umożliwiającym zrównoważoną realizację mody na żądanie”, mówi Chris Govier, dyrektor zarządzający KDEU. „Dzięki wizjonerskim twórcom, takim jak Joshua i LOVE HERO, gotowi przetestować granice naszych możliwości w zakresie projektowania i koloru, oraz naszej rosnącej sieci zdigitalizowanych producentów gotowych do urzeczywistnienia tych wizji dzięki szybkości, ekonomii i jakości ze wszystkich zakątków globu, my” ponownie zmienić publiczne postrzeganie tego, co może zrobić technologia cyfrowa — spełniając globalny imperatyw zrównoważonego rozwoju, bez wymagania kompromisu ze strony żadnego uczestnika tego łańcucha wartości”.

Na podstawie informacji firmy Kornit Digital

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności