Por­tal klien­ta My En­fo­cus jest zop­ty­ma­li­zo­wa­ny pod kątem lep­sze­go do­świad­cze­nia użyt­kow­ni­kaPoprzedni artykuł 

En­fo­cus, li­der w kon­tro­li ja­ko­ści pli­ków PDF, za­awan­so­wa­nej edy­cji pli­ków PDF i au­to­ma­ty­za­cji prze­pły­wu pra­cy w bra­nży gra­ficz­nej, ogła­sza uru­cho­mie­nie ca­łko­wi­cie zmie­nio­ne­go por­ta­lu dla klien­tów: My En­fo­cus. My En­fo­cus to por­tal, w którym użyt­kow­ni­cy En­fo­cus mo­gą zna­le­źć istot­ne dla sie­bie in­for­ma­cje, ta­kie jak klu­cze li­cen­cyj­ne, pul­pi­ty na­wi­ga­cyj­ne i wie­le in­nych. Umo­żli­wi rów­nież klien­tom po­bra­nie naj­now­szych in­sta­la­to­rów, przy­pi­sa­nie sub­skryp­cji lub za­lo­go­wa­nie zgło­sze­nia do po­mo­cy tech­nicz­nej.

Tim Ber­na­erdt, dy­rek­tor ds. suk­ce­su klien­ta, mówi: „Ci­ągłe do­sko­na­le­nie jest jed­ną z pod­sta­wo­wych war­to­ści fir­my En­fo­cus. Sta­ra­my się roz­wi­jać na­sze pro­duk­ty i usłu­gi, aby le­piej słu­żyć na­szym klien­tom. Dla­te­go bar­dzo się cie­szę, że mo­gę wpro­wa­dzić na ry­nek no­wy My En­fo­cus. Ob­słu­ga klien­ta jest klu­czo­wa, a w śro­do­wi­sku on­li­ne wa­żne jest, aby in­ter­fejs był pro­sty i oczy­wi­sty. Uła­twie­nie użyt­kow­ni­kom znaj­do­wa­nia in­for­ma­cji o pro­duk­tach i usłu­gach, z których ko­rzy­sta­ją, za­in­spi­ro­wa­ło pe­łną wer­sję por­ta­lu dla klien­tów”.

Ar­thur Peck, Fron­t-End De­si­gner w En­fo­cus, do­da­je: „To zu­pe­łnie no­we do­świad­cze­nie, które zbu­do­wa­li­śmy dla na­szych klien­tów. Mo­gą bar­dzo ła­two za­rządzać wszyst­ki­mi swo­imi pro­duk­ta­mi, płat­no­ścia­mi, apli­ka­cja­mi i in­sta­la­cja­mi w cen­tral­nym cen­trum dla wszyst­kie­go, co En­fo­cus. Wy­ko­rzy­sta­li­śmy ba­da­nia klien­tów, aby zo­ba­czyć, cze­go po­trze­bu­ją użyt­kow­ni­cy w plat­for­mie sa­mo­ob­słu­go­wej. Pierw­sze opi­nie na­szych klien­tów są na­praw­dę świet­ne!”

Klien­ci, którzy chcą sa­mi do­świad­czyć no­we­go My En­fo­cus, mo­gą prze­jść na stro­nę https://www.en­fo­cus.com/myen­fo­cus

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my En­fo­cus

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści