Portal klienta My Enfocus jest zoptymalizowany pod kątem lepszego doświadczenia użytkownikaPoprzedni artykuł 

Enfocus, lider w kontroli jakości plików PDF, zaawansowanej edycji plików PDF i automatyzacji przepływu pracy w branży graficznej, ogłasza uruchomienie całkowicie zmienionego portalu dla klientów: My Enfocus. My Enfocus to portal, w którym użytkownicy Enfocus mogą znaleźć istotne dla siebie informacje, takie jak klucze licencyjne, pulpity nawigacyjne i wiele innych. Umożliwi również klientom pobranie najnowszych instalatorów, przypisanie subskrypcji lub zalogowanie zgłoszenia do pomocy technicznej.

Tim Bernaerdt, dyrektor ds. sukcesu klienta, mówi: „Ciągłe doskonalenie jest jedną z podstawowych wartości firmy Enfocus. Staramy się rozwijać nasze produkty i usługi, aby lepiej służyć naszym klientom. Dlatego bardzo się cieszę, że mogę wprowadzić na rynek nowy My Enfocus. Obsługa klienta jest kluczowa, a w środowisku online ważne jest, aby interfejs był prosty i oczywisty. Ułatwienie użytkownikom znajdowania informacji o produktach i usługach, z których korzystają, zainspirowało pełną wersję portalu dla klientów”.

Arthur Peck, Front-End Designer w Enfocus, dodaje: „To zupełnie nowe doświadczenie, które zbudowaliśmy dla naszych klientów. Mogą bardzo łatwo zarządzać wszystkimi swoimi produktami, płatnościami, aplikacjami i instalacjami w centralnym centrum dla wszystkiego, co Enfocus. Wykorzystaliśmy badania klientów, aby zobaczyć, czego potrzebują użytkownicy w platformie samoobsługowej. Pierwsze opinie naszych klientów są naprawdę świetne!”

Klienci, którzy chcą sami doświadczyć nowego My Enfocus, mogą przejść na stronę https://www.enfocus.com/myenfocus

Na podstawie informacji firmy Enfocus

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności