PION Ser­wis i Ama­graf – wie­lo­let­nie part­ner­stwoPoprzedni artykuł 

Od lewej: Piotr Nypel, Piotr Alwingier
Od le­wej: Piotr Ny­pel, Piotr Al­win­gier

Hy­bry­do­wy plo­ter Va­lu­eJet UH ja­po­ńskiej fir­my Mu­toh, mo­del 1638 z ofer­ty Ama­graf, to jed­na z ostat­nich in­we­sty­cji fir­my PION Ser­wis ze Stry­ko­wa. To urządze­nie dru­ku­jące za­rów­no z ro­li na ro­lę jak rów­nież – dzi­ęki do­sta­wia­nym sto­łom – na ma­te­ria­łach sztyw­nych. Fir­my współpra­cu­ją ze so­bą od nie­mal 10 lat, a do­star­czo­ny tu sprzęt po­li­gra­ficz­ny – oprócz naj­now­sze­go na­byt­ku ta­kże dwa plo­tery wiel­ko­for­ma­to­we OKI, dwa la­mi­na­to­ry, plo­tery tnące, gi­lo­ty­na, cy­fro­we urządze­nia dru­ku­jące – w ca­ło­ści po­cho­dzi z Ama­grafu.

Hi­sto­ria PION Ser­wis si­ęga 2003 ro­ku, kie­dy to roz­po­częła ona dzia­łal­no­ść w bra­nży sto­lar­skiej, spe­cja­li­zu­jąc się w za­kre­sie wy­po­sa­ża­nia punk­tów ob­słu­gi w spe­cja­li­stycz­ne me­ble i re­ga­ły. Wie­lo­let­nia dzia­łal­no­ść fir­my i za­ufa­nie do niej zna­nych i prężnie dzia­ła­jących ma­rek – PION Ser­wis ob­słu­gu­je m.in. Ros­smann, Fur­la, Pin­ko, Wit­t­chen, Lu­isa Spa­gno­li, In­di­go, Ma­ni­la Gra­ce, Mi­cha­el Kors, Phi­lips – a ta­kże nie­ustan­ne in­we­sty­cje w park ma­szy­no­wy spra­wi­ły, że mo­gła ca­ły czas in­ten­syw­nie się roz­wi­jać. Ja­kiś czas te­mu po­sze­rzy­ła swo­ją dzia­łal­no­ść o druk, wi­dząc w tym szan­sę, by stać się nie­za­le­żną od in­nych firm i móc ob­słu­giwać swo­ich klien­tów kom­plek­so­wo. W tym za­kre­sie nie­mal od sa­me­go po­cząt­ku roz­po­częła współpra­cę z fir­mą Ama­graf, która nie tyl­ko do­star­cza tu od lat roz­wi­ąza­nia po­li­gra­ficz­ne, ale słu­ży ta­kże do­radz­twem i po­mo­cą na ka­żdym eta­pie współpra­cy.

Jed­ną z ostat­nich in­we­sty­cji jest za­kup hy­bry­do­we­go plo­te­ra Mu­toh UH 1638, prze­zna­czo­ne­go do pro­duk­cji na tek­sty­liach i podświe­tla­nych ka­se­to­ny, ja­kie ma­ją za­sto­so­wa­nie w punk­tach sprze­da­ży, które wy­po­sa­ża w me­ble fir­ma PION Ser­wis. „Po­nie­waż spe­cja­li­zu­je­my się od lat w ge­ne­ral­nym wy­ko­naw­stwie wy­po­sa­że­nia no­wych obiek­tów i prze­bu­do­wach tych już ist­nie­jących – mówi Piotr Ny­pel, wła­ści­ciel PION Ser­wis – ja­kiś czas te­mu za­uwa­ży­li­śmy no­wą dla nas, ale cie­ka­wą mo­żli­wo­ść do­ty­czącą pro­duk­cji sys­te­mów POS, ja­kie ma­ją za­sto­so­wa­nie w ob­słu­gi­wa­nych przez nas punk­tach, ta­kże w za­kre­sie ich za­dru­ko­wy­wa­nia. Oka­za­ło się bo­wiem, że dzi­ęki te­mu po­my­sło­wi mo­gli­śmy nie tyl­ko po­sze­rzyć ofer­tę swo­jej fir­my, ale ta­kże ofe­ro­wać na­szym klien­tom jesz­cze bar­dziej kom­plek­so­wą ob­słu­gę. Dzi­ęki te­mu na­sze pro­po­zy­cje mo­gły być dla nich jesz­cze bar­dziej cie­ka­we i spój­ne. W tym za­kre­sie kil­ka lat te­mu zwróci­li­śmy się do fir­my Ama­graf i w ten spo­sób roz­po­częła się na­sza wie­lo­let­nia już współpra­ca. Ostat­nim na­szym za­kupem od te­go do­staw­cy jest plo­ter hy­bry­do­wy Mu­toh.”

Mu­toh Va­lu­eJet 1638UH to spe­cja­li­stycz­ny plo­ter LED-UV, dru­ku­jący za­rów­no na ma­te­ria­łach sztyw­nych jak i ela­stycz­nych. Jak pod­kre­śla do­staw­ca, urządze­nie ofe­ru­je naj­wy­ższą ja­ko­ść za­dru­ku na ta­kich ma­te­ria­łach jak ABS, alu­mi­nium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC, szkło czy drew­no. Dzi­ęki za­sto­so­wa­niu la­kie­ru mo­żna do­dat­ko­wo uzy­skać efekt uszla­chet­nia­nia. Wy­po­sa­żo­ny jest w ener­go­osz­częd­ne i dłu­go­wiecz­ne lam­py LED-UV (czas ich pra­cy jest prze­wi­dzia­ny na 14500 go­dzin), które ma­ją za za­da­nie utwar­dze­nie atra­men­tu na po­wierzch­ni za­dru­ko­wy­wa­ne­go przedmio­tu. W tech­no­lo­gii LED-UV ma­ją za­sto­so­wa­nie ni­skie tem­pe­ra­tu­ry, przez co mo­żli­wy jest tu za­druk podło­ży wra­żli­wych na cie­pło. Plo­ter ce­chu­je rów­nież ni­skie zu­ży­cie ener­gii, a w po­rów­na­niu do kla­sycz­ne­go dru­ku UV – brak lot­nych zwi­ąz­ków or­ga­nicz­nych, ozo­nu i za­nie­czysz­czeń po­wie­trza. „Wszyst­kie te ce­chy, ale ta­kże na­sze za­ufa­nie do fir­my Ama­graf, jej pro­fe­sjo­nal­nej ob­słu­gi i ser­wi­su spra­wi­ły, że po raz ko­lej­ny zde­cy­do­wa­li­śmy się na za­kup urządze­nia od te­go do­staw­cy” – mówi Piotr Ny­pel.

Wcze­śniej Ama­graf do­star­czył tu rów­nież dwa plo­te­ry wiel­ko­for­ma­to­we OKI M64S, które za­stąpi­ły tu czte­ry in­ne urządze­nia. „Dzi­ęki tej in­we­sty­cji – mówi Piotr Ny­pel – mo­gli­śmy zna­czącą przy­spie­szyć na­sze dzia­ła­nia w za­kre­sie pro­duk­cji po­li­gra­ficz­nej po­trzeb­nej nam do wy­po­sa­ża­nia punk­tów usłu­go­wy­ch”. Fir­ma ob­słu­gu­je w tym za­kre­sie zna­ne mar­ki w ca­łej Pol­sce, a ostat­nio jesz­cze sze­rzej, bo jed­ne­go ze swo­ich klien­tów – fir­mę Phi­lips – wy­po­sa­ża w punk­tach na ca­łym świe­cie. „To wy­ma­ga od fir­my PION Ser­wis – pod­kre­śla Piotr Al­win­gier z fir­my Ama­graf – nie tyl­ko spraw­no­ści w dzia­ła­niu, do­trzy­my­wa­nia ter­mi­nów, ale ta­kże wy­so­kiej ja­ko­ści. Co wi­ęcej – ka­żdy wy­druk – czy to w War­sza­wie, Kra­ko­wie, Gda­ńsku czy in­nym mie­ście po­za na­szym kra­jem – mu­si być ko­lo­ry­stycz­nie zgod­ny z za­ło­że­nia­mi jej klien­tów. Dla­te­go w tym za­kre­sie rów­nież by­li­śmy po­moc­ni, ofe­ru­jąc nie tyl­ko ma­szy­ny, ale rów­nież do­star­cza­jąc kom­po­nen­ty do dru­ku, które gwa­ran­to­wa­ły utrzy­ma­nie tych sa­mych pro­fi­li ko­lo­ry­stycz­nych dla ca­łej pro­duk­cji. Co wi­ęcej – przy du­żych kam­pa­niach re­ali­zo­wa­nych przez PION Ser­wis by­li­śmy do­stęp­ni ser­wi­so­wo przez ca­łą do­bę we wszyst­kie dni ty­go­dnia, by w ra­zie po­trze­by słu­żyć klien­to­wi po­mo­cą. Je­ste­śmy wi­ęc dum­ni, że tak prężnie dzia­ła­jąca fir­ma mo­że się nie­ustan­nie roz­wi­jać rów­nież dzi­ęki współpra­cy z na­mi”.

Oprócz wy­żej wspo­mnia­nych ma­szyn Ama­graf do­star­czył tu ta­kże półpro­duk­cyj­ne ma­szyny do dru­ku cy­fro­we­go, plo­te­ry tnące, la­mi­na­to­ry, gi­lo­ty­nę. „Prze­de wszyst­kim – co pod­kre­śla Piotr Ny­pel – fir­ma Ama­graf chęt­nie dzie­li się swo­ją wie­dzą i do­ra­dza nam przed ka­żdą pla­no­wa­ną przez nas in­we­sty­cją, co bar­dzo so­bie ce­ni­my. Dla­te­go współpra­cu­je­my i przy­ja­źni­my się bi­zne­so­wo ze so­bą od lat i je­ste­śmy z te­go bar­dzo za­do­wo­le­ni”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści