Kornit Digital (NASDAQ: KRNT) („Kornit”), światowy lider w dziedzinie zrównoważonej, cyfrowej produkcji mody i tekstyliów na żądanie, zmienia dziś modowe status quo podczas Kornit Fashion Week Londyn, 15-17 maja w historycznej Sali Masonerii. Wydarzenie podkreśla siłę produkcji cyfrowej w przekształcaniu przemysłu przechodzącego od wyzwań związanych z odpadami i nadprodukcją do zrównoważonej, wydajnej produkcji.
Kornit Fashion Week London rozpoczął się w niedzielę 15 maja o godzinie 20:00 w Wielkiej Brytanii oszałamiającą galą otwarcia z projektami światowej sławy Manish Arora – produkowanymi na żądanie i w sposób zrównoważony przy użyciu technologii Kornit, uzupełnionymi prezentacją w rzeczywistości wirtualnej, która przedstawia jego proces twórczy przed uczestnikami łącząc ją z fizyczną realizacją tych inspiracji. Kolejne dni oferują spektakularne pokazy na wybiegach połączone z sesjami głównymi i panelowymi z udziałem znanych ekspertów z branży modowej zajmujących się krytycznymi tematami branżowymi. Wydarzenie prasowe Kornit odbędzie się w poniedziałek, 16 maja o godzinie 13:00 w Wielkiej Brytanii w Sali Masonerii.
„Uczestnicy, którzy zobaczą prezentację Manisha Arory w wirtualnej rzeczywistości, która wytycza bezpośrednią drogę z jego wyobraźni do kolekcji na wybiegu podczas naszej gali otwarcia, zrozumieją, w jaki sposób zmieniamy to, czym może i będzie fashionX” – powiedział Ronen Samuel, dyrektor generalny Kornit Digital. „Kornit umożliwia połączenie wirtualnego świata z genialną, gotową odzieżą, uwalniając kreatywność na nowe i fascynujące sposoby. Ten program daje wgląd w zupełnie nowe doświadczenie, od momentu inspiracji do momentu pojawienia się ukochanej odzieży, satysfakcjonującej i ożywiającej każdego twórcę, markę, producenta i konsumenta w całym łańcuchu wartości mody.”
Samuel kontynuował: „Zgodnie z nowym raportem McKinsey & Co nowe oblicze tej branży jest cyfrowe i na żądanie – a inwestycje w technologię mają się podwoić do 2030 roku. Kornit wykorzystuje ten potencjał dzięki naszemu przywództwu – od inspiracji do drzwi konsumenta, zasilane technologią. Cieszymy się, że możemy zbadać te trendy podczas Tygodnia Mody Kornit, demonstrując błyskotliwość, różnorodność i wartości wizjonerów prowadzących tę transformację”.
Program wybiegów autorstwa doświadczonego producenta Motty Reif obejmuje 12 wybitnych kolekcji projektantów stworzonych w ciągu kilku dni przy użyciu produkcji na żądanie Kornit – każda rzuca wyzwanie granicom kreatywności, koloru i wyobraźni. Uczestnicy będą odkrywać nowe sposoby, w jakie Kornit wspiera zrównoważony rozwój i wydajność w branży fashionX, która chce sprostać wyzwaniom związanym z nadprodukcją (30 procent) i marnotrawstwem wody (95 procent).
Kolekcje na Kornit Fashion Week London nie mogłyby powstać bez cyfrowej technologii produkcji Kornit – przyspieszającej kreatywność i uwalniającej potencjał niespotykanej dotąd swobody projektowania. Oprócz licznych prezentowanych kolekcji mody, inny renomowany projektant, Preen by Thornton Bregazzi, zadebiutuje ze swoją kolekcją aplikacji do dekoracji wnętrz „Śniadanie w łóżku”, również stworzoną przy użyciu funkcji Kornit na żądanie. Aby zobaczyć niesamowitą listę projektantów i ich modowe wypowiedzi, śledź #KornitFashionWeek na LinkedIn, Twitter i Instagram oraz materiały prasowe Kornit z pełnymi życiorysami projektantów.
Na podstawie informacji firmy Kornit Digital