HP In­di­go wspie­ra zrów­no­wa­żo­ny roz­wój i od­po­wie­dzial­ną kon­sump­cję fir­my In­cap­toPoprzedni artykuł 

HP kon­ty­nu­uje wpro­wa­dza­nie in­no­wa­cji i pro­mo­wa­nie roz­wi­ązań tech­no­lo­gicz­nych w opar­ciu o je­den z głów­nych fi­la­rów — zrów­no­wa­żo­ny roz­wój, aby po­móc swo­im klien­tom i part­ne­rom w opra­co­wy­wa­niu in­no­wa­cyj­nych usług i pro­duk­tów, które sza­nu­ją śro­do­wi­sko. W 2020 ro­ku na­ro­dzi­ło się In­cap­to w ce­lu zre­wo­lu­cjo­ni­zo­wa­nia bra­nży ka­wo­wej w kie­run­ku lep­sze­go i bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne­go ryn­ku, będące­go al­ter­na­ty­wą dla ka­wy w kap­su­łkach w ce­lu zmia­ny na­wy­ków kon­sump­cyj­nych dzi­siej­szych kon­su­men­tów. Druk cy­fro­wy HP In­di­go zo­stał stra­te­gicz­nym part­ne­rem fir­my In­cap­to w za­kre­sie pro­duk­cji opa­ko­wań ela­stycz­nych i skrzyń wy­sy­łko­wych z tek­tu­ry fa­li­stej, aby przy­spie­szyć ich podróż do in­no­wa­cji w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju, jed­no­cze­śnie wzmac­nia­jąc war­to­ść mar­ki.

Pod ha­słem „do­bre dla Cie­bie, do­bre dla pla­ne­ty” In­cap­to stwo­rzy­ło ka­wę przy­stęp­ną, zmniej­sza­jącą wpływ na śro­do­wi­sko, bez ge­ne­ro­wa­nia zbęd­nych od­pa­dów ta­kich jak alu­mi­nio­we kap­su­łki, co skut­ku­je ni­ższą ce­ną za ka­wę. HP zo­bo­wi­ązu­je się do wspie­ra­nia firm, które po­dzie­la­ją jej fun­da­men­tal­ny fi­lar zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju, ta­kich jak In­cap­to. Dzi­ęki mo­żli­wo­ściom dru­ku cy­fro­we­go HP, In­cap­to jest w sta­nie od­kry­wać no­we for­my per­so­na­li­za­cji i współtwo­rze­nia swo­ich opa­ko­wań ja­ko for­my ko­mu­ni­ka­cji, aby wzmoc­nić za­an­ga­żo­wa­nie kon­su­men­tów, spra­wia­jąc, że po­czu­ją się uwzględ­nie­ni, a tym sa­mym wy­wie­rać wpływ na spo­łe­cze­ństwo i wzmac­niać swój cel.

Od sa­me­go po­cząt­ku bar­dzo wa­żne by­ło, aby po­móc fir­mie In­cap­to wdro­żyć tech­no­lo­gię dru­ku cy­fro­we­go HP In­di­go. Pierw­szym eta­pem wspól­nej współpra­cy by­ły warsz­ta­ty HP Ga­ra­ge In­no­va­tion Work­shop. Na­stęp­nie, dzi­ęki opcjom do­sto­so­wy­wa­nia HP, HP po­mógł stwo­rzyć opa­ko­wa­nie, które za­pew­ni­ło różno­rod­no­ść dla mar­ki. Na­stęp­nie HP po­łączył In­cap­to ze swo­ją sie­cią do­staw­ców usług płat­ni­czych, aby prze­pro­wa­dzić pierw­sze se­rie pro­duk­cyj­ne. Od te­go cza­su pod­pi­sa­no umo­wę na dru­ko­wa­nie ela­stycz­nych opa­ko­wań fir­my na HP In­di­go 20000 w Hisz­pa­nii w ci­ągu naj­bli­ższych kil­ku mie­si­ęcy.

Tech­no­lo­gia dru­ku cy­fro­we­go IHP In­di­go ofe­ru­je nie­zrów­na­ne mo­żli­wo­ści w za­kre­sie ko­lo­rów i atra­men­tów, wszech­stron­no­ść no­śni­ków i za­sto­so­wań, druk o du­żym po­kry­ciu i naj­wi­ęk­szą wszech­stron­no­ść w ce­lu uzy­ska­nia naj­wy­ższej ja­ko­ści dru­ku, co czy­ni HP ide­al­nym part­ne­rem po­ma­ga­jącym fir­mie In­cap­to w osi­ąga­niu jej ce­lów.

„Tech­no­lo­gia HP ma ja­sny cel: wpro­wa­dzać in­no­wa­cje i two­rzyć bar­dziej zrów­no­wa­żo­ny świat, w którym tech­no­lo­gia jest klu­czo­wym czyn­ni­kiem umo­żli­wia­jącym osi­ągni­ęcie ce­lów klien­tów. In­cap­to jest do­sko­na­łym przy­kła­dem na­sze­go ce­lu, ja­kim jest współpra­ca z fir­ma­mi ce­lo­wy­mi, które po­ma­ga­ją ota­cza­jące­mu nas śro­do­wi­sku i dzi­ęki Druk cy­fro­wy HP In­di­go mo­że pro­mo­wać bar­dziej za­an­ga­żo­wa­ne ła­ńcu­chy do­staw, w których opa­ko­wa­nie jest jed­nym z klu­czo­wych od­po­wie­dzial­nych ele­men­tów ich pro­duk­tów” — po­wie­dział Abel San­che­z-Her­mo­sil­la, EMEA Brands Inn­no­va­tion & Su­sta­ina­bi­li­ty fir­my HP. „HP wie­rzy, że In­cap­to po­ka­zu­je in­ny spo­sób dzia­ła­nia, w którym zrów­no­wa­żo­ne za­an­ga­żo­wa­nie i in­no­wa­cje łączą się, aby zmie­nić ry­nek, ta­ki jak ka­wa.

„Dla nas klu­czo­we by­ło zna­le­zie­nie ide­al­ne­go part­ne­ra tech­no­lo­gicz­ne­go, który po­dzie­la na­sze war­to­ści i fi­lo­zo­fię od­po­wie­dzial­nej pro­duk­cji, wi­ęc HP, a w szcze­gól­no­ści je­go tech­no­lo­gia dru­ku cy­fro­we­go HP In­di­go, by­ła ide­al­nym part­ne­rem uzu­pe­łnia­jącym na­szą zrów­no­wa­żo­ną pro­duk­cję. Mo­żli­wo­ści per­so­na­li­za­cji ofe­ro­wa­ne przez to Tech­no­lo­gia jest jed­nym z po­wo­dów, dla których je­ste­śmy za­an­ga­żo­wa­ni w te­go ty­pu roz­wi­ąza­nia, po­nie­waż po­ma­ga nam zmie­nić na­wy­ki kon­su­menc­kie i war­to­ść do­da­ną” – po­wie­dzia­ła Ro­sa­na Cor­ne­jo, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu fir­my In­cap­to.

Tech­no­lo­gia HP In­di­go klu­czem do zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju

HP nie­ustan­nie pra­cu­je nad wpro­wa­dza­niem in­no­wa­cji i tech­no­lo­gii, które po­ma­ga­ją two­rzyć bar­dziej zrów­no­wa­żo­ny i przy­ja­zny dla śro­do­wi­ska świat. Tech­no­lo­gia dru­ku cy­fro­we­go HP In­di­go współpra­cu­je z klien­ta­mi z różnych bra­nż, aby po­móc im osi­ągnąć ce­le w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju, zmniej­szyć ilo­ść od­pa­dów, wspie­rać go­spo­dar­kę o obie­gu za­mkni­ętym i pro­wa­dzić bar­dziej eko­lo­gicz­ne ła­ńcu­chy war­to­ści. In­cap­to to wy­ra­źny przy­kład na to, jak fir­ma do­wol­nej wiel­ko­ści mo­że wy­ko­rzy­stać tech­no­lo­gię HP do osi­ągni­ęcia swo­ich zrów­no­wa­żo­nych ce­lów.

W tym przy­pad­ku pra­sa cy­fro­wa HP In­di­go 25k zo­sta­ła wy­ko­rzy­sta­na do pro­duk­cji sper­so­na­li­zo­wa­nych i zrów­no­wa­żo­nych opa­ko­wań In­cap­to, a wkrót­ce wy­pro­du­ku­je rów­nież pu­de­łka do pa­ko­wa­nia uży­wa­ne do trans­por­tu i eks­po­zy­cji za­rów­no ka­wy, jak i eks­pre­sów do ka­wy In­cap­to.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści