La­be­lExpo Ame­ri­cas 2022: ma­szy­na do dru­ku cy­fro­we­go HP In­di­go V12 re­wo­lu­cjo­ni­zu­je pro­duk­cję ety­kietPoprzedni artykuł 

W cza­sie tar­gów La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2022 fir­ma HP po raz pierw­szy za­pre­zen­to­wa­ła bra­nży ety­kiet i opa­ko­wań ma­szy­nę do dru­ku cy­fro­we­go HP In­di­go V12 oraz HP In­di­go 6K, a ta­kże sze­ro­ką ga­mę roz­wi­ązań w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­nych pro­ce­sów pa­ko­wa­nia, au­to­ma­ty­za­cji i apli­ka­cji.

Sto­isko HP od­wie­dzi­ło wie­lu klien­tów i part­ne­rów, za­rów­no tych wie­lo­let­nich, jak i no­wych. W su­mie od­by­ły się 74 de­mon­stra­cje ma­szy­ny HP In­di­go V12 i 34 po­ka­zy mo­de­lu HP In­di­go 6K. Dzi­ęki te­mu uczest­ni­cy mie­li szan­sę na po­zna­nie mo­żli­wo­ści ka­żde­go z urządzeń, a ta­kże by prze­ko­nać się o ko­rzy­ściach bi­zne­so­wych dla firm, które na co dzień ich uży­wa­ją (np. ochro­na mar­ki, dy­wer­sy­fi­ka­cja opa­ko­wań ela­stycz­nych).

Głów­nym punk­tem pro­gra­mu by­ła pierw­sza pu­blicz­na pre­zen­ta­cja HP In­di­go V12. Ma­szy­ny, która po­wsta­ła na ba­zie wie­lo­let­nich do­świad­czeń i ob­ser­wa­cji ryn­ku. Jej za­da­niem będzie okre­śle­nie na no­wo spo­so­bu, w ja­ki bra­nża dru­kar­ska de­fi­nio­wać będzie pro­duk­cję ety­kiet.

HP In­di­go V12 ja­ko pierw­sza ma­szy­na te­go ty­pu na świe­cie wy­ko­rzy­stu­je no­wa­tor­ską w bra­nży tech­no­lo­gię LEPx i dru­ku­je z pręd­ko­ścią 120 me­trów bie­żących na mi­nu­tę, ba­zu­jąc na mo­żli­wo­ściach tech­no­lo­gii HP In­di­go do pro­duk­cji ety­kiet.

Uczest­ni­cy tar­gów mie­li rów­nież oka­zję wy­słu­chać Mas­si­mi­lia­no Mar­ti­no, CTO fir­my Al­l4La­bels i jed­ne­go z pierw­szych klien­tów ma­szy­ny HP In­di­go V12, który po­dzie­lił się swo­imi spo­strze­że­nia­mi na te­mat te­go, dla­cze­go fir­ma zde­cy­do­wa­ła się na współpra­cę z HP oraz jak pro­duk­ty HP In­di­go po­ma­ga­ją w roz­wo­ju fir­my i re­ali­za­cji ce­lów zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju.

Po za­ko­ńcze­niu tar­gów za­pre­zen­to­wa­na na La­be­le­xpo Ame­ri­cas ma­szy­na cy­fro­wa HP In­di­go V12 Di­gi­tal Press tra­fi­ła te­sto­wo do pierw­sze­go klien­ta z Ame­ry­ki Północ­nej.

Sze­ro­ka ofer­ta roz­wi­ązań HP In­di­go do pro­duk­cji ety­kiet po­zwa­la co­raz wi­ęk­szej licz­bie dru­kar­ni wy­ko­rzy­stać ro­snące za­le­ty dru­ku cy­fro­we­go. Pod­czas tar­gów da­ło się za­uwa­żyć, że co­raz wi­ęcej uzna­nych eks­per­tów z bra­nży jest za­in­te­re­so­wa­nych ta­ki­mi roz­wi­ąza­nia­mi. W trak­cie wy­da­rze­nia klien­ci z ca­łe­go świa­ta pod­pi­sa­li 16 li­stów in­ten­cyj­nych do­ty­czących HP In­di­go V12, z cze­go 11 w Ame­ry­ce Północ­nej, a 5 w Eu­ro­pie.

Do­bre przy­jęcie przez bra­nżę urządze­nia HP In­di­go V12 po­ka­zu­je nam praw­dzi­wą ana­lo­go­wo­-cy­fro­wą trans­for­ma­cję – po­wie­dział Ha­im Le­vit, SVP i Dy­rek­tor Ge­ne­ral­ny Dzia­łu Dru­ku Prze­my­sło­we­go HP. Ma­szy­na ta na no­wo de­fi­niu­je spo­sób, w ja­ki bra­nża dru­kar­ska my­śli o pro­duk­cji ety­kiet. Co wi­ęcej, ogrom­ne za­in­te­re­so­wa­nie na­szych klien­tów roz­wi­ąza­nia­mi cy­fro­wy­mi po­ka­zu­je, że port­fo­lio HP wy­ra­źnie prze­su­wa gra­ni­ce w za­kre­sie cy­fro­we­go udzia­łu w ryn­ku i na­pędza di­gi­ta­lo­wą trans­for­ma­cję.

Tar­gi La­be­le­xpo Ame­ri­cas po­ka­za­ły, że roz­wi­ąza­nia cy­fro­we są już w cen­trum uwa­gi, po­nie­waż po raz pierw­szy w hi­sto­rii nie za­pre­zen­to­wa­no żad­nej ma­szy­ny flek­so­gra­ficz­nej. By­ła to wy­sta­wa po­świ­ęco­na wy­łącz­nie urządze­niom cy­fro­wym, a HP In­di­go V12 i 6K przy­ku­wa­ły naj­wi­ęk­szą uwa­gę zgro­ma­dzo­nych.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści