Asahi Kasei, firma macierzysta Asahi Photoproducts, pioniera w rozwoju fleksograficznych płyt fotopolimerowych, poinformowała, że przeprowadziła udaną imprezę VIP w Tokio, w której wzięli udział klienci AWP z 12 różnych krajów, w tym z Hiszpanii, Szwajcarii, Włoch, Belgii, Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Korea, Tajlandia i oczywiście Japonia.
Wydarzenie zostało pomyślane jako połączenie edukacji i rozrywki, aby wyrazić głębokie uznanie dla firmy dla partnerstwa, w którym uczestniczą ci uczestnicy. Wśród uczestników znaleźli się drukarki/konwertery fleksograficzne, dostawcy sprzętu i oprogramowania dla przemysłu oraz domy reprodukcji. Kolejnym celem wydarzenia było wzmocnienie relacji między różnymi partnerami, którzy uczestniczyli, z ostatecznym celem silniejszego, bardziej zrównoważonego przemysłu fleksograficznego. Impreza odbyła się w dniach 7-11 października.
„To była nasza pierwsza próba zorganizowania tak złożonego wydarzenia”, powiedział Miho Ohigashi z Działu Marketingu Globalnego Photoproducts. „Oczywiście chcieliśmy edukować wszystkich na temat najnowszych osiągnięć AWP, w tym osiągnięcia neutralności węglowej we współpracy z Carbon Trust dla naszego AWP™-DEW Płyty zmywalne wodą CleanPrint i podziel się z nimi, w jaki sposób pracujemy nad naszym planem zarządzania emisjami, aby uczynić je jeszcze bardziej zrównoważonymi w przyszłości. Poczuliśmy również, że ważne jest zwiedzanie zakładu, aby mogli na własne oczy przekonać się o zastosowaniu naszej technologii w codziennej produkcji. Chcieliśmy jednak również wprowadzić trochę spotkań towarzyskich na to wydarzenie i dać naszym gościom możliwość doświadczenia z pierwszej ręki ważnych aspektów japońskiej historii i kultury. Otrzymane przez nas opinie były przytłaczające, dlatego planujemy organizować podobne wydarzenie co roku, aby poszerzyć zrozumienie wartości naszych wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju w odniesieniu do branży fleksograficznej”.
Pani Ohigashi zauważyła, że odwiedzający byli częstowani różnymi japońskimi elementami kulturalnymi i historycznymi, w tym robieniem makaronu soba, grą w golfa, kuchnią tofu, zwiedzaniem świątyń i zamków, wycieczką sumo, rejsem po Tokio i, oczywiście, obfite dawki japońskiego sake.
Ronnapop Viratt, dyrektor generalny CCL Thailand, skomentował: „Wydarzenie AWPTM-DAYS zorganizowane przez Asahi Kasei zademonstrowało gościnność Omotenashi, z całego serca opiekując się swoimi gośćmi. W pełni wierzę, że mogą odnieść jeszcze większy sukces, ponieważ mają już bardzo wysokiej jakości produkty i usługi, a w przyszłości będzie ich więcej”.
Wartość osiągnięcia neutralności węglowej
Asahi Kasai i jej spółka zależna, Asahi Photoproducts, przez wiele lat pracowały na rzecz bardziej zrównoważonego przemysłu fleksograficznego i wyznaczyły całej firmie ważny cel, jakim jest osiągnięcie neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Osiągnięcie neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla dla wody AWP™ -DEW CleanPrint mycie płyt fleksograficznych było dużym osiągnięciem w realizacji tego celu. „Podzielenie się historią naszej podróży do zrównoważonego rozwoju, w tym demonstracja naszego nowego systemu recyklingu wody AWP ™ , było również ważnym elementem tego wydarzenia” – dodał Miho Ohigashi. „Mamy nadzieję, że udostępnienie naszej historii zachęci naszą branżę do znacznego zmniejszenia śladu węglowego”.
Wydarzenie obejmowało również dyskusję panelową z pełnym udziałem wszystkich uczestników na temat zrównoważonego rozwoju, wzajemnie korzystnych relacji między drukiem fleksograficznym i cyfrowym oraz znaczenia automatyzacji.
Aby uzyskać więcej informacji na temat rozwiązań fleksograficznych firmy Asahi Photoproducts, które są w harmonii ze środowiskiem, odwiedź stronę www.asahi-photoproducts.com.
Na podstawie informacji firmy Asahi Photoproducts