HP In­di­go na tar­gach Prin­ting Uni­ted 2022Poprzedni artykuł 

Na tar­gach Prin­ting Uni­ted, które od­by­ły się pod ko­niec pa­ździer­ni­ka br. w Las Ve­gas fir­ma za­pre­zen­to­wa­ła swo­je naj­now­sze in­no­wa­cje, w tym zmo­der­ni­zo­wa­ną ma­szy­nę do dru­ku cy­fro­we­go HP In­di­go 100K, która po raz pierw­szy po­ja­wi­ła się na wy­da­rze­niu. Po­nad­to, HP po­ka­za­ło rów­nież HP In­di­go 15K Di­gi­tal Press i HP In­di­go 6K Di­gi­tal Press.

HP In­di­go bez­sprzecz­nie prze­kła­da się na przy­śpie­sze­nie roz­wo­ju bi­zne­su, co udo­wad­nia osi­ągni­ęcie przez ma­szy­nę w 2022 ro­ku re­kor­do­we­go w hi­sto­rii wy­ni­ku wo­lu­me­nu dru­ku w for­ma­cie B2. Dzi­ęki na­gra­dza­nej w bra­nży tech­no­lo­gii LEP, HP In­di­go otwie­ra no­we mo­żli­wo­ści bi­zne­so­we dla klien­tów. Dzi­ęki no­wym pro­duk­tom do dru­ko­wa­nia, efek­tyw­no­ści na­pędza­nej prze­pły­wem pra­cy i dy­wer­sy­fi­ka­cji dzia­łal­no­ści, umo­żli­wia fir­mom by­cie na cze­le ryn­ku i wy­prze­dzać kon­ku­ren­cję.

Ja­ko li­der ryn­ku, HP In­di­go jest za­wsze o krok przed kon­ku­ren­cją, in­spi­ru­jąc klien­tów i po­szcze­gól­ne mar­ki. Stąd też mot­to: „Da­re to Ima­gi­ne”, pro­mu­jące ma­szy­nę na tar­gach. W 2021 ro­ku klien­ci ko­rzy­sta­jący z In­di­go roz­wi­ja­li się 6 ra­zy szyb­ciej niż ry­nek i cho­ciaż obec­ny rok jesz­cze się nie sko­ńczył, z pew­no­ścią mo­że­my po­wie­dzieć, że trend wzro­sto­wy jest da­lej wi­docz­ny. Dzi­ęki nam na­si klien­ci mo­gą za­cząć po­dej­mo­wać od­wa­żne de­cy­zje – tu­taj kry­je się praw­dzi­wy po­ten­cjał do wzro­stu – po­wie­dział No­am Zil­ber­sh­ta­in, GM HP In­di­go.

Port­fo­lio HP In­di­go pod­sta­wą trans­for­ma­cji ha­li pro­duk­cyj­nej

Dwa la­ta po uda­nej pre­mie­rze, HP In­di­go 100K Di­gi­tal Press (naj­bar­dziej wy­daj­na na świe­cie ma­szy­na do dru­ku cy­fro­we­go B2), po­sia­da już po­nad 120 ma­szyn w te­re­nie. In­di­go 100K umo­żli­wia trans­for­ma­cję ryn­ku kon­wer­sji of­f­se­to­wej, umo­żli­wiając zwi­ęk­sze­nie pro­duk­tyw­no­ści i wy­daj­no­ści do­staw­ców usług po­li­gra­ficz­nych przy jed­no­cze­snym za­cho­wa­niu za­let cy­fro­wych HP In­di­go, dzi­ęki cze­mu wi­ęcej stron mo­że być dru­ko­wa­nych cy­fro­wo.

Po­nad 50% pierw­szych klien­tów HP In­di­go 100K wy­dru­ko­wa­ło po­nad 100 tys. eg­zem­pla­rzy w ci­ągu jed­nej zmia­ny tr­wa­jącej osiem go­dzin (70% cza­su dru­ku net­to), a nie­którzy osi­ągnęli wy­nik w po­sta­ci na­wet 130 tys. eg­zem­pla­rzy w ci­ągu jed­nej zmia­ny. Tę dy­na­mi­kę uzu­pe­łnia­ją mo­der­ni­za­cje i no­we mo­żli­wo­ści, które zo­sta­ły za­pre­zen­to­wa­ne w na tar­gach w Las Ve­gas, w tym pi­ąta sta­cja dla atra­men­tów o spe­cjal­nych efek­tach (ta­kich jak LLK i atra­men­ty punk­to­we dla ma­rek) oraz sys­tem au­to­ma­tycz­nej wy­mia­ny pa­let (APR) za­pew­nia­jący ci­ągłe ukła­da­nie w sto­sy, zmniej­sze­nie na­kła­du pra­cy i zwi­ęk­sze­nie ogól­ne­go wy­ko­rzy­sta­nia dru­ku.

An­stadt, fir­ma świad­cząca usłu­gi w za­kre­sie ko­mu­ni­ka­cji i mar­ke­tin­gu po­li­gra­ficz­ne­go z sie­dzi­bą w York (stan Pen­syl­wa­nia), dys­po­nu­je wie­lo­ma ma­szy­na­mi HP In­di­go, dzi­ęki którym mo­gą świad­czyć swo­im klien­tom usłu­gi ta­kie jak: wspar­cie w han­dlu elek­tro­nicz­nym, do­star­cza­nie opa­ko­wań i skła­da­nych kar­to­nów, prze­sy­łek bez­po­śred­nich, ozna­ko­wań i wy­staw.

Matt Do­ran, Pre­zes i Dy­rek­tor Ge­ne­ral­ny, An­stadt, po­wie­dział: Wcze­śniej po­le­ga­li­śmy na of­fse­cie, aby od­po­wie­dzieć na na­sze za­po­trze­bo­wa­nie. Z na­szym obec­nym port­fo­lio tech­no­lo­gii HP In­di­go, w tym HP In­di­go 100K, 15K i 7900, mo­że­my sku­tecz­nie dru­ko­wać cy­fro­wo wszyst­kie pod­sta­wo­we ka­te­go­rie pro­duk­tów, na których sku­pia­my się obec­nie w An­stadt. Obec­nie uży­wa­my tyl­ko jed­nej pra­sy of­f­se­to­wej i je­ste­śmy o krok od pe­łnej re­ali­za­cji na­szej wi­zji by­cia w pe­łni cy­fro­wą, wy­so­ce zauto­ma­ty­zo­wa­ną dru­kar­nią przy­szło­ści. To za­pew­ni nam sta­łą wy­daj­no­ść i wszech­stron­no­ść.

Naj­now­sza edy­cja uda­nej se­rii czte­rech ma­szyn do dru­ku cy­fro­we­go B2, z do­dat­ko­wą wszech­stron­no­ścią, spra­wia, że HP In­di­go 15K Di­gi­tal Press to urządze­nie, które­mu nie strasz­ne żad­ne wy­zwa­nie. Do­sto­so­wa­ne do po­trzeb dru­kar­ni ko­mer­cyj­nych i fo­to­gra­ficz­nych, które chcą roz­wi­jać swo­ją dzia­łal­no­ść, HP In­di­go 15K Di­gi­tal Press ofe­ru­je sze­ro­ką wszech­stron­no­ść dzi­ęki naj­szer­sze­mu ze­sta­wo­wi atra­men­tów (ga­ma 15 różnych atra­men­tów HP In­di­go Elec­tro­Inks) w bra­nży. Przy po­nad 1200 ma­szynach Se­ries 4 pra­cu­jących w po­nad 70 kra­jach na ca­łym świe­cie, po­nad 70% klien­tów Se­ries 4 wy­ko­rzy­stu­je uni­kal­ne mo­żli­wo­ści, do­star­cza­jąc usłu­gi wy­so­kiej ja­ko­ści i roz­wi­ja­jąc no­we mo­żli­wo­ści bi­zne­so­we.

Po­twier­dza­jąc to, Bill An­der­son, Dy­rek­tor Ge­ne­ral­ny i pre­zes fir­my L+L Prin­ters, klien­ta HP In­di­go z sie­dzi­bą w San Die­go, po­wie­dział: Ro­zwi­ąza­nie HP In­di­go 15K umo­żli­wia nam dal­sze do­star­cza­nie na­szym klien­tom naj­wy­ższej ja­ko­ści pro­duk­tów do dru­ku cy­fro­we­go wraz ze zwi­ęk­szo­ną wy­daj­no­ścią. No­we mo­żli­wo­ści, ta­kie jak ob­słu­ga grub­szych podło­ży, są klu­czo­wym czyn­ni­kiem umo­żli­wiającym no­we za­sto­so­wa­nia i roz­wój na­szej dzia­łal­no­ści cy­fro­wej.

Dru­kar­nie ko­mer­cyj­ne iden­ty­fi­ku­ją mo­żli­wo­ści wzro­stu po­przez po­sze­rze­nie dzia­łań na ety­kie­ty i opa­ko­wa­nia. Pod­czas im­pre­zy HP In­di­go za­pre­zen­to­wa­ło rów­nież ma­szy­nę HP In­di­go 6K Di­gi­tal Press, sta­no­wi­ącą trzon ryn­ku ety­kiet cy­fro­wych. Na ca­łym świe­cie jest już po­nad 2000 ak­tyw­nych urządzeń tej mar­ki. HP In­di­go 6K Di­gi­tal Press to wio­dąca na ryn­ku wąskow­stęgo­wa ma­szy­na do dru­ku cy­fro­we­go do pro­duk­cji ety­kiet i opa­ko­wań, za­pew­nia­jąca wy­so­ką pro­duk­tyw­no­ść, sze­ro­ką wszech­stron­no­ść i in­te­li­gent­ną au­to­ma­ty­za­cję ko­lo­rów, przy jed­no­cze­snej oszczęd­no­ści 80%-90% me­di­ów na eta­pie przy­go­to­wa­nia w po­rów­na­niu z flek­so­gra­fią. Po­nad 1400 dru­kar­ni ety­kiet na ca­łym świe­cie po­sia­da co naj­mniej jed­ną ma­szy­nę HP In­di­go 6K Di­gi­tal Press.

Zwy­ci­ęskie apli­ka­cje HP In­di­go ja­ko dźwi­gnia bi­zne­su

Oprócz ma­szyn do dru­ku cy­fro­we­go, HP In­di­go za­pre­zen­to­wa­ło rów­nież sze­ro­ką ga­mę roz­wi­ązań obej­mu­jących mo­ni­to­ro­wa­nie i za­rządza­nie pro­duk­cją, au­to­ma­ty­za­cję prze­pły­wu pra­cy, do­pa­so­wa­nie ko­lo­rów, druk zmien­nych da­nych (VDP) i wie­le in­nych. Odwie­dza­jący mie­li rów­nież oka­zję za­po­znać się z Prin­tOS, sys­te­mem ope­ra­cyj­nym HP dla pro­duk­cji po­li­gra­ficz­nej, z które­go ko­rzy­sta obec­nie po­nad 21 000 użyt­kow­ni­ków – to wzrost o 25% rok do ro­ku.

Wy­ko­rzy­sta­nie sys­te­mu Prin­tOS na­dal ro­śnie, po­nie­waż co­raz wi­ęcej klien­tów wy­ko­rzy­stu­je chmu­rę obli­cze­nio­wą i ope­ra­cje zdal­ne, a ta wy­jąt­ko­wa plat­for­ma umo­żli­wia im co­dzien­ne wdra­ża­nie roz­wi­ązań In­du­stry 4.0. Klien­ci HP wy­ko­rzy­stu­ją różne in­no­wa­cyj­ne na­rzędzia au­to­ma­ty­za­cji, aby zmak­sy­ma­li­zo­wać pro­duk­tyw­no­ść i wy­daj­no­ść, a po­nad 70% ba­zy in­sta­la­cyj­nej HP In­di­go 100K Di­gi­tal Press ko­rzy­sta już z HP Prin­tOS Co­lo­rBe­at, co po­zwa­la za­osz­czędzić do jed­nej go­dzi­ny dzien­nie w cza­sie pro­duk­cji.

Jo­na­than Beck, Esti­ma­ting and Plan­ning Ma­na­ger w Bol­ger Prin­ting, klient HP In­di­go z Min­ne­so­ty i do­staw­ca usług dru­ku ko­mer­cyj­ne­go, po­wie­dział: Prin­tOS, Co­lor Be­at i ca­ły ar­se­nał na­rzędzi ana­li­tycz­nych to czyn­nik różni­cu­jący In­di­go od wszyst­kich in­nych. W du­żym stop­niu wy­ko­rzy­stu­je­my rów­nież plat­for­mę Smart Stre­am De­si­gner do ren­de­ro­wa­nia i im­po­zy­cji zmien­nych, a ostat­nio za­częli­śmy uży­wać Mo­sa­ic do kam­pa­nii an­ga­żu­jących.

W ka­te­go­rii usług HP za­pre­zen­to­wa­ło HP xRSe­rvi­ces, roz­wi­ąza­nie z które­go ko­rzy­sta ak­tu­al­nie po­nad 200 użyt­kow­ni­ków. Opra­co­wa­ne z my­ślą o wspie­ra­niu spraw­niej­szej i krót­szej pra­cy ma na ce­lu prze­kszta­łce­nie współpra­cy mi­ędzy ope­ra­to­ra­mi ma­szyn a dzia­łem ob­słu­gi klien­ta HP za po­śred­nic­twem rze­czy­wi­sto­ści mie­sza­nej. Wcze­śniej fir­ma HP udo­stęp­ni­ła roz­wi­ąza­nie Re­mo­te As­sist, dzi­ęki które­mu dział ob­słu­gi klien­ta HP mo­że po­ma­gać klien­tom po­przez za­awan­so­wa­ne funk­cje zdal­ne­go pro­wa­dze­nia. Na tar­gach Prin­ting Uni­ted, HP ogło­si­ło rów­nież no­we in­no­wa­cje w pro­ce­du­rach xRSe­rvi­ces, upo­wa­żnia­jąc klien­tów do sa­mo­dziel­nej kon­ser­wa­cji i za­pew­nia­jąc im au­to­no­mię w ce­lu ogra­ni­cze­nia prze­sto­jów ma­szyn.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści