Ca­non na tar­gach dla bra­nży re­ta­il za­pre­zen­tu­je, jak w kil­ka mi­nut stwo­rzyć pla­kat, który przy­ci­ągnie wzrok klien­tówPoprzedni artykuł 

Pro­jek­ty, które uatrak­cyj­nią ka­żdy sklep i lo­kal usłu­go­wy. Pla­ka­ty, które na­tych­miast przy­ci­ągną wzrok prze­chod­ni­ów. Ulot­ki, które nie tra­fią do ko­sza. Na li­sto­pa­do­wych tar­gach Re­ta­il Show w War­sza­wie Ca­non od­sło­ni ta­jem­ni­ce dru­ku w dzie­dzi­nie re­kla­my i mar­ke­tin­gu.

„Wy­różnij się lub zgi­ń” – to ty­tuł ksi­ążki Jac­ka Tro­uta, który prze­sze­dł już do hi­sto­rii sze­ro­ko po­jęte­go bran­din­gu. Choć od cza­su wy­da­nia mi­nęło po­nad 20 lat, a w tym cza­sie ty­tułowa de­wi­za zdąży­ła zy­skać sze­ro­kie gro­no zwo­len­ni­ków oraz kry­ty­ków, nie ule­ga wąt­pli­wo­ści, że to wła­śnie przy­ku­cie uwa­gi klien­ta sta­no­wi naj­wa­żniej­sze za­da­nie ka­żde­go mar­ke­tin­gow­ca. A dzi­ęki tech­no­lo­gii ma­my dziś du­żo wi­ęk­sze po­le do po­pi­su niż jesz­cze pa­rę lat te­mu.

– Two­rze­nie pro­fe­sjo­nal­nych, przy­ci­ąga­jących uwa­gę pla­ka­tów, ulo­tek czy ban­ne­rów wca­le nie mu­si być trud­ne – twier­dzi To­masz Mi­ękus, Pro­duct De­ve­lo­per w Ca­non Pol­ska. – Będzie­my o tym prze­ko­ny­wa­li pod­czas zbli­ża­jących się tar­gach Re­ta­il Show, gdzie po­ka­że­my od­wie­dza­jącym na­sze roz­wi­ąza­nia do pro­ste­go, wy­daj­ne­go i wy­ra­zi­ste­go dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go. Będą to za­rów­no urządze­nia, jak i opro­gra­mo­wa­nie – za­zna­cza przed­sta­wi­ciel Ca­non.

Ko­lor se­zo­nu? Flu­ore­scen­cyj­ny róż!

Na te­go­rocz­nych spo­tka­niach bra­nży dru­ku nie da się nie za­uwa­żyć ja­skra­wych, przy­ci­ąga­jących wzrok pla­ka­tów w ko­lo­rze ja­sne­go różu. Wszyst­ko dzi­ęki ro­dzi­nie plo­te­rów Ca­non ima­ge­PROGRAF GP, które po­ja­wi­ły się na ryn­ku w pierw­szej po­ło­wie ro­ku i umo­żli­wi­ły sto­so­wa­nie zu­pe­łnie no­we­go, flu­ore­scen­cyj­ne­go atra­men­tu. Te­raz fla­go­wy mo­del ima­ge­PROGRAF GP-4000 będzie mo­żna do­kład­nie obej­rzeć i prze­te­sto­wać na Re­ta­il Show, czy­li Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gach Wy­po­sa­że­nia Skle­pów. To miej­sce nie­przy­pad­ko­we, bo wła­śnie skle­py i punk­ty usłu­go­we mo­gą szcze­gól­nie sko­rzy­stać z wy­dru­ków w wy­jąt­ko­wym, wi­docz­nym z da­le­ka ko­lo­rze. – Oprócz za­sto­so­wa­nia wy­jąt­ko­wo sze­ro­kiej ga­my ko­lo­ry­stycz­nej, ima­ge­PROGRAF GP-4000 ce­chu­je ta­kże wy­so­ka wy­daj­no­ść i do­dat­ko­we funk­cje za­bez­pie­cze­nia da­nych. To szcze­gól­nie istot­ne w cza­sach, gdy cy­ber­bez­pie­cze­ństwo od­mie­nia­ne jest przez wszyst­kie przy­pad­ki – pod­kre­śla To­masz Mi­ękus.

Po­ste­rAr­tist – in­tu­icyj­ne pro­jek­to­wa­nie pla­ka­tów

Ale sa­me tech­nicz­ne mo­żli­wo­ści dru­ku nie by­ły­by wy­star­cza­jące, gdy­by nie opro­gra­mo­wa­nie, które umo­żli­wia wła­ści­cie­lom skle­pów pro­ste two­rze­nie pro­fe­sjo­nal­nie wy­gląda­jących pro­jek­tów gra­ficz­nych. To wła­śnie Po­ste­rAr­tist – apli­ka­cja bez­płat­nie udo­stęp­nio­na przez Ca­non w prze­strze­ni chmu­ro­wej.

Użyt­kow­nik ma do dys­po­zy­cji ty­si­ące sza­blo­nów, czcio­nek, gra­fik i zdjęć. Funk­cja „Au­to De­si­gn” po­ma­ga po­cząt­ku­jącym twór­com w roz­wi­ni­ęciu ich wy­obra­źni, ale też wspo­ma­ga bar­dziej za­awan­so­wa­nych gra­fików, wy­ra­źnie oszczędza­jąc ich czas. Z ko­lei ulep­szo­ne opcje współdzie­le­nia za­dań z in­ny­mi użyt­kow­ni­ka­mi oraz wy­so­ki po­ziom bez­pie­cze­ństwa cy­fro­we­go (za­rządza­nie uwie­rzy­tel­nia­niem od­by­wa się przez kon­to Ca­non ID) spra­wia­ją, że Po­ste­rAr­tist do­sko­na­le spi­su­je się w wa­run­kach pra­cy zdal­nej i hy­bry­do­wej. Jak naj­le­piej wy­ko­rzy­stać te wszyst­kie mo­żli­wo­ści? Opo­wie­dzą o tym eks­per­ci pod­czas Re­ta­il Show.

Wy­trzy­ma­ło­ść? Do spraw­dze­nia w prak­ty­ce

Ro­zma­wia­jąc o wy­dru­kach mar­ke­tin­go­wych war­to po­ru­szyć ta­kże te­mat wy­trzy­ma­ło­ści ma­te­ria­łów. – W przy­pad­ku ma­te­ria­łach pro­mo­cyj­nych wy­ko­rzy­sty­wa­nych w han­dlu klu­czo­wa jest ich od­por­no­ść na wa­run­ki at­mos­fe­rycz­ne oraz kon­takt z wi­ęk­szą licz­bą lu­dzi. Dla­te­go pod­czas Re­ta­il Show 2022 za­pre­zen­tu­je­my na­sze naj­bar­dziej wy­trzy­ma­łe podło­ża i atra­men­ty – mówi To­masz Mi­ękus.

I do­da­je, że o tym, jak mo­żna je za­sto­so­wać w prak­ty­ce, będzie świad­czy­ło sa­mo sto­isko Ca­non: druk ozdo­bi na­wet je­go ścia­ny i podło­gi. – Na­si go­ście będą mo­gli na­ocz­nie prze­ko­nać się, jak atrak­cyj­ny mo­że być druk w prze­strze­ni han­dlo­wej. Będą mo­gli do­tknąć wy­dru­ków i oso­bi­ście spraw­dzić ich wy­trzy­ma­ło­ść – za­chęca przed­sta­wi­ciel Ca­non Pol­ska.

Tar­gi Re­ta­il Show 2022 od­będą się w dniach 23 i 24 li­sto­pa­da w cen­trum Expo XXI w War­sza­wie. Sto­isko Ca­non będzie mo­żna zna­le­źć pod nu­me­rem C07. Wstęp na tar­gi jest bez­płat­ny po wcze­śniej­szej re­je­stra­cji na stro­nie: http://www.re­ta­il­show.pl/pl/re­je­stra­cja.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści