Zapraszamy na 16-godz. warsztaty online
Storytelling w marketingu i reklamie
Twoje nowe, skuteczne narzędzie pracy dla klienta
Dla kogo? dla copywriterów, grafików reklamy, osób realizujących marketing w firmie i jako freelance oraz dla osób zainteresowanych pracą w różnych obszarach reklamy internetowej
Termin najbliższej edycji: 26 i 27 stycznia 2023 r. (czw.+pt.) w godz. 17.15-20.30
oraz 28 i 29 stycznia 2023 r. (sob.+niedz.) w godz. 9.30 – 13.30
Uwaga: w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy
Online: łączymy się na Jitsi, który nie wymaga instalacji; link przesyła organizator warsztatów
Prowadzi: dr Hanna Wiczanowska – certyfikowany, aktywny trener i mentor storytellingu, trener wystąpień publicznych i biznesu
Program
1. Storytelling, co to takiego? – Cztery składniki storytellingu
2. Rdzeń historii – perspektywa twórcy a perspektywa odbiorcy
3. Cel ogólny i cel szczegółowy danej historii
4. Pięć kluczowych punktów w dopasowaniu historii do audytorium
5. Archetypy bohaterów – praktyczna analiza
6. Zastosowanie archetypów bohaterów w procesie analizy potrzeb
7. Skąd i jak wydobyć atrakcyjną historię? – Gromadzenie historii i ich przygotowanie
8. Model bajki – dostosowanie historii do problemu oraz potrzeb grupy docelowej
10. Struktura STAR: uporządkowanie narracji, praca ze zmianą emocji, newralgiczne momenty w strukturze
11. Prezentacja historii przygotowanych przez uczestników
12. Sesja informacji zwrotnej, której udziela prowadząca i uczestnicy warsztatów. – Sprawdzenie prawidłowości identyfikacji problemu, celu, użycia modelu bajki, zastosowania wybranej struktury
13. Sekrety warsztatu storytellera, czyli jak opowiedzieć historię, aby zmaksymalizować jej skuteczność
14. Opowieść o potrzebach klienta, czy opowieść klienta? – Wady i zalety obydwu opcji
15. Podsumowanie kreatywnej pracy warsztatowej
Materiały: skrypt oraz materiały multimedialne do ćwiczeń autorstwa dr Hanny Wiczanowskiej
Efekt końcowy:
1. Uczestnik będzie umiał opracować skuteczne historie pod kątem kampanii marketingowej lub reklamy
2. Prawidłowo zdefiniuje potrzeby grupy docelowej i dopasuje do nich opowiadaną historię
3. Otrzyma spersonalizowaną informację zwrotną o wartości historii, którą przygotuje
4. Będzie umiał ocenić wartość marketingową historii pojawiających się w mediach, w tym wyemitowanych przez konkurencję
Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“
Koszt: 560 zł brutto
Zapisy na https://publishingschool.pl/kurs-storytelling-w-marketingu-i-reklamie/