Zapraszamy na kurs online "Storytelling w marketingu i reklamie"Poprzedni artykuł 

Zapraszamy na 16-godz. warsztaty online

Storytelling w marketingu i reklamie

Twoje nowe, skuteczne narzędzie pracy dla klienta

Dla kogo? dla copywriterów, grafików reklamy, osób realizujących marketing w firmie i jako freelance oraz dla osób zainteresowanych pracą w różnych obszarach reklamy internetowej

Termin najbliższej edycji: 26 i 27 stycznia 2023 r. (czw.+pt.) w godz. 17.15-20.30

oraz 28 i 29 stycznia 2023 r. (sob.+niedz.) w godz. 9.30 – 13.30

Uwaga: w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy

Online: łączymy się na Jitsi, który nie wymaga instalacji; link przesyła organizator warsztatów

Prowadzi: dr Hanna Wiczanowska – certyfikowany, aktywny trener i mentor storytellingu, trener wystąpień publicznych i biznesu

Program

1. Storytelling, co to takiego? – Cztery składniki storytellingu

2. Rdzeń historii – perspektywa twórcy a perspektywa odbiorcy

3. Cel ogólny i cel szczegółowy danej historii

4. Pięć kluczowych punktów w dopasowaniu historii do audytorium

5. Archetypy bohaterów – praktyczna analiza

6. Zastosowanie archetypów bohaterów w procesie analizy potrzeb

7. Skąd i jak wydobyć atrakcyjną historię? – Gromadzenie historii i ich przygotowanie

8. Model bajki – dostosowanie historii do problemu oraz potrzeb grupy docelowej

R E K L A M A
9. Temperatura konfliktu. – Na ile poważny jest problem klienta?

10. Struktura STAR: uporządkowanie narracji, praca ze zmianą emocji, newralgiczne momenty w strukturze

11. Prezentacja historii przygotowanych przez uczestników

12. Sesja informacji zwrotnej, której udziela prowadząca i uczestnicy warsztatów. – Sprawdzenie prawidłowości identyfikacji problemu, celu, użycia modelu bajki, zastosowania wybranej struktury

13. Sekrety warsztatu storytellera, czyli jak opowiedzieć historię, aby zmaksymalizować jej skuteczność

14. Opowieść o potrzebach klienta, czy opowieść klienta? – Wady i zalety obydwu opcji

15. Podsumowanie kreatywnej pracy warsztatowej

Materiały: skrypt oraz materiały multimedialne do ćwiczeń autorstwa dr Hanny Wiczanowskiej

Efekt końcowy:

1. Uczestnik będzie umiał opracować skuteczne historie pod kątem kampanii marketingowej lub reklamy

2. Prawidłowo zdefiniuje potrzeby grupy docelowej i dopasuje do nich opowiadaną historię

3. Otrzyma spersonalizowaną informację zwrotną o wartości historii, którą przygotuje

4. Będzie umiał ocenić wartość marketingową historii pojawiających się w mediach, w tym wyemitowanych przez konkurencję

Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“

Koszt: 560 zł brutto

Zapisy na https://publishingschool.pl/kurs-storytelling-w-marketingu-i-reklamie/

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności