Ostatnie dni zgłoszeń do 3. edycji konkursu Antalis Interior Design AwardPoprzedni artykuł 

Remonty i przebudowy stanowią wyzwanie nie tylko dla osób na co dzień niezwiązanych z branżą wykończeniową, ale również dla profesjonalnych architektów. Każda inwestycja niesie za sobą wyzwania finansowe, klimatyczne i technologiczne, a każdy inwestor oczekuje indywidualnego podejścia do jego potrzeb i oczekiwań. Stale poszukujemy więc innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą nam na osiągnięcie zamierzonych efektów. Część z nich odnajdziemy w projektach nadsyłanych na kończący się właśnie konkurs Antalis Interior Design Award. Warto się pospieszyć, bo termin zgłoszeń upływa pod koniec stycznia!

Projektanci wnętrz i architekci doceniają produkty oferowane przez markę Antalis, a ta postanowiła dodatkowo zmotywować swoich odbiorców do kreatywności, organizując Antalis Interior Design Award. Po dwuletniej przerwie, można jeszcze wziąć udział w kolejnej edycji międzynarodowego konkursu poświęconego aranżacji wnętrz. Nabór prac trwa do 31 stycznia 2023 r. W tym czasie architekci, projektanci wnętrz, designerzy czy graficy mogą zgłaszać swoje autorskie projekty aranżacji przestrzeni, w których wykorzystano przynajmniej jeden produkt zakupiony w Antalis Projekty zostaną ocenione przez prestiżowe, międzynarodowe jury z ponad 10 krajów europejskich. Konkurs to możliwość prezentacji kreatywności, innowacyjności i otwartości na współczesne potrzeby projektowe. Nagrodzone projekty ukażą się w europejskiej prasie branżowej, w mediach społecznościowych, na stronie Antalis, a także podczas wydarzeń związanych z konkursem.

W swej pracy architekci codziennie spotykają się z nowymi wyzwaniami. Bez względu na to, czy realizacja dotyczy domu, mieszkania, przestrzeni biurowej czy też wnętrza restauracji, ich zadaniem jest znalezienie złotego środka między realnymi możliwościami danej przestrzeni a wymaganiami klientów, którzy przykładają coraz większą wagę do projektowania w duchu zrównoważonego rozwoju. Antalis Interior Design Award to nie tylko rozwój w pracy z innowacyjnym materiałem i powiększenie portfolio, ale także trampolina do międzynarodowej kariery.

– Coraz częściej inwestorzy oczekują od architektów zwracania się ku ekologicznym rozwiązaniom i kreatywnym pomysłom, usprawniającym później użytkowanie wnętrza. To dobra wiadomość, ponieważ oznacza, że nasze społeczeństwo jest bardziej świadome i jasno określa zrównoważony rozwój jako cel warty obrania. W Antalis od lat proponujemy transparentną produkcję dzięki systemowi Green Star System. Produkty firmy oznaczone są gwiazdkami w zależności od pochodzenia surowców i zdolności recyklingowej po zakończeniu użytkowania – wyjaśnia Arkadiusz Chłopik, Marketing Director w Antalis Polska. – Innym aspektem wyróżniającym nasze produkty jest ich innowacyjność i możliwość odpowiadania na wiele potrzeb, nie tylko tych wizualnych. Pandemia COVID-19 doskonale udowodniła, jak w jednej chwili nasze życie może zmienić się pod wpływem zarazków. Z tego powodu do naszej oferty trafiły m.in. folie ochronne Coala Coversafe o właściwościach biobójczych, które chronią przed wirusami, bakteriami, drożdżami i pleśnią – dodaje.

Wysoka jakość i nowatorskie, ekologiczne rozwiązania proponowane przez Antalis muszą zostać jednak zrealizowane, by służyć swoim użytkownikom. Dlatego też marka zachęca architektów, designerów, projektantów i grafików, których kreatywność, warsztat, doświadczenie i umysły otwarte na problemy dzisiejszego świata, do wzięcia udziału w konkursie.

– W projektowaniu przestrzeni zaczynam od znalezienia unikalnego charakteru wnętrza. Szukam historii opowiadanej przez firmę, której biuro projektuję lub zagłębiam się w kulturę stojącą za kuchnią oferowaną przez wnętrze restauracji, które tworzę. Dzięki odpowiednim produktom proces twórczy jest znacznie prostszy – dobre materiały dają ogromne pole do popisu artystom i grafikom, a tym samym sprawiają, że niemożliwe aranżacje stają się rzeczywistością. Ponadto stanowią ekonomiczne rozwiązanie, doskonale imitując uwielbiane przez klientów materiały, takie jak marmur, drewno czy kamień – podsumowuje Magdalena Federowicz-Boule, architektka, prezeska i dyrektorka kreatywna pracowni Tremend.

Na podstawie informacji firmy Antalis

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności