Zapraszamy na kurs online "Storytelling w marketingu i reklamie"Poprzedni artykuł 

Zapraszamy na 16-godz. warsztaty online „Storytelling w marketingu i reklamie”. Twoje nowe, skuteczne narzędzie pracy dla klienta.

Termin:

22, 23, 24 marca 2023 r. w godz. 17.15-20.30

oraz 25 marca 2023 r. w godz. 9.30 – 13.30

Dla kogo?

dla copywriterów, grafików reklamy, osób realizujących marketing w firmie i jako freelance oraz dla osób zainteresowanych pracą w różnych obszarach reklamy internetowej

Prowadzi: dr Hanna Wiczanowska – certyfikowany, aktywny trener i mentor storytellingu, trener wystąpień publicznych i biznesu

Program:

1. Storytelling, co to takiego? – Cztery składniki storytellingu

2. Rdzeń historii – perspektywa twórcy a perspektywa odbiorcy

3. Cel ogólny i cel szczegółowy danej historii

4. Pięć kluczowych punktów w dopasowaniu historii do audytorium

5. Archetypy bohaterów – praktyczna analiza

6. Zastosowanie archetypów bohaterów w procesie analizy potrzeb

7. Skąd i jak wydobyć atrakcyjną historię? – Gromadzenie historii i ich przygotowanie

8. Model bajki – dostosowanie historii do problemu oraz potrzeb grupy docelowej

9. Temperatura konfliktu. – Na ile poważny jest problem klienta?

10. Struktura STAR: uporządkowanie narracji, praca ze zmianą emocji, newralgiczne momenty w strukturze

11. Prezentacja historii przygotowanych przez uczestników

12. Sesja informacji zwrotnej, której udziela prowadząca i uczestnicy warsztatów. – Sprawdzenie prawidłowości identyfikacji problemu, celu, użycia modelu bajki, zastosowania wybranej struktury

13. Sekrety warsztatu storytellera, czyli jak opowiedzieć historię, aby zmaksymalizować jej skuteczność

14. Opowieść o potrzebach klienta, czy opowieść klienta? – Wady i zalety obydwu opcji

15. Podsumowanie kreatywnej pracy warsztatowej

Efekt końcowy:

- Uczestnik będzie umiał opracować skuteczne historie pod kątem kampanii marketingowej lub reklamy

- Prawidłowo zdefiniuje potrzeby grupy docelowej i dopasuje do nich opowiadaną historię

- Otrzyma spersonalizowaną informację zwrotną o wartości historii, którą przygotuje

- Będzie umiał ocenić wartość marketingową historii pojawiających się w mediach, w tym wyemitowanych przez konkurencję

Koszt: 560 zł brutto

Szczegóły i zapisy na https://publishingschool.pl/kurs-storytelling-w-marketingu-i-reklamie/

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności