Zapraszamy na 16-godz. warsztaty online „Storytelling w marketingu i reklamie”. Twoje nowe, skuteczne narzędzie pracy dla klienta.
Termin:
22, 23, 24 marca 2023 r. w godz. 17.15-20.30
oraz 25 marca 2023 r. w godz. 9.30 – 13.30
Dla kogo?
dla copywriterów, grafików reklamy, osób realizujących marketing w firmie i jako freelance oraz dla osób zainteresowanych pracą w różnych obszarach reklamy internetowej
Prowadzi: dr Hanna Wiczanowska – certyfikowany, aktywny trener i mentor storytellingu, trener wystąpień publicznych i biznesu
Program:
1. Storytelling, co to takiego? – Cztery składniki storytellingu
2. Rdzeń historii – perspektywa twórcy a perspektywa odbiorcy
3. Cel ogólny i cel szczegółowy danej historii
4. Pięć kluczowych punktów w dopasowaniu historii do audytorium
5. Archetypy bohaterów – praktyczna analiza
6. Zastosowanie archetypów bohaterów w procesie analizy potrzeb
7. Skąd i jak wydobyć atrakcyjną historię? – Gromadzenie historii i ich przygotowanie
8. Model bajki – dostosowanie historii do problemu oraz potrzeb grupy docelowej
9. Temperatura konfliktu. – Na ile poważny jest problem klienta?
10. Struktura STAR: uporządkowanie narracji, praca ze zmianą emocji, newralgiczne momenty w strukturze
11. Prezentacja historii przygotowanych przez uczestników
12. Sesja informacji zwrotnej, której udziela prowadząca i uczestnicy warsztatów. – Sprawdzenie prawidłowości identyfikacji problemu, celu, użycia modelu bajki, zastosowania wybranej struktury
13. Sekrety warsztatu storytellera, czyli jak opowiedzieć historię, aby zmaksymalizować jej skuteczność
14. Opowieść o potrzebach klienta, czy opowieść klienta? – Wady i zalety obydwu opcji
15. Podsumowanie kreatywnej pracy warsztatowej
Efekt końcowy:
- Uczestnik będzie umiał opracować skuteczne historie pod kątem kampanii marketingowej lub reklamy
- Prawidłowo zdefiniuje potrzeby grupy docelowej i dopasuje do nich opowiadaną historię
- Otrzyma spersonalizowaną informację zwrotną o wartości historii, którą przygotuje
- Będzie umiał ocenić wartość marketingową historii pojawiających się w mediach, w tym wyemitowanych przez konkurencję
Koszt: 560 zł brutto
Szczegóły i zapisy na https://publishingschool.pl/kurs-storytelling-w-marketingu-i-reklamie/