HP In­di­go wspie­ra fir­mę Di­gi­tal Eti­kett, pro­wa­dząc ją od pod­staw do wio­dące­go pro­du­cen­ta ety­kietPoprzedni artykuł 

Nor­we­ski do­staw­ca usług po­li­gra­ficz­nych, Di­gi­tal Eti­kett, miał bar­dzo skrom­ne po­cząt­ki, kie­dy za­ło­ży­ciel i wła­ści­ciel, Kje­til Ho­vland, sprze­dał wszyst­ko, co po­sia­dał, w tym dom w Oslo, i wrócił do miej­sca uro­dze­nia z Gaup­ne, in­we­stu­jąc wszyst­kie swo­je pie­ni­ądze w je­den po­my­sł – zbu­do­wa­nie uni­kal­ne­go bi­zne­su ety­kiet cy­fro­wych. Za­czy­na­jąc od ma­łe­go ma­ga­zy­nu za­trud­nia­jące­go za­le­d­wie kil­ku pra­cow­ni­ków, Kje­til za­in­we­sto­wał w dwie ma­szy­ny cy­fro­we HP In­di­go. Od te­go cza­su we współpra­cy z HP In­di­go nad­zo­ro­wał roz­wi­ja­jący się bi­znes ety­kiet cy­fro­wych, udo­wad­nia­jąc, że to ry­zy­ko się opła­ci­ło, ma­jąc przed so­bą nie­sko­ńczo­ne mo­żli­wo­ści.

Mówi­ąc o swo­jej de­cy­zji o za­in­we­sto­wa­niu w tech­no­lo­gię HP In­di­go, Kje­til wy­ja­śnia, że „jed­nym z po­wo­dów, dla których wy­bra­łem HP, są lu­dzie, których tam po­zna­łem. Po dru­gie, są naj­wi­ęk­szym gra­czem w dru­ku cy­fro­wym z cy­fro­wym of­f­se­tem, czy­li naj­wy­ższą ja­ko­ścią, ja­ką mo­żna uzy­skać w dru­ku. Dla mnie nie by­ło wąt­pli­wo­ści co do ja­ko­ści, po­nie­waż po­trze­bu­jesz te­go, co naj­lep­sze”.

Kje­til wspo­mi­na o swo­jej współpra­cy z HP, mówi­ąc: „Kie­dy zwi­ąza­li­śmy się z HP, po­zna­łem wie­lu do­brych lu­dzi, którzy nie tyl­ko sprze­da­li mi ma­szy­nę, ale na­praw­dę sprze­da­li mi po­łącze­nie z in­ny­mi lu­dźmi i in­ny­mi szczęśli­wy­mi klien­ta­mi, którzy mo­gli opo­wiedz mi o ich hi­sto­rii i o tym, co ma­szy­ny zro­bi­ły dla ich bi­zne­su”.

Po­nad de­ka­dę później, z no­wą fa­bry­ką i dzie­si­ąt­ka­mi pra­cow­ni­ków, Di­gi­tal Eti­kett dru­ku­je dziś of­f­se­to­we ety­kie­ty ja­ko­ści dla du­żych ma­rek, lo­kal­nych ma­rek rze­mie­śl­ni­czych i pro­duk­tów z ryn­ku drob­nych rol­ni­ków. Fir­ma spe­cja­li­zu­je się w nie­stan­dar­do­wych krót­kich se­riach ety­kiet, z mo­żli­wo­ścią do­star­cza­nia wy­so­kiej ja­ko­ści pro­duk­tów do klien­tów do­wol­nej wiel­ko­ści. Ża­den klient nie jest zbyt du­ży ani zbyt ma­ły, po­nie­waż mo­gą do­star­czać roz­wi­ąza­nia i dzia­łać szyb­ko, aby uko­ńczyć za­da­nia, nie­za­le­żnie od te­go, czy do­ty­czy to 100 000, czy 1 mi­lio­na, mo­gą to osi­ągnąć te­go sa­me­go dnia.

Kje­til wie­rzy, że swój suk­ces za­wdzi­ęcza ela­stycz­no­ści osi­ągni­ętej dzi­ęki ma­szy­nom In­di­go i tech­no­lo­gii dru­ku cy­fro­we­go. Nie mu­si ro­bić płyt ani ni­cze­go przy­go­to­wy­wać, a jej fa­bry­ka jest wy­łącz­nie cy­fro­wa, z flo­tą ma­szyn HP In­di­go, w tym ma­szyną cy­fro­wą HP In­di­go 6800 i ma­szyną cy­fro­wą HP In­di­go 20000 . Pra­sa 6800 za­pew­nia zwin­no­ść, pod­czas gdy pra­sa 20000 za­pew­nia ob­jęto­ść. Ra­zem flo­ta za­pew­nia bez­kon­ku­ren­cyj­ny ze­spół roz­wi­ązań i mo­żli­wo­ści dla klien­tów.

Di­gi­tal Eti­kett jest rów­nież zde­cy­do­wa­nym zwo­len­ni­kiem zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju i szczy­ci się part­ner­stwem ze swo­imi klien­ta­mi, aby do­star­czać coś wi­ęcej niż tyl­ko za­da­nia dru­ko­wa­nia. W re­zul­ta­cie Kje­til i je­go ze­spół otrzy­mu­ją sil­ne wspar­cie lo­kal­nej spo­łecz­no­ści. Mówi­ąc o zrów­no­wa­żo­nym roz­wo­ju fir­my, Kje­til po­wie­dział: „By­cie lo­kal­nym pro­du­cen­tem w ma­łych par­tiach i mi­ni­mal­nych stra­tach me­di­ów jest zrów­no­wa­żo­ne, po­nie­waż jest do­bre dla klien­ta, a ta­kże dla śro­do­wi­ska. Po­do­ba mi się wy­ra­że­nie „od zie­mi do sto­łu”, po­nie­waż ro­bi­my rze­czy lo­kal­nie i z zie­mi, co jest do­bre dla wszyst­kich i pla­ne­ty i jest częścią nor­we­skie­go spo­so­bu my­śle­nia.Nie cho­dzi tyl­ko o ety­kie­ty, ale ta­kże o spo­łe­cze­ństwo, o to, jak mo­że­my próbo­wać ro­bić rze­czy le­piej.

Wszyst­kie ma­szy­ny cy­fro­we HP In­di­go zo­sta­ły za­pro­jek­to­wa­ne z my­ślą o śro­do­wi­sku i ofe­ru­ją naj­bar­dziej zrów­no­wa­żo­ny i wy­daj­ny spo­sób pro­duk­cji ety­kiet i opa­ko­wań przy mi­ni­mal­nym wpły­wie na śro­do­wi­sko i mniej­szej ilo­ści od­pa­dów. Po­zwa­la­ją rów­nież na szyb­ką pro­duk­cję do­kład­nie na czas, pod­czas gdy ich atra­men­ty umo­żli­wia­ją prze­twór­com prze­strze­ga­nie su­ro­wych prze­pi­sów, które spe­łnia­ją bra­nżo­we stan­dar­dy pa­ko­wa­nia żyw­no­ści i po­świad­cze­nia śro­do­wi­skowe.

Mówi­ąc o tym uda­nym part­ner­stwie, Mar­kus We­iss, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny HP In­du­strial Prin­ting na re­gion EMEA, po­wie­dział: „To eks­cy­tu­jące part­ner­stwo w Skan­dy­na­wii i je­ste­śmy dum­ni, że port­fo­lio ma­szyn cy­fro­wych HP In­di­go Di­gi­tal Eti­kett po­mo­gło ich bi­zne­so­wi kon­ty­nu­ować ob­słu­gi­wać ro­snącą ba­zę klien­tów dzi­ęki bar­dziej zrów­no­wa­żo­nym roz­wi­ąza­niom opa­ko­wa­nio­wy­m”.

Di­gi­tal Eti­kett to do­sko­na­ły przy­kład te­go, jak HP In­di­go jest w sta­nie wspie­rać klien­tów różnej wiel­ko­ści w ich podróżach zwi­ąza­nych z dru­kiem cy­fro­wym, jed­no­cze­śnie dba­jąc o zrów­no­wa­żo­ny roz­wój.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści