Dru­kar­nia Re­flex La­bel Plus Ke­igh­ley no­mi­no­wa­na w kon­kur­sie Fle­xo­Tech 2022Poprzedni artykuł 

Fot.: API Foilmakers
Fot.: API Fo­il­ma­kers

Jak po­in­for­mo­wa­ła fir­ma API Fo­il­ma­kers, je­den z jej bry­tyj­skich klien­tów – dru­kar­nia Re­flex La­bel Plus Ke­igh­ley zna­la­zła się wśród firm no­mi­no­wa­nych do na­gro­dy Fle­xo­Tech 2022 w ka­te­go­rii „Naj­lep­sze za­sto­so­wa­nie dru­ku hy­bry­do­we­go”. Zgło­szo­ny przez nią pro­dukt – ety­kie­ta na wi­no mar­ki Ana­ke­na – zo­stał wy­ko­na­ny z udzia­łem fo­lii me­ta­li­zo­wa­nej do hot stam­pin­gu, ce­chu­jącej się nie­zwy­kle wy­so­kim po­zio­mem ma­to­wo­ści – 4229UMV-Plus.

Do­rocz­nie przy­zna­wa­ne przez ma­ga­zyn Fle­xo­Tech na­gro­dy, są – we­dług or­ga­ni­za­to­ra kon­kur­su – jed­ny­mi z naj­bar­dziej pre­sti­żo­wych w bra­nży flek­so­gra­ficz­nej. Fo­lia 4229UMV-Plus, która – jak pod­kre­śla jej pro­du­cent – sta­ła się częścią suk­ce­su mar­ki Ana­ke­na, jest do­stęp­na m.in. w ofer­cie API Fo­lie Pol­ska – lo­kal­ne­go od­dzia­łu API Fo­il­ma­kers. Jej prób­kę, jak też ca­ły wzor­nik ma­te­ria­łów ofe­ro­wa­nych przez fir­mę, mo­żna rów­nież za­mówić przez spe­cjal­ny for­mu­larz kon­tak­to­wy na stro­nie in­ter­ne­to­wej https://a­pi­fo­il­ma­kers.co­m/con­tac­t/.

„Fo­lie do hot stam­pin­gu to bar­dzo wa­żna część na­sze­go port­fo­lio, skie­ro­wa­ne­go do za­kła­dów po­li­gra­ficz­nych, zwłasz­cza tych spe­cja­li­zu­jących się w pro­duk­cji opa­ko­wań i ety­kiet – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska, dy­rek­tor za­rządza­jąca API Fo­lie Pol­ska. – Na­pa­wa nas nie­zwy­kłą du­mą ka­żdy przy­pa­dek, gdy ich za­sto­so­wa­nie przy­czy­nia się do suk­ce­su ryn­ko­we­go mar­ki, która zde­cy­do­wa­ła się na jej wy­ko­rzy­sta­nie. Tak by­ło m.in. w przy­pad­ku pro­du­cen­ta chi­lij­skich win Ana­ke­na, których ety­kiety zo­sta­ły wy­ko­na­ne przez na­sze­go bry­tyj­skie­go klien­ta – dru­kar­nię Re­flex La­bel Plus Ke­igh­ley. Cie­szy­my się, że wspól­ny wy­si­łek zo­stał uko­ro­no­wa­ny no­mi­na­cją w pre­sti­żo­wym kon­kur­sie, ja­kim jest Fle­xo­Tech Awards, co wi­ęcej – w nie­zwy­kle wy­ma­ga­jącej ka­te­go­rii uwzględ­nia­jącej za­sto­so­wa­nie roz­wi­ązań hy­bry­do­wy­ch”.

No­mi­no­wa­na ety­kie­ta na wi­no mar­ki Ana­ke­na zo­sta­ła za­pro­jek­to­wa­na przez agen­cję de­si­gner­ską DAf. „Jej ul­tra­ma­to­we wy­ko­ńcze­nie, zre­ali­zo­wa­ne z udzia­łem fo­lii z na­szej ofer­ty, po­zwo­li­ło na uzy­ska­nie nie­sa­mo­wi­te­go efek­tu na za­sto­so­wa­nym tu podło­żu ce­chu­jącym się głębo­ką czer­nią – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska. – Do suk­ce­su ety­kie­ty przy­czy­nił się rów­nież jej nie­ba­nal­ny pro­jekt, który pod­kre­śla mag­ma­tycz­ne po­cho­dze­nie za­to­ki i pla­ży Ana­ke­na (będącej – co cie­ka­we – je­dy­ną piasz­czy­stą pla­żą na Wy­spie Wiel­ka­noc­nej). Pre­zen­tu­je jed­no­cze­śnie – w dol­nej części ety­kie­ty – wy­ra­źny za­rys An­dów, będących sym­bo­lem Chi­le – kra­ju po­cho­dze­nia wi­na Ana­ke­na”.

Fo­lie API Fo­il­ma­kers do hot stam­pin­gu

4229UMV-Plus na­le­ży do se­rii me­ta­li­zo­wa­nych fo­lii MV-Plus, jed­nej z kil­ku wcho­dzących w skład port­fo­lio API Fo­il­ma­kers, de­dy­ko­wa­ne­go tech­no­lo­gii hot stam­pin­gu. „Pierw­sza fo­lia gra­ficz­na z tej ro­dzi­ny, prze­zna­czo­na do tło­cze­nia na go­rąco, po­ja­wi­ła się w na­szej ofer­cie już w 2005 ro­ku i od tam­tej po­ry ta część na­sze­go port­fo­lio jest suk­ce­syw­nie roz­bu­do­wy­wa­na o no­we ma­te­ria­ły i wer­sje ko­lo­ry­stycz­ne – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska. – Ja­ko nie­zwy­kle wszech­stron­na, MV-Plus od wie­lu lat po­zo­sta­je ma­te­ria­łem pierw­sze­go wy­bo­ru klien­tów API Fo­il­ma­kers przy licz­nych apli­ka­cjach opa­ko­wa­nio­wych czy ety­kie­to­wych. Hot stam­ping to zdo­by­wa­jąca co­raz wi­ęk­szą po­pu­lar­no­ść, ta­kże wśród pol­skich dru­ka­rń, me­to­da uszla­chet­nia­nia. Po­zwa­la na uzy­ska­nie efek­tu po­ły­sku, sa­ty­ny bądź – jak w przy­pad­ku 4229UMV-Plus – wy­so­kie­go ma­tu. Dzi­ęki te­mu na opa­ko­wa­niu czy ety­kie­cie mo­żna wpro­wa­dzić nie­ba­nal­ne efek­ty spe­cjal­ne, przy­ci­ąga­jące uwa­gę i podno­szące ich atrak­cyj­no­ść. Cie­szy­my się, że do za­let i ko­rzy­ści wy­ni­ka­jących z wdro­że­nia hot stam­pin­gu, prze­ko­nu­je się co­raz wi­ęcej przed­si­ębiorstw po­li­gra­ficz­nych, ta­kże z na­sze­go kra­ju”. Fo­lie do hot stam­pin­gu z ofer­ty API Fo­il­ma­kers do­stęp­ne są w ro­lach, do­ci­na­ne do ocze­ki­wa­nej przez użyt­kow­ni­ka dłu­go­ści i sze­ro­ko­ści zwo­ju. Na spe­cjal­ne ży­cze­nie fir­ma opra­co­wu­je też de­dy­ko­wa­ne ich ga­tun­ki o spe­cjal­nych od­cie­niach ko­lo­ry­stycz­nych. „Kon­fek­cjo­no­wa­nie od­by­wa się m.in. w na­szym pol­skim za­kła­dzie pro­duk­cyj­nym, zlo­ka­li­zo­wa­nym w Pia­secz­nie k. War­sza­wy – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska. – Stąd też re­ali­zo­wa­ne są do­sta­wy za­rów­no do klien­tów z Pol­ski, jak też kil­ku kra­jów ościen­nych, które znaj­du­ją się w na­szej ge­stii”.

Pro­duk­cja, ser­wis, do­radz­two – zgod­nie z za­sa­da­mi zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju

Po­za pro­duk­cją wy­so­kiej ja­ko­ści fo­lii i ich do­star­cza­niem za po­śred­nic­twem eu­ro­pej­skiej sie­ci dys­try­bu­cyj­nej (uwzględ­nia­jącej m.in. pol­ski od­dział), fir­ma API Fo­il­ma­kers przy­kła­da du­żą wa­gę do kom­plek­so­wo­ści ob­słu­gi swo­ich klien­tów, uwzględ­nia­jącej ta­kie aspek­ty jak: do­radz­two tech­no­lo­gicz­ne, szko­le­nia, do­bór fo­lii, jej wdro­że­nie i ser­wis po­sprze­da­żo­wy. „Cie­szy­my się, że co­raz wi­ęcej dru­ka­rń – rów­nież z Pol­ski – de­cy­du­je się na te­go ro­dza­ju roz­bu­do­wa­ne, za­awan­so­wa­ne pro­jek­ty re­ali­zo­wa­ne wspól­nie z na­mi, ta­kże w za­kre­sie hot stam­pin­gu” – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska.

Jak do­da­je dy­rek­tor za­rządza­jąca API Fo­lie Pol­ska, klien­ci fir­my co­raz wi­ęk­szą uwa­gę zwra­ca­ją też na kwe­stie śro­do­wi­sko­we, ja­ko klu­czo­we dla ich zle­ce­nio­daw­ców oraz kon­su­men­tów. „API Fo­il­ma­kers od daw­na ak­tyw­nie wdra­ża za­sa­dy zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju w swo­jej dzia­łal­no­ści pro­duk­cyj­nej i han­dlo­wej. By pod­kre­ślić ten jej aspekt, w ostat­nim cza­sie po­wo­ła­ny zo­stał w na­szej cen­tra­li de­dy­ko­wa­ny ze­spół – tzw. „Gre­en Te­am”, które­go za­da­niem jest dba­nie o prak­tycz­ne re­ali­zo­wa­nie za­sad GOZ w ca­łym ła­ńcu­chu do­staw, które­go częścią jest na­sza fir­ma, jak też o wy­ty­cza­nie no­wych kie­run­ków roz­wo­ju w ob­sza­rze su­sta­ina­bi­li­ty. Wie­my, że klien­ci do­strze­ga­ją ten aspekt na­szej dzia­łal­no­ści, co mo­ty­wu­je nas do dal­szych, ak­tyw­nych dzia­łań śro­do­wi­sko­wy­ch” – pod­su­mo­wu­je Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści