Największe w Europie targi bibuły, Tissue World Düsseldorf, powracają do Europy po raz pierwszy od czterech lat w nowym miejscu Messe Düsseldorf w dniach 28-30 marca z mnóstwem ekscytujących nowych produktów, prezentacji i upominków od ponad 110 wystawców, w tym IMA TMC, Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri, EDT, Giotto Technologies - firma korporacyjna Baosuo i nie tylko.
Tissue World Düsseldorf oferuje tysiącom odwiedzających niezrównaną okazję do spotkania z ponad setką liderów rynku prezentujących najnowsze innowacje i rozwiązania techniczne w produkcji bibuły, od surowców po przygotowanie zapasów, dostawców maszyn, linie do przetwarzania bibuły, pakowanie i pakowanie sprzętu, producentów OEM i wszystkich dostawców zaangażowanych w produkcję miękkiej chusteczki higienicznej.
Tom Hill, dyrektor wydarzenia w Informa Markets, powiedział: „Cieszymy się, że możemy powitać tak wielu wystawców, w tym Tieto, Narsingh Dass & Co., Rulopak Hijyen Sistemleri i Paper Board Alliance to Tissue World w tym roku – wszystkie są nowością na targach w 2023 roku – oraz powraca szeroka gama światowych marek, w tym 9 Septembar, Valmet, Infinity Machine, CG Bretting Co Inc, Buckman i wiele innych.
„Wydarzenie będzie pierwszym Europejskim Światem Bibuły od czasu pandemii i odbywa się w bardzo ważnym dla branży momencie. Trwający kryzys energetyczny wysunął na pierwszy plan projekty związane z odnawialnymi źródłami energii, a potrzeba znalezienia praktycznego rozwiązania sprawia, że współpraca i dzielenie się pomysłami są nieocenione. Tissue World Düsseldorf to okazja do znalezienia praktycznych odpowiedzi na pytania dotyczące rentowności i zrównoważonego rozwoju poprzez nawiązywanie kontaktów i uczenie się od liderów rynku i ekspertów branżowych”.
Konferencja Tissue World Düsseldorf odbywa się równolegle z wystawą i oferuje odwiedzającym możliwość uczestniczenia w starannie dobranych sesjach technicznych, koncentrujących się na świeżych innowacjach, od produkcji bibułki poprzez przetwarzanie poprzez wszystkie procesy i materiały, które liczą się w konkurencyjnym wytwarzaniu najlepszych na świecie produktów bibułkowych.
Skutki pandemii i rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju na światowym rynku bibuł konsumenckich to istotne aspekty, które firmy muszą wziąć pod uwagę, aby dostosować kampanie marketingowe, zoptymalizować doświadczenia klientów i kierować strategicznymi inicjatywami. Według Euromonitor International styl życia konsumentów i decyzje zakupowe w coraz większym stopniu skłaniają się ku bardziej zrównoważonym praktykom. Ze względu na presję ze strony konsumentów i rządu, aby zmniejszyć wpływ na środowisko i zwiększyć koszty produkcji, branża przyjmuje modele biznesowe oparte na obiegu zamkniętym oraz przyjazne dla środowiska praktyki produkcyjne i produkty. Rozwijanie zrównoważonego łańcucha dostaw, ograniczanie opakowań z tworzyw sztucznych nienadających się do recyklingu oraz stosowanie alternatywnych włókien to jedne ze strategii przyjętych przez branżę w odpowiedzi na zmieniający się popyt. Według danych Euromonitor International wartość Global Retail Tissue wynosi 89,7 mld USD. Odkryj zmieniające reguły gry skutki pandemii i rolę, jaką zrównoważony rozwój odgrywa na globalnym rynku bibuły.
Na podstawie informacji organizatora