No­we plo­te­ry Ca­non Ari­zo­na 2360 XTF w Vi­su­al Pro­mo­tionPoprzedni artykuł 

Na co dzień re­ali­zu­ją kom­plek­so­we kam­pa­nie re­kla­mo­we dla naj­wi­ęk­szych sie­cio­wych ma­rek w Pol­sce i Eu­ro­pie. Współpra­cu­ją z to­po­wy­mi sie­cia­mi han­dlo­wy­mi z bra­nży spor­to­wej, odzie­żo­wej, bu­dow­la­nej czy spo­żyw­czej, ta­kich jak Le­roy Mer­lin, SPAR, Spor­ta­no czy An­swer. W sierp­niu 2022 r. prze­nie­śli się do no­wo wy­bu­do­wa­nej prze­strze­ni pro­duk­cyj­nej, gdzie wspól­nie z dwo­ma sio­strza­ny­mi spółka­mi – Brand Cre­ation i VCo­lor – za­mknęli ca­łą pro­duk­cję pod jed­nym da­chem. Wraz z prze­pro­wadz­ką do no­wej sie­dzi­by fir­ma wy­mie­ni­ła dwa star­sze plo­te­ry Ca­non Ari­zo­na na naj­now­sze mo­de­le z se­rii Ari­zo­na 2360 XTF, które te­raz są ser­cem par­ku ma­szy­no­we­go. Vi­su­al Pro­mo­tion – fir­ma z pod­kra­kow­skie­go Ko­ko­to­wa – ma am­bit­ne pla­ny da­lej pod­bi­jać ryn­ki za­gra­nicz­ne i kon­ku­ro­wać z naj­wi­ęk­szy­mi.

Wy­daj­no­ść i nie­za­wod­no­ść

Naj­wi­ęk­szą war­to­ścią plo­te­rów Ca­non Ari­zo­na od za­wsze by­ła ich uni­wer­sal­no­ść i mo­żli­wo­ść za­dru­ku nie­stan­dar­do­wych me­di­ów. W przy­pad­ku Vi­su­al Pro­mo­tion, wy­mia­na star­szych ma­szyn (460 XT i 2260 XT) na dwa no­we mo­de­le 2360 XTF ozna­cza zna­czący wzrost wy­daj­no­ści. No­we plo­te­ry są w sta­nie wy­pro­du­ko­wać o 25% wi­ęcej wy­dru­ków niż 460 XT, co ozna­cza wi­ęcej re­ali­za­cji w krót­szym cza­sie. Ale jak przy­zna­ją przed­sta­wi­cie­le Vi­su­al Pro­mo­tion, plo­te­ry Ca­non Ari­zo­na to rów­nież sy­no­nim nie­za­wod­no­ści i bez­pro­ble­mo­wej pra­cy, tak wa­żnej dla za­cho­wa­nia ci­ągło­ści pro­duk­cji w okre­sach spi­ętrze­nia zle­ceń.

– „Na dwóch do­tych­cza­so­wych mo­de­lach 460 XT i 2260 XT w ci­ągu kil­ku lat za­dru­ko­wa­li­śmy po­nad 380 000 m kw. ma­te­ria­łów. I to prak­tycz­nie bez wi­ęk­szych prze­sto­jów – to ro­bi wra­że­nie. Mo­że­my po­le­gać na tych ma­szy­nach w ka­żdej sy­tu­acji, a ci­ągło­ść pro­duk­cyj­na, przy za­cho­wa­niu po­wta­rzal­no­ści i wy­so­kiej ja­ko­ści dru­ku są w na­szym bi­zne­sie fun­da­men­tal­ne – dla nas i dla na­szych klien­tów” – tłu­ma­czy Ma­riusz Le­nart, współza­ło­ży­ciel Vi­su­al Pro­mo­tion.

Ari­zo­na 2360 XTF – eko­lo­gicz­na z na­tu­ry

Plo­te­ry pła­skie Ari­zo­na 2360 XTF wy­ko­rzy­stu­ją tech­no­lo­gię UV LED, która zu­ży­wa mniej ener­gii niż tra­dy­cyj­ne lam­py UV i ge­ne­ru­je ni­ższe kosz­ty eks­plo­ata­cji. W urządze­niach zop­ty­ma­li­zo­wa­no sys­tem dysz i atra­men­tów, które po­zwa­la­ją na jesz­cze bar­dziej pre­cy­zyj­ną i rów­no­mier­ną apli­ka­cję na no­śnik, jed­no­cze­śnie mi­ni­ma­li­zu­jąc ich zu­ży­cie. Do­dat­ko­wo atra­men­ty UV LED Ca­non po­sia­da­ją cer­ty­fi­kat UL GREENGUARD Gold, po­twier­dza­jący mo­żli­wo­ść bez­piecz­ne­go uży­cia wy­dru­ków z Ca­non Ari­zo­na w miej­scach uży­tecz­no­ści pu­blicz­nej, jak np. szko­ły, ho­te­le czy szpi­ta­le.

– „Klien­ci Vi­su­al Pro­mo­tion co­raz częściej ocze­ku­ją roz­wi­ązań przy­ja­znych śro­do­wi­sku. Plo­te­ry Ca­non Ari­zo­na 2360 XTF po­sia­da­ją no­wo­cze­sny sys­tem utwar­dza­nia opar­ty na tech­no­lo­gii UV LED, dru­ku­ją ni­ższym kosz­tem eks­plo­ata­cyj­nym, po­sia­da­ją cer­ty­fi­ka­ty śro­do­wi­sko­we na bez­won­ny druk i są oszczęd­ne ener­ge­tycz­nie. To wszyst­ko prze­kła­da się na śro­do­wi­sko, bez­pie­cze­ństwo od­bior­ców, a ta­kże ni­ższe kosz­ty użyt­ko­wa­nia sa­mych urządze­ń” – mówi To­masz Mi­ękus, Pro­duct Ma­na­ger, Ca­non Pol­ska.

– „Wy­ko­nu­je­my du­żo apli­ka­cji do za­sto­so­wań we­wnętrz­nych, dla­te­go wy­bie­ra­jąc tech­no­lo­gie za­dru­ku np. ele­men­tów me­blo­wych mu­si­my brać pod uwa­gę aspekt śro­do­wi­sko­wy. To do­dat­ko­wa war­to­ść dla na­szych klien­tów. Plo­te­ry UV LED w po­łącze­niu z bez­roz­pusz­czal­ni­ko­wy­mi atra­men­ta­mi po­zwa­la­ją dru­ko­wać ma­te­ria­ły bez­won­ne i bez­piecz­ne dla użyt­kow­ni­ka. Po­twier­dza­ją to zresz­tą licz­ne cer­ty­fi­ka­ty jak UL GREENGUARD Gold, TUV czy DGUV” – do­da­je Ma­riusz Le­nart.

Mówi­ąc o eko­lo­gii war­to rów­nież wspo­mnieć o pro­ce­sie wy­mia­ny star­szych mo­de­li Ari­zo­na na no­we, który wpi­su­je się w pro­eko­lo­gicz­ne po­de­jście Ca­non do za­rządza­nia cy­klem ży­cia swo­ich dru­ka­rek wiel­ko­for­ma­to­wych. Otóż przy za­ku­pie no­wych urządzeń Ari­zo­na, klien­ci Ca­non ma­ją mo­żli­wo­ść pod­da­nia star­szych mo­de­li pro­ce­so­wi re­fa­bry­ka­cji. Ozna­cza to, że Ca­non mo­że od­ku­pić ta­kie urządze­nia od klien­ta i po grun­tow­nym ser­wi­sie ma­szy­ny po­now­nie tra­fia­ją na ry­nek wtór­ny, sło­wem – do­sta­ją dru­gie ży­cie i mo­gą pra­co­wać jesz­cze przez dłu­gie la­ta.

Kom­pe­ten­cje ze­spo­łu i part­ner­stwo opar­te na za­ufa­niu

Bu­do­wa­ne przez la­ta kom­pe­ten­cje, park ma­szy­no­wy i zgra­ny ze­spół Vi­su­al Pro­mo­tion spra­wia­ją, że fir­ma jest w sta­nie spro­stać naj­bar­dziej wy­ma­ga­jącym zle­ce­niom w wy­jąt­ko­wo krót­kim cza­sie, a ca­ły pro­jekt – od prac gra­ficz­nych po pro­duk­cję i pa­ko­wa­nie go­to­wych ele­men­tów – za­my­ka­ją pod jed­nym da­chem. Ze­spół spe­cja­li­stów od pro­jektowania, dru­ku czy obrób­ki, którzy do­sko­na­le ro­zu­mie­ją po­trze­by tech­nicz­ne i bi­zne­so­we klien­tów, to – jak pod­kre­śla Ma­riusz Le­nart – je­den z naj­wa­żniej­szych ele­men­tów dłu­go­fa­lo­we­go suk­ce­su fir­my.

– „VP two­rzy ze­spół zna­ko­mi­tych spe­cja­li­stów w swo­ich dzie­dzi­nach, którzy współpra­cu­ją ze so­bą od lat i w tym cza­sie zre­ali­zo­wa­li set­ki fan­ta­stycz­nych kam­pa­nii dla na­szych klien­tów. A po­nie­waż re­ali­zu­je­my na­praw­dę zło­żo­ne kam­pa­nie dla wy­ma­ga­jących klien­tów, tech­no­lo­gie, z których ko­rzy­sta­my mu­szą być mak­sy­mal­nie wy­daj­ne, nie­za­wod­ne i po­wta­rzal­ne pod kątem ja­ko­ści wy­dru­ku czy sta­bil­no­ści ko­lo­ry­stycz­nej. Mu­si­my do­star­czać ma­te­ria­ły w naj­wy­ższej do­stęp­nej ja­ko­ści, dla­te­go sys­te­ma­tycz­nie roz­bu­do­wu­je­my nasz park ma­szy­no­wy o no­we urządze­nia, w których co­raz wa­żniej­szą ro­lę – dla nas i na­szych klien­tów – od­gry­wa aspekt eko­lo­gicz­ny” – przy­zna­je Ma­riusz Le­nart.

Kom­plek­so­wo­ść ofe­ro­wa­nych usług, nie­za­wod­no­ść tech­no­lo­gicz­na i pro­jek­ty re­ali­zo­wa­ne w na­praw­dę krót­kich ter­mi­nach po­zwo­li­ły Vi­su­al Pro­mo­tion zbu­do­wać dłu­go­fa­lo­we, part­ner­skie re­la­cje z klien­ta­mi opar­te na za­ufa­niu. Mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­ne VP ogra­ni­cza nie­mal tyl­ko wy­obra­źnia klien­tów, a wie­lo­let­nie do­świad­cze­nie w bra­nży re­kla­mo­wej i kre­atyw­no­ść to war­to­ść do­da­na, ja­ką wno­szą do re­ali­zo­wa­nych pro­jek­tów. W pla­nach na naj­bli­ższą przy­szło­ść jest dal­szy roz­wój na ryn­kach mi­ędzy­na­ro­do­wych i zwi­ęk­sze­nie roz­po­zna­wal­no­ści mar­ki Vi­su­al Pro­mo­tion wśród klien­tów za­gra­nicz­nych.

– „Ma­my ogrom­ny ape­tyt na zdo­by­wa­nie ko­lej­nych ryn­ków dla na­szych pro­duk­tów i usług, dla­te­go z pew­no­ścią będzie­my jesz­cze bar­dziej kon­cen­tro­wać się na kie­ro­wa­niu ofer­ty do klien­tów spo­za Pol­ski” – pod­su­mo­wu­je Ma­riusz Le­nart.

Wi­ęcej in­for­ma­cji: https://www.ca­non.pl/bu­si­nes­s/in­si­ght­s/ca­se­-stu­die­s/vi­su­al-pro­mo­tio­n/.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści