DKS, Akon­da i part­ne­rzy za­pra­sza­ją na kon­fe­ren­cję „Cy­fro­wa re­wo­lu­cja – od­kryj no­we ho­ry­zon­ty w świe­cie opa­ko­wań”Poprzedni artykuł 

Od lewej Marian Stasiewski Prezes Zarządu, Andrzej Ćwikliński Dyrektor Sprzedaży Maszyn produkcyjnych
Od le­wej Ma­rian Sta­siew­ski Pre­zes Za­rządu, An­drzej Ćwi­kli­ński Dy­rek­tor Sprze­da­ży Ma­szyn pro­duk­cyj­nych

Fir­ma DKS – mul­ti­bran­do­wy do­staw­ca, który od 30 lat zaj­mu­je się wdro­że­nia­mi kom­plek­so­wych roz­wi­ązań dla dru­ku – już nie­ba­wem na dwa dni „za­mie­ni si­ę” w dru­kar­nię, ofe­ru­jącą dwie in­no­wa­cyj­ne, pe­łnie li­nie do pro­duk­cji opa­ko­wań.

W dniach 21–22 czerw­ca, w go­dzi­nach 9.00–16.30, wraz z fir­mą Akon­da i part­ne­ra­mi za­pra­sza na kon­fe­ren­cję oraz warsz­ta­ty do swo­jej sie­dzi­by w Ko­wa­lach (pod Gda­ńskiem) przy uli­cy Ener­ge­tycz­nej 15. Wy­da­rze­nie skie­ro­wa­ne jest do wszyst­kich za­in­te­re­so­wa­nych pro­duk­cją opa­ko­wań, a ta­kże in­no­wa­cyj­ny­mi roz­wi­ąza­nia­mi w po­li­gra­fii. Go­ście będą mo­gli być tu świad­ka­mi od­by­wa­jącej się „na ży­wo” pro­duk­cji z uszla­chet­nie­nia­mi, które po­zwa­la­ją wy­różnić się pro­duk­tom na ryn­ku, a ta­kże pro­eko­lo­gicz­nych roz­wi­ązań, które sta­ją się co­raz bar­dziej po­szu­ki­wa­ne przez wła­ści­cie­li ma­rek. Wszyst­ko to od­będzie się przy uży­ciu sze­ro­kie­go spek­trum roz­wi­ązań do pro­duk­cji cy­fro­wej, ja­kie znaj­du­ją się w ofer­cie fir­my DKS. Ilo­ść miejsc jest ogra­ni­czo­na, or­ga­ni­za­to­rzy za­pra­szają do re­je­stra­cji na stro­nach: https://dks.pl/wy­da­rze­nia­/cy­fro­wa­-re­wo­lu­cja.

„Ten cie­ka­wy kon­cept spo­tka­nia, ja­ki pro­po­nu­je­my na­szym go­ściom za­po­wia­da – jak sądzi­my – in­te­re­su­jący po­kaz roz­wi­ązań, które otwie­ra­ją zu­pe­łnie no­we ho­ry­zon­ty dla pro­duk­cji opa­ko­wań – mówi An­drzej Ćwi­kli­ński, dy­rek­tor sprze­da­ży sys­te­mów pro­duk­cyj­nych w fir­mie DKS. – To pierw­sza ta­ka kon­fe­ren­cja mul­ti­bran­do­wa, w ca­ło­ści po­świ­ęco­na opa­ko­wa­niom, które mo­gą być pro­du­ko­wa­ne w ma­ło­for­ma­to­wych dru­kar­niach cy­fro­wych, łącząca druk to­ne­ro­wy z la­kie­ro­wa­niem 3D i wy­ko­ńcze­niem in­tro­li­ga­tor­skim na plo­te­rach tnących. Uczest­ni­cy spo­tka­nia będą mo­gli krok po kro­ku ob­ser­wo­wać pro­ces pro­duk­cji ni­sko­na­kła­do­wych opa­ko­wań i ety­kiet. Za­po­zna­ją się przy tym z naj­now­szy­mi tren­da­mi w pro­jek­to­wa­niu, będą mo­gli przyj­rzeć się bli­żej tech­no­lo­gii dru­ku cy­fro­we­go na ma­szy­nach Fu­ji Re­vo­ria Press PC1120 z 6 ko­lo­ra­mi oraz Ca­non ima­ge­Press V1000 (w tym dru­gim przy­pad­ku na pa­pie­rach ozdob­nych). Będą mo­gli rów­nież za­po­znać się z cy­fro­wy­mi uszla­chet­nie­nia­mi la­kie­rem 3D UV w ma­szy­nie Ko­ni­ca Mi­nol­ta Ac­cu­rio­Shi­ne 3600 (będzie to pierw­szy po­kaz te­go urządze­nia w Pol­sce) oraz ci­ęcia wraz z bi­go­wa­niem na plo­te­rach iEcho se­rii PK. Moc­ny na­cisk w na­szych po­kazach chce­my po­ło­żyć na mar­ke­ting sen­so­rycz­ny, który ma bez­po­śred­ni wpływ na sprze­daż pro­duk­tów, dlate­go chce­my na­szym go­ściom za­pre­zen­to­wać go­to­we roz­wi­ąza­nia w tym za­kre­sie, a ta­kże na roz­wi­ąza­nia „e­ko”.

Wy­da­rze­nie od­będzie się w dwóch częściach – ra­no i po­po­łud­niu za­pla­no­wa­no warsz­ta­ty, pod­czas których uczest­ni­cy za­po­zna­ją się z par­kiem ma­szy­no­wym na którym od­by­wać się będzie druk. Na­stęp­nie będą mie­li czas na in­dy­wi­du­al­ne roz­mo­wy i po­ka­zy ma­szyn. W przy­go­to­wa­nym na kon­fe­ren­cję de­mo pre­zen­to­wa­na będzie sy­mu­la­cja dwóch mo­de­li li­nii cy­fro­wych do pro­duk­cji ni­sko- i śred­nio­na­kła­do­wych opa­ko­wań. Pierw­sza – to li­nia tech­no­lo­gicz­na na­sta­wio­na na uży­cie ko­lo­rów do­dat­ko­wych i za­awan­so­wa­ne­go uszla­chet­nie­nia. Dru­ga – to li­nia tech­no­lo­gicz­na do dru­ku w try­bie CMYK na pa­pie­rach ozdob­nych, bez uszla­chet­nia­nia. Wśród pre­zen­to­wa­nych roz­wi­ązań znaj­dą się: plo­ter tnący iEcho se­rii PK, fo­liar­ka do sle­ekin­gu, la­kie­rów­ka 3D UV mar­ki Ko­ni­ca Mi­nol­ta Ac­cu­rio­Shi­ne 3600, a ta­kże ma­szyny dru­kujące: Fu­ji­film Re­vo­ria Press PC 1120, Ca­non ima­ge­PRESS V1000, Ca­non ima­ge­PRESS V700, Ko­ni­ca Mi­nol­ta Ac­cu­rio Print C4065 oraz Fu­ji­film Ape­osPRO C750.

Warsz­ta­ty prze­dzie­lo­ne będą częścią kon­fe­ren­cyj­ną (w go­dzi­nach 11–13.10), pod­czas której or­ga­ni­za­to­rzy za­po­wia­da­ją wy­stąpie­nia przed­sta­wi­cie­li firm DKS i Akon­da oraz part­ne­rów tech­no­lo­gicz­nych te­go wy­da­rze­nia: Ca­non Pol­ska, Fu­ji­film Pol­ska, Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Pol­ska oraz ZING, a ta­kże przed­sta­wi­cie­la Stu­dia Pro­jek­to­we­go Pel­c&Part­ners, który opo­wie o pro­jek­to­wa­niu opa­ko­wań dru­ko­wa­nych cy­fro­wo.

„Wa­żną częścią na­szej kon­fe­ren­cji będzie ta po­świ­ęco­na uszla­chet­nie­niom – pod­kre­śla An­drzej Ćwi­kli­ński. – Za­pre­zen­tu­je­my tu roz­wi­ąza­nia, które otwie­ra­ją zu­pe­łnie no­we mo­żli­wo­ści w za­kre­sie pro­duk­cji uwzględ­nia­jących je opa­ko­wań. Na­si go­ście otrzy­ma­ją prób­ki ty­chże, że­by na­ocz­nie i sen­so­rycz­nie prze­ko­nać się jak cie­ka­we i in­no­wa­cyj­ne mo­że być dziś opa­ko­wa­nie”.

Kon­fe­ren­cja będzie też oka­zją do świ­ęto­wa­nia 30-le­cia fir­my DKS. Klien­tów i wdro­że­nia li­czy już so­bie ona w dzie­si­ąt­kach ty­si­ęcy, za­trud­nia oko­ło 200 osób, po­sia­da kil­ka­na­ście od­dzia­łów w ca­łej Pol­sce, a ta­kże li­czącą 5000 m2 sie­dzi­bę głów­ną. „W ostat­nim cza­sie zwi­ęk­szy­li­śmy na­cisk na na­szą mul­ti­bran­do­wo­ść i z ra­cji sze­ro­kiej ofer­ty wie­lu do­staw­ców w na­szym port­fo­lio – sta­je­my się obec­nie jed­nym z klu­czo­wych gra­czy na ryn­ku pol­skim – pod­kre­śla An­drzej Ćwi­kli­ński. – To efekt bu­do­wa­nej od lat przez nas stra­te­gii, która nie­mal od po­cząt­ku za­kła­da­ła ofe­ro­wa­nie klien­tom urządzeń wie­lu ma­rek. To po­zwa­la nam łączyć różno­rod­ne roz­wi­ąza­nia wie­lu pro­du­cen­tów w kom­plek­so­wą ofer­tę. Kon­fe­ren­cja, w której tym­cza­so­wo „za­mie­ni­my si­ę” w dru­kar­nię będzie po­ka­zem mo­żli­wo­ści pro­duk­tów, ja­kie ofe­ru­je­my. Ch­ce­my za­ra­zem po­ka­zać, że mo­żna z na­mi nie­mal w ca­ło­ści zbu­do­wać kom­plek­so­wy za­kład po­li­gra­ficz­ny, a ta­kże uzu­pe­łnić go naj­bar­dziej in­no­wa­cyj­ny­mi roz­wi­ąza­niami, wpły­wa­jący­mi na wy­daj­no­ść pro­duk­cji, jej ja­ko­ść oraz atrak­cyj­no­ść. Fi­nal­nie prze­ło­żyć się to mo­że na lep­szy bi­znes. Za­pra­sza­my wi­ęc do udzia­łu w na­szym wy­da­rze­niu, które – jak ma­my na­dzie­ję – sta­nie się in­spi­ra­cją dla wie­lu na­szych go­ści do zmia­n”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści