O roz­wi­ąza­niach man­ro­land Goss pod­czas kon­fe­ren­cji „Tek­tu­ra fa­li­sta – naj­now­sze tech­no­lo­gie”Poprzedni artykuł 

Jarosław Kotfis
Ja­ro­sław Kot­fis

Suk­ce­sem, jak pod­kre­śla Ja­ro­sław Kot­fis – Bu­si­ness Di­rec­tor, od­po­wie­dzial­ny za dzia­łal­no­ść fir­my man­ro­land Goss w na­szym kra­ju – za­ko­ńczył się dla niej udział w nie­daw­nej kon­fe­ren­cji „Tek­tu­ra fa­li­sta – naj­now­sze tech­no­lo­gie”. Pod­czas wy­da­rze­nia, zor­ga­ni­zo­wa­ne­go przez wy­daw­nic­two Pol­ski Dru­karz (wy­daw­cę ma­ga­zy­nu bra­nżo­we­go „Świat Dru­ku”), fir­ma za­pre­zen­to­wa­ła ba­zu­jącą na tech­ni­ce zwo­jo­we­go dru­ku of­f­se­to­we­go ma­szy­nę Va­rio­man c:li­ne. Ro­zwi­ąza­nie jest prze­zna­czo­ne do pro­duk­cji opa­ko­wań tek­tu­ro­wych i pa­pie­ro­wych. Pre­zen­ta­cja, której au­to­ra­mi by­li Frank Kre­isel, Vi­ce Pre­si­dent Sa­les Eu­ro­pe i Ja­ro­sław Kot­fis, spo­tka­ła się z du­żym za­in­te­re­so­wa­niem go­ści, którzy do­tar­li do Mrągo­wa.

„W kon­fe­ren­cji po­świ­ęco­nej za­dru­ko­wy­wa­niu i obrób­ce tek­tu­ry fa­li­stej wzi­ęli­śmy udział po raz ko­lej­ny, ale po raz pierw­szy – w ro­li jej współor­ga­ni­za­to­rów i pre­le­gen­tów. Na­sza fir­ma mia­ła też wła­sne sto­isko w ra­mach mi­ni wy­sta­wy tech­no­lo­gicz­nej, na której do­stęp­ne by­ły licz­ne prób­ki wy­dru­ków zre­ali­zo­wa­nych w ma­szy­nach man­ro­land Goss. Pre­zen­tu­jąc fir­mę i jej sze­ro­ki wa­chlarz roz­wi­ązań, po­ka­za­li­śmy zresz­tą nie tyl­ko opa­ko­wa­nia pa­pie­ro­we wy­twa­rza­ne przez Va­rio­man c:li­ne, ale też pro­duk­ty ko­mer­cyj­ne, półak­cy­den­so­we, ga­ze­to­we czy ma­ga­zy­no­we pro­du­ko­wa­ne na zwo­jo­wych ma­szy­nach he­at­se­to­wych i cold­se­to­wych, z których na­sza fir­ma jest zna­na naj­bar­dziej. Pro­jekt Va­rio­man jest sto­sun­ko­wo no­wy, a je­go kon­cep­cja spo­tka­ła się z bar­dzo cie­płym przy­jęciem ryn­ku. Ko­lej­ne ma­szy­ny, uwzględ­nia­jące nie tyl­ko oma­wia­ną se­rię c:li­ne, znaj­du­ją swo­ich na­byw­ców. Co­raz wi­ęk­szym za­in­te­re­so­wa­niem cie­szy się mo­del f:li­ne, prze­zna­czo­ny do pro­duk­cji opa­ko­wań gi­ęt­kich i ety­kiet w tech­ni­ce zwo­jo­we­go dru­ku of­f­se­to­we­go”.

Pod­czas wy­stąpie­nia przed­sta­wi­cie­le man­ro­land Goss omówi­li dzia­ła­jącą od 175 lat fir­mę, do­star­cza­jącą na ry­nek ma­szy­ny dru­ku­jące ba­zu­jące na tech­ni­ce of­f­se­tu zwo­jo­we­go. W zwi­ąz­ku z for­mu­łą spo­tka­nia, naj­wi­ęcej miej­sca po­świ­ęci­li w swo­jej pre­zen­ta­cji roz­wi­ąza­niu Va­rio­man c:li­ne. „Pro­jekt ten li­czy so­bie już kil­ka lat i sta­le ewo­lu­uje – mówi Ja­ro­sław Kot­fis. – Dwie z trzech ofe­ro­wa­nych w je­go ra­mach li­nii są skie­ro­wa­ne na ry­nek opa­ko­wa­nio­wy, wi­ęc na­sza fir­ma zna­ko­mi­cie wy­czu­ła po­trze­by ryn­ko­we i wpi­sa­ła się w obec­ne tren­dy, które przy­bie­ra­ją na si­le: wy­daj­no­ść, ener­go­osz­częd­no­ść, opty­ma­li­za­cja za­so­bów i pro­eko­lo­gicz­no­ść. Of­fset zwo­jo­wy, w kon­te­kście opa­ko­wań pa­pie­ro­wych, mo­że być atrak­cyj­ną al­ter­na­ty­wą za­rów­no dla firm od lat dzia­ła­jących na tym ryn­ku, jak też dla zu­pe­łnie no­wych ini­cja­tyw. Naj­le­piej świad­czy o tym suk­ces pro­jek­tu wdro­żo­ne­go przez pierw­sze­go w użyt­kow­ni­ka ma­szy­ny Va­rio­man c:li­ne – fir­my GPD Fo­od­pac­ka­gin­g”.

Po­mo­gła ona – jak pod­kre­śla Ja­ro­sław Kot­fis – w zbu­do­wa­niu wy­so­ko­wy­daj­nej li­nii pro­duk­cyj­nej do opa­ko­wań spo­żyw­czych: „Dru­kar­nia GPD Fo­od­pac­ka­ging od po­cząt­ku wy­spe­cja­li­zo­wa­ła się w seg­men­cie opa­ko­wań na pro­duk­ty mro­żo­ne np. piz­ze. To po­mo­gło w zwróce­niu na nią uwa­gi bar­dzo kon­kret­nej gru­py po­ten­cjal­nych od­bior­ców, którzy do­ce­ni­li za­le­ty opa­ko­wań re­ali­zo­wa­nych w tej wy­so­ko­wy­daj­nej li­nii. Wie­lu z nich wska­zy­wa­ło na mo­żli­wo­ść ich pro­duk­cji zgod­nie z za­sa­da­mi zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju, co rzecz ja­sna ma ol­brzy­mi wpływ na re­cy­kling zu­ży­tych cho­ćby wspo­mnia­nych pu­de­łek na piz­zę. Z ko­lei za­sto­so­wa­nie wstęgi za­miast ar­ku­sza i mo­żli­wo­ść opty­mal­ne­go roz­ło­że­nia na niej użyt­ków zna­cząco podnio­sło eko­no­mi­kę ca­łe­go pro­ce­su, wpły­wa­jąc na kosz­ty, a wi­ęc i na ce­ny opa­ko­wań. Suk­ces GPD Fo­od­pac­ka­ging skło­nił ko­lej­ne fir­my z seg­men­tu opa­ko­wań pa­pie­ro­wych do za­in­te­re­so­wa­nia się na­szym roz­wi­ąza­niem. Ro­zmo­wy prze­pro­wa­dzo­ne przez nas pod­czas kon­fe­ren­cji, ta­kże z du­ży­mi gra­cza­mi ryn­ko­wy­mi, po­twier­dza­ją ol­brzy­mi po­ten­cjał tkwi­ący w Va­rio­man c:li­ne i opcja­mi jej wdro­że­nia przy wy­so­ko­wy­daj­nej, pro­eko­lo­gicz­nej pro­duk­cji opa­ko­wań pa­pie­ro­wych w ma­łych i śred­nich na­kła­da­ch”.

„Wszyst­kich za­in­te­re­so­wa­nych dal­szy­mi in­for­ma­cja­mi na te­mat na­szej ofer­ty za­chęcam do bez­po­śred­nie­go kon­tak­tu. Za­pra­sza­my też na sto­isko man­ro­land Goss pod­czas przy­szło­rocz­nych tar­gów dru­pa w Düs­sel­dor­fie. Wy­da­rze­nie to będzie z pew­no­ścią do­sko­na­łym miej­scem do spo­tkań, roz­mów i – ta­ką ma­my na­dzie­ję – ini­cjo­wa­nia oraz pod­pi­sy­wa­nia ko­lej­nych kon­trak­tów han­dlo­wych, ta­kże na ma­szy­ny z se­rii Va­rio­ma­n” – pod­su­mo­wu­je Ja­ro­sław Kot­fis.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści