Dlaczego projekt opakowania, jego funkcjonalność i zrównoważony rozwój są niezbędne w realizacji niezawodnej i odpowiedzialnej strategii e-commerce.
Ile zakupów robisz dzisiaj w Internecie? Jak zmieniło się to na przestrzeni ostatnich kilku lat, zwłaszcza od czasu globalnej pandemii?
Statystyczna liczba osób kupujących online rośnie. Przewiduje, że globalne przychody na rynku e-commerce osiągną 4 biliony dolarów w 2023 r. i osiągną 6 bilionów dolarów do 2027 r. Ponadto przewiduje się, że w ciągu najbliższych 4 lat liczba osób na całym świecie często dokonujących zakupów w Internecie wzrośnie z 57% prawie 70% światowej populacji.
Sektor Żywności i Higieny Osobistej znajduje się na szczycie listy najszybciej rozwijających się sektorów e-commerce. Według Wicked Reports, w tych sektorach odnotowany zostanie najwyższy wzrost, przy przewidywanym wzroście przychodów o 64,2%. Wunderman Thompson, firma konsultingowa, która przeprowadziła ankietę wśród ponad 30 000 osób zaznajomionych z zakupami w handlu elektronicznym i opublikowała raport „Przyszłość zakupów 2023”, stwierdziła, że 26% konsumentów chce lepszych opakowań, aby usprawnić dostawy w handlu elektronicznym, a 23% chciałoby, aby zwrócono na nie większą uwagę dla środowiska. Firma Aptar Closures spodziewała się tej zmiany i skoncentrowała swoje badania i rozwój na sprostaniu wymaganiom rynku.
Pomagamy markom odnieść sukces w sprzedaży wielokanałowej
Jako światowy lider w dziedzinie zamknięć do dozowników, wyprzedzamy trendy rynkowe i wykorzystujemy naszą pasję i wiedzę specjalistyczną w zakresie innowacji, aby dostarczać rozwiązania spełniające nowe wymagania rynku i pomagać firmom z branży dóbr konsumenckich (CPG) na całym świecie. Rozumiemy znaczenie opakowań, które są odporne na trudne warunki wysyłki w handlu elektronicznym i zapobiegają stratom związanym ze zwrotami z powodu pęknięć opakowań i wycieków produktów. Dlatego naszym celem jest zapewnienie markom takich doświadczeń związanych z opakowaniem, jakich oczekują konsumenci.
Od ponad pięciu lat jesteśmy zaangażowani w rozwój rozwiązań z certyfikatem ISTA-6 Amazon i nadal strategicznie poszerzamy nasze dostosowane do potrzeb portfolio e-commerce. W związku z tym mamy przyjemność podzielić się naszymi trzema najnowszymi rozwiązaniami, które nadają się do zastosowań kosmetycznych, pielęgnacyjnych i domowych:
Oprócz tego, że są intuicyjne dla konsumentów i zapewniają wspaniałe wrażenia z rozpakowywania, wszystkie trzy rozwiązania opierają się na dogłębnej wiedzy technicznej i projektowej, wykorzystanej do opracowania solidnych rozwiązań, które przetrwają w transporcie, zachowując jednocześnie lekkość, aby pamiętać o celach związanych ze zrównoważonym rozwojem.
Co więcej, wiele produktów można wykonać z naszej żywicy odpornej na uderzenia (IR), materiału, którego zadaniem jest ograniczenie pękania zamknięć w kanałach handlu elektronicznego. IR zawiera wyższą zawartość etylenu w porównaniu ze standardowymi kopolimerami, co pomaga w tworzeniu rozwiązań o wyższej udarności.
Własne laboratorium i wiedza specjalistyczna w zakresie handlu elektronicznego
Jako uczestnik Program wsparcia opakowań i sieci dostawców Amazon (APASS) od 2018 roku, naszym celem jest pomaganie firmom w zapewnieniu pozbawionego frustracji procesu rozpakowywania, zapewniając jednocześnie, że produkt wytrzyma presję sieci transportowej i dystrybucyjnej. Nasze wewnętrzne laboratorium testowe ISTA-6 pomaga nam szybko tworzyć i testować projekty, które są atrakcyjne w handlu detalicznym, a jednocześnie wystarczająco wytrzymałe, aby wytrzymać trudne warunki występujące podczas wysyłki produktów w handlu elektronicznym. Oprócz umożliwienia szybkiego wprowadzenia produktu na rynek, pomaga to rozwinąć naszą wewnętrzną wiedzę specjalistyczną w zakresie projektowania z myślą o handlu elektronicznym, aby wykorzystać ją w przyszłych projektach.
To laboratorium testowe i wiedza specjalistyczna dają markom pewność przy wyborze jednego z naszych zamknięć magazynowych lub projektowaniu niestandardowych rozwiązań dla ich produktu końcowego. Marki odnoszą korzyści, ponieważ Amazon nie musi przygotowywać certyfikowanej paczki przed wysyłką i dlatego nie ma żadnych opłat za przygotowanie. Konsumenci odnoszą korzyści, ponieważ opakowanie ma dotrzeć do ich domu bez wycieków i uszkodzeń, a ponadto otrzymuje opakowanie w ograniczonej ilości lub bez nadmiaru opakowania.
Osiągnij swoje cele w zakresie zrównoważonego rozwoju
Ponieważ zrównoważony rozwój w dalszym ciągu jest siłą napędową marek CPG, prawdziwe zwycięstwo naprawdę zdarza się, gdy opakowania dla handlu elektronicznego są projektowane z myślą o ludziach i naszej planecie, aby pomóc markom osiągnąć cele w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Zwiększając możliwość recyklingu zamknięć, zmniejszając ślad węglowy i ograniczając potrzebę stosowania opakowań trzeciorzędnych podczas wysyłki, rozwiązania e-commerce Aptar nie tylko dobrze się sprawdzają, ale także mogą pomóc zmniejszyć wpływ klientów na środowisko. Dzięki temu nasze rozwiązania mogą pomóc zmniejszyć zużycie surowców, zużycie energii podczas tworzenia dodatkowych opakowań oraz emisję dwutlenku węgla wynikającą z niepotrzebnego transportu, gdy produkty wymagają zwrotu lub ponownej wysyłki z powodu uszkodzenia lub wycieku. Jest to zgodne z podejściem Aptar ESG, zakładającym tworzenie rozwiązań, które szanują środowisko, chronią zasoby naturalne i poprawiają jakość życia.
W Aptar współpracujemy z głównymi sprzedawcami internetowymi, właścicielami marek, spedytorami, firmami realizującymi zamówienia i dostawcami kontenerów w całym łańcuchu dostaw, aby tworzyć rozwiązania w zakresie opakowań dla handlu elektronicznego, które spełniają rygorystyczne standardy branżowe. Nasze rozwiązania pomagają markom odnieść sukces w strategiach rozwoju handlu elektronicznego i osiągnąć cele w zakresie zrównoważonego rozwoju, a jednocześnie zapewniają satysfakcję konsumentów dzięki opakowaniu i integralności produktu. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź nas https://www.aptar.com/product-solutions/our-device-innovations/e-commerce-capable/ .
Na podstawie informacji firmy Aptar Closures