Ro­la za­mkni­ęć w kszta­łto­wa­niu suk­ce­su mar­ki w han­dlu elek­tro­nicz­nymPoprzedni artykuł 

Dla­cze­go pro­jekt opa­ko­wa­nia, je­go funk­cjo­nal­no­ść i zrów­no­wa­żo­ny roz­wój są nie­zbęd­ne w re­ali­za­cji nie­za­wod­nej i od­po­wie­dzial­nej stra­te­gii e-com­mer­ce.

Ile za­ku­pów ro­bisz dzi­siaj w In­ter­ne­cie? Jak zmie­ni­ło się to na prze­strze­ni ostat­nich kil­ku lat, zwłasz­cza od cza­su glo­bal­nej pan­de­mii?

Sta­ty­stycz­na licz­ba osób ku­pu­jących on­li­ne ro­śnie. Prze­wi­du­je, że glo­bal­ne przy­cho­dy na ryn­ku e-com­mer­ce osi­ągną 4 bi­lio­ny do­la­rów w 2023 r. i osi­ągną 6 bi­lio­nów do­la­rów do 2027 r. Po­nad­to prze­wi­du­je się, że w ci­ągu naj­bli­ższych 4 lat licz­ba osób na ca­łym świe­cie często do­ko­nu­jących za­ku­pów w In­ter­ne­cie wzro­śnie z 57% pra­wie 70% świa­to­wej po­pu­la­cji.

Sek­tor Żyw­no­ści i Hi­gie­ny Oso­bi­stej znaj­du­je się na szczy­cie li­sty naj­szyb­ciej roz­wi­ja­jących się sek­to­rów e-com­mer­ce. We­dług Wic­ked Re­ports, w tych sek­to­rach od­no­to­wa­ny zo­sta­nie naj­wy­ższy wzrost, przy prze­wi­dy­wa­nym wzro­ście przy­cho­dów o 64,2%. Wun­der­man Thomp­son, fir­ma kon­sul­tin­go­wa, która prze­pro­wa­dzi­ła an­kie­tę wśród po­nad 30 000 osób za­zna­jo­mio­nych z za­ku­pa­mi w han­dlu elek­tro­nicz­nym i opu­bli­ko­wa­ła ra­port „Przy­szło­ść za­ku­pów 2023”, stwier­dzi­ła, że 26% kon­su­men­tów chce lep­szych opa­ko­wań, aby uspraw­nić do­sta­wy w han­dlu elek­tro­nicz­nym, a 23% chcia­ło­by, aby zwróco­no na nie wi­ęk­szą uwa­gę dla śro­do­wi­ska. Fir­ma Ap­tar Clo­su­res spo­dzie­wa­ła się tej zmia­ny i skon­cen­tro­wa­ła swo­je ba­da­nia i roz­wój na spro­sta­niu wy­ma­ga­niom ryn­ku.

Po­ma­ga­my mar­kom od­nie­ść suk­ces w sprze­da­ży wie­lo­ka­na­ło­wej

Ja­ko świa­to­wy li­der w dzie­dzi­nie za­mkni­ęć do do­zow­ni­ków, wy­prze­dza­my tren­dy ryn­ko­we i wy­ko­rzy­stu­je­my na­szą pa­sję i wie­dzę spe­cja­li­stycz­ną w za­kre­sie in­no­wa­cji, aby do­star­czać roz­wi­ąza­nia spe­łnia­jące no­we wy­ma­ga­nia ryn­ku i po­ma­gać fir­mom z bra­nży dóbr kon­su­menc­kich (CPG) na ca­łym świe­cie. Ro­zu­mie­my zna­cze­nie opa­ko­wań, które są od­por­ne na trud­ne wa­run­ki wy­sy­łki w han­dlu elek­tro­nicz­nym i za­po­bie­ga­ją stra­tom zwi­ąza­nym ze zwro­ta­mi z po­wo­du pęk­ni­ęć opa­ko­wań i wy­cie­ków pro­duk­tów. Dla­te­go na­szym ce­lem jest za­pew­nie­nie mar­kom ta­kich do­świad­czeń zwi­ąza­nych z opa­ko­wa­niem, ja­kich ocze­ku­ją kon­su­men­ci.

Od po­nad pi­ęciu lat je­ste­śmy za­an­ga­żo­wa­ni w roz­wój roz­wi­ązań z cer­ty­fi­ka­tem ISTA-6 Ama­zon i na­dal stra­te­gicz­nie po­sze­rza­my na­sze do­sto­so­wa­ne do po­trzeb port­fo­lio e-com­mer­ce. W zwi­ąz­ku z tym ma­my przy­jem­no­ść po­dzie­lić się na­szy­mi trze­ma naj­now­szy­mi roz­wi­ąza­nia­mi, które na­da­ją się do za­sto­so­wań ko­sme­tycz­nych, pie­lęgna­cyj­nych i do­mo­wych:

  1. Em­bra­ce to fli­p-top ob­słu­gu­jący han­del elek­tro­nicz­ny z nie­wi­docz­ny­mi funk­cja­mi han­dlu elek­tro­nicz­ne­go za­pew­nia­jący­mi in­tu­icyj­ną ob­słu­gę klien­ta . Wy­gląd pre­mium mo­żna uzy­skać dzi­ęki mro­źne­mu kor­pu­so­wi, błysz­czącej po­kry­wie i mo­żli­wo­ści nie­stan­dar­do­we­go lo­go.
  2. E-Sim­pli­ci­ty to fli­p-top przy­sto­so­wa­ny do han­dlu elek­tro­nicz­ne­go, do­stęp­ny w 100% PCR, wy­po­sa­żo­ny w łam­li­wą, nie­odłączal­ną po­kry­wę do kor­pu­su, która jest bez­piecz­na w trans­por­cie, a jed­no­cze­śnie ła­twa do otwar­cia przez kon­su­men­tów.
  3. Fu­tu­re Disc Top to za­mkni­ęcie przy­sto­so­wa­ne do han­dlu elek­tro­nicz­ne­go. Mo­żna go otwie­rać i za­my­kać w za­le­żno­ści od po­trzeb w przy­pad­ku pro­duk­tu „w dro­dze”. To jed­no­ma­te­ria­ło­we za­mkni­ęcie skła­da się z PE i w po­łącze­niu z bu­tel­ką PE lub PET na­da­je się w ca­ło­ści do re­cy­klin­gu.

Oprócz te­go, że są in­tu­icyj­ne dla kon­su­men­tów i za­pew­nia­ją wspa­nia­łe wra­że­nia z roz­pa­ko­wy­wa­nia, wszyst­kie trzy roz­wi­ąza­nia opie­ra­ją się na do­głęb­nej wie­dzy tech­nicz­nej i pro­jek­to­wej, wy­ko­rzy­sta­nej do opra­co­wa­nia so­lid­nych roz­wi­ązań, które prze­trwa­ją w trans­por­cie, za­cho­wu­jąc jed­no­cze­śnie lek­ko­ść, aby pa­mi­ętać o ce­lach zwi­ąza­nych ze zrów­no­wa­żo­nym roz­wo­jem.

Co wi­ęcej, wie­le pro­duk­tów mo­żna wy­ko­nać z na­szej ży­wi­cy od­por­nej na ude­rze­nia (IR), ma­te­ria­łu, które­go za­da­niem jest ogra­ni­cze­nie pęka­nia za­mkni­ęć w ka­na­łach han­dlu elek­tro­nicz­ne­go. IR za­wie­ra wy­ższą za­war­to­ść ety­le­nu w po­rów­na­niu ze stan­dar­do­wy­mi ko­po­li­me­ra­mi, co po­ma­ga w two­rze­niu roz­wi­ązań o wy­ższej udar­no­ści.

Wła­sne la­bo­ra­to­rium i wie­dza spe­cja­li­stycz­na w za­kre­sie han­dlu elek­tro­nicz­ne­go

Ja­ko uczest­nik Pro­gram wspar­cia opa­ko­wań i sie­ci do­staw­ców Ama­zon (APASS) od 2018 ro­ku, na­szym ce­lem jest po­ma­ga­nie fir­mom w za­pew­nie­niu po­zba­wio­ne­go fru­stra­cji pro­ce­su roz­pa­ko­wy­wa­nia, za­pew­nia­jąc jed­no­cze­śnie, że pro­dukt wy­trzy­ma pre­sję sie­ci trans­por­to­wej i dys­try­bu­cyj­nej. Na­sze we­wnętrz­ne la­bo­ra­to­rium te­sto­we ISTA-6 po­ma­ga nam szyb­ko two­rzyć i te­sto­wać pro­jek­ty, które są atrak­cyj­ne w han­dlu de­ta­licz­nym, a jed­no­cze­śnie wy­star­cza­jąco wy­trzy­małe, aby wy­trzy­mać trud­ne wa­run­ki wy­stępu­jące pod­czas wy­sy­łki pro­duktów w han­dlu elek­tro­nicz­nym. Oprócz umo­żli­wie­nia szyb­kie­go wpro­wa­dze­nia pro­duktu na ry­nek, po­ma­ga to roz­wi­nąć na­szą we­wnętrz­ną wie­dzę spe­cja­li­stycz­ną w za­kre­sie pro­jek­to­wa­nia z my­ślą o han­dlu elek­tro­nicz­nym, aby wy­ko­rzy­stać ją w przy­szłych pro­jek­tach.

To la­bo­ra­to­rium te­sto­we i wie­dza spe­cja­li­stycz­na da­ją mar­kom pew­no­ść przy wy­bo­rze jed­ne­go z na­szych za­mkni­ęć ma­ga­zy­no­wych lub pro­jek­to­wa­niu nie­stan­dar­do­wych roz­wi­ązań dla ich pro­duk­tu ko­ńco­we­go. Mar­ki od­no­szą ko­rzy­ści, po­nie­waż Ama­zon nie mu­si przy­go­to­wy­wać cer­ty­fi­ko­wa­nej pacz­ki przed wy­sy­łką i dla­te­go nie ma żad­nych opłat za przy­go­to­wa­nie. Kon­su­men­ci od­no­szą ko­rzy­ści, po­nie­waż opa­ko­wa­nie ma do­trzeć do ich do­mu bez wy­cie­ków i uszko­dzeń, a po­nad­to otrzy­mu­je opa­ko­wa­nie w ogra­ni­czo­nej ilo­ści lub bez nadmia­ru opa­ko­wa­nia.

Osi­ągnij swo­je ce­le w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju

Po­nie­waż zrów­no­wa­żo­ny roz­wój w dal­szym ci­ągu jest si­łą na­pędo­wą ma­rek CPG, praw­dzi­we zwy­ci­ęstwo na­praw­dę zda­rza się, gdy opa­ko­wa­nia dla han­dlu elek­tro­nicz­ne­go są pro­jek­to­wa­ne z my­ślą o lu­dziach i na­szej pla­ne­cie, aby po­móc mar­kom osi­ągnąć ce­le w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju.

Zwi­ęk­sza­jąc mo­żli­wo­ść re­cy­klin­gu za­mkni­ęć, zmniej­sza­jąc ślad węglo­wy i ogra­ni­cza­jąc po­trze­bę sto­so­wa­nia opa­ko­wań trze­cio­rzęd­nych pod­czas wy­sy­łki, roz­wi­ąza­nia e-com­mer­ce Ap­tar nie tyl­ko do­brze się spraw­dza­ją, ale ta­kże mo­gą po­móc zmniej­szyć wpływ klien­tów na śro­do­wi­sko. Dzi­ęki te­mu na­sze roz­wi­ąza­nia mo­gą po­móc zmniej­szyć zu­ży­cie su­row­ców, zu­ży­cie ener­gii pod­czas two­rze­nia do­dat­ko­wych opa­ko­wań oraz emi­sję dwu­tlen­ku węgla wy­ni­ka­jącą z nie­po­trzeb­ne­go trans­por­tu, gdy pro­duk­ty wy­ma­ga­ją zwro­tu lub po­now­nej wy­sy­łki z po­wo­du uszko­dze­nia lub wy­cie­ku. Jest to zgod­ne z po­de­jściem Ap­tar ESG, za­kła­da­jącym two­rze­nie roz­wi­ązań, które sza­nu­ją śro­do­wi­sko, chro­nią za­so­by na­tu­ral­ne i po­pra­wia­ją ja­ko­ść ży­cia.

W Ap­tar współpra­cu­je­my z głów­ny­mi sprze­daw­ca­mi in­ter­ne­to­wy­mi, wła­ści­cie­la­mi ma­rek, spe­dy­to­ra­mi, fir­ma­mi re­ali­zu­jący­mi za­mówie­nia i do­staw­ca­mi kon­te­ne­rów w ca­łym ła­ńcu­chu do­staw, aby two­rzyć roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie opa­ko­wań dla han­dlu elek­tro­nicz­ne­go, które spe­łnia­ją ry­go­ry­stycz­ne stan­dar­dy bra­nżo­we. Na­sze roz­wi­ąza­nia po­ma­ga­ją mar­kom od­nie­ść suk­ces w stra­te­giach roz­wo­ju han­dlu elek­tro­nicz­ne­go i osi­ągnąć ce­le w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju, a jed­no­cze­śnie za­pew­nia­ją sa­tys­fak­cję kon­su­men­tów dzi­ęki opa­ko­wa­niu i in­te­gral­no­ści pro­duk­tu. Aby uzy­skać wi­ęcej in­for­ma­cji, od­wie­dź nas https://www.ap­tar.co­m/pro­duc­t-so­lu­tion­s/o­ur-de­vi­ce­-in­no­va­tion­s/e­-com­mer­ce­-ca­pa­ble/ .

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ap­tar Clo­su­res

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści