XSYS z przyjemnością dzieli się ogromnym sukcesem dwóch ostatnich wydarzeń dla klientów w Niemczech. Doroczne okrągłe stoły fleksograficzne (Flexostammtisch), mające na celu informowanie, angażowanie i przewidywanie, zostały po raz pierwszy zorganizowane w 2003 r. Jedno „Flexostammtisch” odbyło się na północy, a drugie na południu kraju. Wydarzenia te zgromadziły branżę fleksograficzną, zapewniając platforma do angażujących dyskusji i dzielenia się wiedzą.
Odbywające się 20 października 2023 r. w Memmingen (Bawaria) wydarzenie „Flexostammtisch Süd” zgromadziło ponad 40 specjalistów w dziedzinie druku, których powitał Markus Mühlfeit, regionalny kierownik sprzedaży DE/CH. Jej północny odpowiednik, „Flexostammtisch Nord”, który odbył się w następnym tygodniu w Damme (Dolna Saksonia), zgromadził ponad 60 uczestników powitanych przez Burkharda Gerkena, regionalnego technicznego kierownika sprzedaży w DE. Obaj przedstawili ciekawy program prezentacji na aktualne tematy, takie jak zrównoważony rozwój i efektywność kosztowa w produkcji płyt fleksograficznych.
Florian Hölzle, menedżer produktu nyloflex® w XSYS Germany GmbH, wygłosił fascynujący wykład na temat optymalizacji druku białym tuszem na podłożach foliowych i tekturze falistej. Po wprowadzeniu na rynek w pełni automatycznej linii do produkcji płyt ThermoFlexX Catena+, zaczął opisywać zalety technologii przesiewania powierzchni ThermoFlexX Woodpecker. W szczególności omówił potencjał oszczędnościowy i lepszą jakość druku, jaką oferuje niedawno wprowadzony na rynek mikrowzór Woodpecker Nevis w kolorze białym.
Dni zakończyły się kolacją networkingową, która dała uczestnikom wiele okazji do dalszego omówienia ważnych tematów i interesujących wniosków z projektu branżowego.
Zastanawiając się nad sukcesem wydarzeń, Burkhard Gerken, regionalny kierownik sprzedaży technicznej w Niemczech, podsumował: „Nie tylko wykorzystujemy coroczne okrągłe stoły fleksograficzne do dzielenia się najnowszymi informacjami na temat innowacji i współpracy XSYS, ale także uzyskujemy cenny wgląd w sytuację naszych klientów preferencje i bolesne punkty. Niezwykle istotne jest, abyśmy rozumieli wyzwania, przed którymi stoją każdego dnia, abyśmy mogli kontynuować naszą misję polegającą na pomaganiu im w podejmowaniu świadomych decyzji i wyprzedzaniu konkurencji”.
Na podstawie informacji firmy XSYS