Firma DKS – multibrandowy dostawca maszyn i urządzeń, partner m.in. firm Canon, Fujifilm i Konica Minolta – podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw zaprezentuje na swoim stoisku (numer F2.44) rozwiązania do drukowania i uszlachetniania.
Głównym punktem jej obecności będą – jak zapewnia kierownictwo DKS – wyróżniające się wydruki, które mogą wzbogacić nie tylko same produkty, ale także pozytywnie wpłynąć na rozwój biznesów użytkowników prezentowanych na stoisku maszyn Konica Minolta – partnera biznesowego firmy. Odbywać się ono będzie w dniach od 30 stycznia do 2 lutego 2024 r. w centrum Ptak Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Przedstawiciele DKS, obecni przez wszystkie dni targowe na stoisku, prezentować będą odwiedzającym gościom nie tylko możliwości maszyn Konica Minolta, ale zaprezentują też inne urządzenia z oferty firmy na stoiskach pozostałych jej partnerów – firm Akonda, Canon, Fujifilm . Zainteresowani targowymi prezentacjami proszeni są o rejestrację na stronach: www.dks.pl/wydarzenia/remadays
Uszlachetnianie w roli głównej
„W bogatej ofercie DKS mamy urządzenia wielu producentów, które dedykowane są firmom na różnym etapie ich rozwoju – od tych niewielkich czy początkujących, poprzez średnie aż do dużych, drukujących na skalę przemysłową – mówi Andrzej Ćwikliński, dyrektor sprzedaży systemów produkcyjnych w firmie DKS. – Jednak w naszej prezentacji podczas najbliższych targów RemaDays Warsaw chcielibyśmy się skupić na modnym obecnie trendzie, a mianowicie uszlachetnianiu. Dlatego wraz z firmą Konica Minolta Business Solutions Polska zaprezentujemy linię opartą na wydajnym produkcyjnym urządzeniu drukującym, uzupełnionym o lakier 3D UV oraz wybiórcze uszlachetnienie folią”.
„Z obserwacji wielu klientów oraz naszych własnych wynika bowiem, że obecnie oferta na sam druk płaski to za mało ponieważ oznacza to ogromną, często wyniszczającą biznes walkę cenową – kontynuuje Andrzej Ćwikliński. – Mając w ofercie urządzenia wielu producentów i ogromne doświadczenie w branży, zawsze poszukujemy pomysłu na wyróżnienie oferty klientów, a tym samym na wzbogacenie ich biznesu. Jesteśmy przekonani, że w trzeciej dekadzie XXI wieku, w erze intensywnego rozwoju sztucznej inteligencji potrzeba czegoś więcej niż tradycyjny płaski druk i najniższa cena. Odwiedzając stoisko DKS na targach RemaDays Warsaw nasi goście będą mogli przekonać się w jaki sposób uatrakcyjnić produkt tak, by zainteresował on klientów, a tym samym wzbogacił ich biznesy i umożliwił ich rozwój”.
Główną „gwiazdą„ na stoisku DKS będzie maszyna Konica Minolta AccurioShine 3600 – cyfrowe urządzenie do zdobienia wydruków lakierem 3D UV. Umożliwia ono – jak podkreśla dostawca - produkcję wyjątkowych wydruków wysokiej jakości, które przyciągają uwagę klientów (w tym również tych najbardziej wymagających), poszukujących dodatkowej wartości i wyrafinowania. Uniwersalny lakier zastosowany w urządzeniu pozwala na uzyskanie efektów połysku 2D i 3D dzięki precyzyjnemu dopasowaniu do wydruków z wykorzystaniem innowacyjnej technologii SmartScanner. Maszyna oferuje prędkość do 2,077 arkuszy A3 na godzinę i skraca czas realizacji zleceń. Prezentowany model będzie rozbudowany o moduł do foliowania, dzięki czemu zaprezentowane zostaną możliwości maszyny w zakresie złocenia, srebrzenia i efektów 3D (w tym wybiórczo). Jak dodaje producent, urządzenie, dzięki swoim szerokim możliwościom, umożliwia realizację bardziej dochodowych krótkich i średnich serii zleceń, szybsze ich przygotowywanie, eliminację matryc, form i stempli oraz produkcję bardziej złożonych zadań na szerokim zakresie podłoży, tonerów i wydruków offsetowych, co może wpłynąć pozytywnie na rozwój biznesów jego użytkowników.
Maszyna Konica Minolta AccurioPress C4080 w roli drugoplanowej
„Jesteśmy przekonani, że kolejna prezentowana przez nas maszyna - Konica Minolta AccurioPress C4080 - choć wystąpi na naszym stoisku w roli nieco drugoplanowej, ma szansę pozyskać niejedną „nagrodę” w postaci zainteresowania naszych gości. Jest to cyfrowa maszyna produkcyjna do druku kolorowego, która dedykowana jest mniejszym zakładom poligraficznym, agencjom reklamowym, a także innym firmom, które stykają się z drukiem np. zlecając go, a które myślą o usamodzielnieniu się w tym zakresie” – mówi Andrzej Ćwikliński.
Jak podkreśla DKS – maszyna łączy wysoką wydajność i jakość, a jednocześnie można wzbogacić ją o dodatkowe funkcje i opcje, mające wspierać użytkowników w szybszej adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych i pozyskiwaniu nowych źródeł przychodu. „Jest to urządzenie o wysokim stopniu automatyzacji, co oznacza optymalizację procesu drukowania, uwzględniającego wszystkie czynności związane z jej przyrządem i późniejszym kontrolowaniem jakości drukowania oraz wykańczania. Jego funkcjonalność i intuicyjność w obsłudze mogą być pomocne w rozwiązywaniu problemów z dostępnością i szkoleniem operatorów, które stają się obecnie coraz większym problemem wielu firm” – mówi Andrzej Ćwikliński.
Aplikacje poza konkursem
Na stoisku firmy DKS prezentowane będą również wydruki pochodzące z prezentowanych maszyn i to one – jak zapewnia firma – mają być bezkonkurencyjnym „bohaterem” jej prezentacji. Będą to uszlachetnione opakowania i kalendarze, które zobrazują możliwości oferowanych przez DKS maszyn – tych z targowej prezentacji, ale także innych – m.in. do wykańczania z oferty firmy Akonda, kolejnego jej partnera.
„Zapraszamy więc wszystkich do odwiedzenia nas na targach, do rozmów o Państwa potrzebach i oczekiwaniach. Jako jedna z nielicznych multibrandowych firm, z ponad 30-letnim doświadczeniem, jesteśmy w stanie przygotować ofertę skrojoną na miarę niemal każdego przedsiębiorstwa. I choć tym razem zapraszamy Państwa do uszlachetniania i wzbogacania dzięki temu swoich biznesów, to różnorodność naszej oferty sprawia, że jesteśmy w stanie zaoferować naszym gościom znacznie więcej” – podsumowuje Andrzej Ćwikliński.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej