Cyfrowa przyszłość na Impressions Expo z ekspertem branżowym Johnnym ShellemPoprzedni artykuł 

Keypoint Intelligence ma przyjemność ogłosić, że Johnny Shell, główny analityk działu doradczego ds. druku tekstyliów i odzieży w firmie Keypoint Intelligence, poprowadzi dwa seminaria na zbliżających się targach Impressions Expo w Long Beach. To najważniejsze wydarzenie poświęcone branży odzieży zdobionej odbędzie się w dniach 19–21 stycznia w Long Beach Convention Center.

Podczas pierwszej sesji („Stan branży: branża dekoracji odzieży – rynek w fazie przejściowej”) pan Shell zagłębi się w ten dynamiczny krajobraz, korzystając z najnowszych informacji na temat produktów direct-to-garment (DTG), direct-to- prognozy rynku folii (DTF) i sublimacji barwnikowej oraz prognozy na przyszłość. Dzięki ekspertyzie uczestnicy zyskają wszechstronną wiedzę na temat zmieniających się paradygmatów, pojawiających się możliwości i wyzwań rynkowych.

Druga sesja („Odkrywanie technologii zdobienia odzieży”) przedstawi główne platformy dekoracyjne stosowane w branży dekoracji odzieży, podczas gdy pan Shell przedstawia uczestnikom zalety i wady sitodruku, DTG, DTF i sublimacji. Zdobyta tutaj wiedza pomoże przede wszystkim ludziom podejmować świadome decyzje zakupowe.

„W miarę pojawiania się innowacyjnych technologii na rynku zainteresowane strony z branży muszą dostrzec możliwości w świecie, który w coraz większym stopniu napędzany jest technologią cyfrową. Dzięki lepszemu zrozumieniu pozytywnych i negatywnych konsekwencji ludzie mogą opracować strategię, która pozwoli uniknąć typowych pułapek i doprowadzi do większego sukcesu” – skomentował pan Shell, którego ponad 35-letnie doświadczenie i wiedza specjalistyczna w połączeniu z najnowszymi badaniami Keypoint Intelligence sprawiają, że są to seminaria, które trzeba zobaczyć.

Impressions Expo Long Beach to wiodące w branży i najbardziej zaawansowane targi i konferencja z zakresu odzieży zdobionej, które pomogą uczestnikom rozwijać ich biznes. Polecane kategorie obejmują sitodruk, haft, nadruki bezpośrednio na odzieży i wiele innych.

Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności