No­we obli­cze Pa­pie­ro­we­go Di­zaj­nu fir­my Eu­ro­pa­pier Pol­skaPoprzedni artykuł 

Pa­pie­ro­wy Di­zajn to mar­ka pa­pie­rów ozdob­nych fir­my Eu­ro­pa­pier Pol­ska sp. z o.o. Mar­ka dzia­ła na ryn­ku pa­pie­rów ozdob­nych od nie­mal 10 lat. To, co za­częło się ja­ko ma­ły pro­jekt gru­py en­tu­zja­stów pa­pie­ru, przez tę de­ka­dę uro­sło dzi­ęki spo­łecz­no­ści kre­atyw­nych oso­bo­wo­ści – ar­ty­stów, gra­fi­ków, tech­ni­ków dru­ku, spe­cja­li­stów po­li­gra­fii.

W ser­cu na­szej spo­łecz­no­ści za­wsze naj­wa­żniej­sza by­ła mi­ło­ść do pa­pie­ru. Pa­sjo­na­ci, którzy śle­dzą nas np. w So­cial Me­diach czy na na­szym blo­gu na pew­no do­ce­nią, fakt, że po bli­sko de­ka­dzie wy­zna­cza­nia pa­pie­ro­wych tren­dów i wspie­ra­nia bra­nży kre­atyw­nej swo­ją eks­perc­ką wie­dzą i bo­ga­tą ofer­tą pa­pie­rów ozdob­nych – Pa­pie­ro­wy Di­zajn po­sta­no­wił odświe­żyć swo­je obli­cze.

Przy­stępu­jąc do pra­cy nad no­wą iden­ty­fi­ka­cją za­le­ża­ło nam na pod­kre­śle­niu i uwzględ­nie­niu dwóch naj­wa­żniej­szych fi­la­rów na­szej fir­my. Lu­dzi – wy­jąt­ko­wych i nie­zwy­kłych, eks­per­tów i pa­sjo­na­tów pa­pie­ru. To dzi­ęki ich wie­dzy i za­an­ga­żo­wa­niu zdo­by­li­śmy po­zy­cję li­de­ra ka­te­go­rii. Pa­pie­ru – będące­go nie­ustan­ną in­spi­ra­cją i cen­trum wszyst­kich na­szych dzia­łań.

Po­znaj­cie no­we obli­cze Pa­pie­ro­we­go Di­zaj­nu i hi­sto­rię je­go two­rze­nia.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Eu­ro­pa­pier

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści