Pro­duk­ty kszta­łtu­jące przy­szło­ść – zna­my da­tę Tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tionsPoprzedni artykuł 

Już za pół ro­ku, w ter­mi­nie 9–10 pa­ździer­ni­ka 2024 r. w EXPO Kra­ków, od­będą się 16. Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions. To wy­da­rze­nie o ugrun­to­wa­nej po­zy­cji na ryn­ku, które ka­żde­go ro­ku od­wie­dza­ją ty­si­ące go­ści z Pol­ski i za­gra­ni­cy. W ci­ągu dwóch dni będzie mo­żna po­znać ofer­tę wy­staw­ców oraz wzi­ąć udział w me­ry­to­rycz­nych pre­zen­ta­cjach pro­wa­dzo­nych przez eks­per­tów z bra­nży. Jak wska­zu­ją do­tych­cza­so­wi uczest­ni­cy tar­gów, jest to miej­sce łączące bi­znes i edu­ka­cję, sta­wia­jące na ja­ko­ść i różno­rod­no­ść asor­ty­men­tu pre­zen­to­wa­nych pro­duk­tów i roz­wi­ązań.

Bo­ga­ta ofer­ta wy­staw­ców

Moc­ną stro­ną Tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions jest mi­ędzy­na­ro­do­wy cha­rak­ter im­pre­zy. Na tar­gach spo­tkać mo­żna pro­du­cen­tów i do­staw­ców bra­nży opa­ko­wań z wie­lu kra­jów. War­to pod­kre­ślić fakt, że na sto­iskach pre­zen­to­wa­na będzie bar­dzo zróżni­co­wa­na ofer­ta: nie tyl­ko sa­me opa­ko­wa­nia, ale rów­nież ma­te­ria­ły do ich two­rze­nia, ma­szy­ny, roz­wi­ąza­nia lo­gi­stycz­ne i usłu­gi. Ek­spo­zy­cja po­dzie­lo­na jest na 7 stref te­ma­tycz­nych: Opa­ko­wa­nia, Kom­po­nen­ty, Ma­szy­ny, Druk, Lo­gi­sty­ka i e-com­mer­ce, Usłu­gi, Bran­ding i re­kla­ma. To spra­wia, że war­to za­pla­no­wać so­bie czas tak, aby w pe­łni za­po­znać się z ofer­tami wy­staw­ców.

Naj­wy­ższy stan­dard usług

Ja­ko­ść wpi­sa­na jest w DNA Tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions. Do­ce­nia­ją to wy­staw­cy, którzy do­strze­ga­ją za­an­ga­żo­wa­nie Or­ga­ni­za­to­rów wy­da­rze­nia na ka­żdym eta­pie współpra­cy, co pod­kre­śla Mag­da­le­na Mich­ta, Ko­or­dy­na­tor Dzia­łu Han­dlo­we­go w fir­mie Fo­od­pack – Je­stem przede wszyst­kim za­do­wo­lo­na z eki­py, która zaj­mu­je się przy­go­to­wa­niem tar­gów. Do­ce­niam to, jak bar­dzo są za­an­ga­żo­wa­ni. By­łam w pe­łni spo­koj­na, po­nie­waż na ka­żdym eta­pie przy­go­to­wań in­for­mo­wa­no mnie o tym co będzie się dzia­ło. Nie by­ło ta­kie­go mo­men­tu, abym nie otrzy­ma­ła in­for­ma­cji, na której mi za­le­ża­ło. Co wa­żne – nie prze­rzu­ca­no mnie od jed­nej oso­by do dru­giej, co nie­ste­ty często się zda­rza. Na­praw­dę wspa­nia­ły ze­spół, chcia­ła­bym że­by na ka­żdych tar­gach ta­ki był.

Tyl­ko do ko­ńca kwiet­nia obo­wi­ązu­ją pro­mo­cyj­ne ce­ny sto­isk dla Wy­staw­ców, za­tem war­to już dzi­siaj za­re­zer­wo­wać sto­isko dla swo­jej fir­my.

Ca­ła bra­nża w jed­nym miej­scu

Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions to do­sko­na­ła oka­zja do na­wi­ąza­nia cen­nych re­la­cji bi­zne­so­wych i spo­tka­nia się z do­tych­cza­so­wy­mi klien­ta­mi. Wska­zu­je na to Edy­ta Ko­py­cin­ska Sa­les Ma­na­ger fir­my POLO Han­dels GMBH: […] Po pierw­sze udział w tar­gach był wy­bit­ną oka­zją, aby spo­tkać się z klien­ta­mi, z który­mi cza­sa­mi zwy­czaj­nie nie ma­my cza­su się zo­ba­czyć. Po dru­gie, je­że­li roz­wa­ża­my wdro­że­nie pro­duk­tów in­no­wa­cyj­nych – a uwa­żam, że ma­te­ria­ły opa­ko­wa­nio­we ba­zo­wa­ne na pa­pie­rze do ta­kich się za­li­cza­ją – to jest to tym bar­dziej świet­na oka­zja, aby móc klien­tom wy­ja­śnić różne taj­ni­ki, głów­nie do­ty­czące kwe­stii śro­do­wi­sko­wej.

Rów­nież eks­per­ci, którzy pro­wa­dzi­li pre­lek­cje w ra­mach Sce­ny Głów­nej i Sce­ny Ago­ra pod­kre­śla­ją, że ich słu­cha­cze to oso­by chęt­ne do po­sze­rza­nia swo­ich ho­ry­zon­tów, które za­wsze za­da­ją cel­ne py­ta­nia. Z te­go po­wo­du Or­ga­ni­za­to­rzy do­kła­da­ją wszel­kich sta­rań, aby pre­zen­ta­cje by­ły bar­dzo sta­ran­nie przy­go­to­wy­wa­ne, a te­ma­ty­ka pre­cy­zyj­nie do­bra­na. Po­twier­dze­niem te­go był pro­gram 16. edy­cji Tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions, pod­czas których wy­stąpi­li m.in. Phi­lipp Rich­ter z Spies Pac­ka­ging, Piotr Pod­sia­dło z EY Law, EY Pol­ska, Woj­ciech Głu­szew­ski z In­sty­tu­tu Che­mii i Tech­ni­ki Jądro­wej, Mag­da­le­na Cie­ślak z Gra­phic Pac­ka­ging In­ter­na­tio­nal, Mar­cin Ra­dom­ski z Gra­ham Pac­ka­ging, Piotr Dy­ma­ła z Pol­skiej Wy­twór­ni Pa­pie­rów War­to­ścio­wych S.A., Jo­an­na Ol­szak z IGI FOOD LAW.

Za­pa­kuj swo­ją przy­szło­ść

Ko­lej­na, 13. edy­cja Kon­kur­su Stre­fa Stu­den­ta od­będzie się pod­czas 16. Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions. Kon­kurs po­dzie­lo­ny jest na dwa eta­py, a pro­jek­ty zgła­sza­ne są w 3 ka­te­go­riach: Wra­że­nie, Funk­cjo­nal­no­ść i For­ma oraz Sza­ta Gra­ficz­na. Cie­szy się on po­pu­lar­no­ścią wśród stu­den­tów, po­nie­waż jest to dla nich nie­po­wta­rzal­na szan­sa na na­wi­ąza­nie pierw­szych kon­tak­tów bi­zne­so­wych i po­zy­ska­nie zle­ceń. Stre­fą Stu­den­ta ka­żde­go ro­ku in­te­re­su­ją się rów­nież sa­mi Wy­staw­cy. Fir­my z uwa­gą do­ce­nia­ją ich świe­że spoj­rze­nie i no­wa­tor­skie po­my­sły, a ta­kże chęt­nie na­wi­ązu­ją z ni­mi współpra­cę. Fi­na­li­stów kon­kur­su po­zna­my już 10 pa­ździer­ni­ka 2024 ro­ku, kie­dy będą pre­zen­to­wać swo­je nie­sza­blo­no­we pro­jek­ty w spe­cjal­nie przy­go­to­wa­nej dla nich stre­fie wy­sta­wien­ni­czej.

Sz­cze­góło­we in­for­ma­cje na te­mat wy­da­rze­nia mo­żna zna­le­źć na stro­nie: www.pac­ka­gin­gin­no­va­tions.pl

Da­ta: 09–10 pa­ździer­ni­ka 2024 ro­ku
Miej­sce: EXPO Kra­ków, Ga­li­cyj­ska 9, Kra­ków
Or­ga­ni­za­tor: Tar­gi w Kra­ko­wie Sp. z o.o.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści