Ja­po­ńczy­cy ży­ją w przy­szło­ści dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go – Ty też mo­żeszPoprzedni artykuł 

Jak wzmoc­nić swo­ją po­zy­cję na ryn­ku dru­ku LFP? API.PL or­ga­ni­zu­je wy­da­rze­nie, by od­po­wie­dzieć na to py­ta­nie. Ce­lem spo­tka­nia jest opo­wie­dze­nie, jak uspraw­nić i przy­spie­szyć pro­ces pro­duk­cji, ogra­ni­czyć zbęd­ne zu­ży­cie ma­te­ria­łu, a ta­kże stwo­rzyć szan­sę na zy­ska­nie no­wych klien­tów. By do­wie­dzieć się, jak to zro­bić prze­ana­li­zo­wa­na zo­sta­nie fi­lo­zo­fia trzech ma­rek, które królu­ją na ja­po­ńskim ryn­ku dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go – Ep­son, Gra­ph­tec i Ei­zo.

Ja­po­ński ide­ał LFP – cze­go ocze­ki­wać po spo­tka­niu?

Ja­po­ńskie Trio to se­ria pre­zen­ta­cji, na których za­pre­zen­to­wa­ne zo­sta­ną dru­kar­ki ży­wicz­ne Ep­son z se­rii Su­re­Co­lor SC-R, plo­te­ry tnące Gra­ph­tec i mo­ni­to­ry gra­ficz­ne Ei­zo. Uczest­ni­cy do­wie­dzą się, jak wy­ko­rzy­stać ka­żdą z tych ma­szyn z osob­na – a naj­le­piej w ra­mach jed­ne­go eko­sys­te­mu – by zauto­ma­ty­zo­wać pro­ces pro­duk­cji dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go, oszczędzić i zy­skać no­wych klien­tów.

Dru­kar­ka ży­wicz­na Ep­son Su­re­Co­lor SC-R to fan­ta­stycz­na al­ter­na­ty­wa dla dru­ku sol­wen­to­we­go. Dla­cze­go? Prze­de wszyst­kim przy­spie­sza mo­żli­wo­ść re­ali­za­cji zle­ceń – wy­dru­ki ży­wicz­ne schną nie­mal na­tych­miast w odróżnie­niu od dru­ku sol­wen­to­we­go, który mu­si od­pa­ro­wać dłu­ższy czas, nim pod­da­my go ko­lej­ne­mu eta­po­wi. Ko­lej­ną za­le­tą jest mo­żli­wo­ść pro­duk­cji na­dru­ków od­po­wied­nich do śro­do­wisk wra­żli­wych, ze względu na eko­lo­gicz­ny i ni­sko­emi­syj­ny druk po­twier­dzo­ny cer­ty­fi­ka­ta­mi. Druk sol­wen­to­wy nie na­da­je się do ta­kich miejsc, jak szpi­tal czy przed­szko­le. Z ko­lei sa­ma dru­kar­ka Ep­son z se­rii SC-R ce­chu­je się nie­zrów­na­ną ja­ko­ścią wy­dru­ku i do­sko­na­łym od­wzo­ro­wa­niem ko­lo­rów dzi­ęki do­dat­ko­wym ja­snym atra­men­tom.

Plo­te­ry tnące Gra­ph­tec za­pew­nia mak­sy­mal­ną pre­cy­zję ci­ęcia, a ich nie­za­wod­no­ść jest już le­gen­dar­na. Co wi­ęcej z od­po­wied­nim opro­gra­mo­wa­niem mo­żna upew­nić się, że za­cho­wu­je­my ci­ągło­ść pra­cy po­mi­ędzy dru­kar­ką i plo­te­rem. Mo­żna ta­kże au­to­ma­tycz­nie roz­mie­ścić na­dru­ki i mar­ke­ry tak, by ci­ąć z jak naj­mniej­szą stra­tą ma­te­ria­łu.

Mo­ni­tor gra­ficz­ny Ei­zo jest śro­do­wi­skiem, w którym po­wsta­je pro­jekt wy­dru­ku, wi­ęc oczy­wi­ście mu­si ce­cho­wać go nie­na­gan­ne od­wzo­ro­wa­nie ko­lo­rów, by do­stać na wy­dru­ku to, co na ekra­nie. Ei­zo oprócz naj­wy­ższej kla­sy spe­cy­fi­ka­cji tech­no­lo­gicz­nej, za­dba­ło też o au­to­ma­ty­za­cję ka­li­bra­cji mo­ni­to­ra, by do­pa­so­wać ko­lo­ry na ekra­nie do po­trzeb dru­ka­rza. Do­dat­ko­wo, łącząc ze so­bą kil­ka mo­ni­to­rów Ei­zo w chmu­rze, upew­nia­my się, że – przy­kła­do­wo – gra­fik i dru­karz zo­ba­czą to sa­mo.

Uczest­ni­cy do­wie­dzą się, uła­twić so­bie ży­cie, a ta­kże za­dbać o to, by park ma­szy­no­wy od po­cząt­ku do ko­ńca sta­no­wił zgra­ny eko­sys­tem! Na wy­da­rze­niu będzie mo­żna zo­ba­czyć ta­kże me­dia do dru­ku, które z pew­no­ścią wzbo­ga­cą pro­jek­ty. Za­pre­zen­to­wa­ny też zo­sta­nie sys­tem Cal­de­ra, który po­ma­ga osi­ągnąć sta­tus per­fek­cji w au­to­ma­ty­za­cji.

Sz­cze­góły wy­da­rze­nia

Wy­da­rze­nie od­będzie się w czte­rech różnych mia­stach.

11.06 – Kra­ków
12.06 – War­sza­wa
18.06 – Gda­ńsk
19.06 – Swa­rzędz pod Po­zna­niem

API.PL ma przy­jem­no­ść za­pro­sić wszyst­kich za­in­te­re­so­wa­nych na Ja­po­ńskie Trio. Ilo­ść miejsc jest ogra­ni­czo­na. By wzi­ąć udział, pro­si­my o wy­pe­łnie­nie for­mu­la­rza, który znaj­du­je się na na­szej stro­nie in­ter­ne­to­wej. Nie prze­gap szan­sy, by po­znać no­we mo­żli­wo­ści, a ta­kże po­roz­ma­wiać z na­szy­mi do­świad­czo­ny­mi fa­chow­ca­mi, którzy chęt­nie do­ra­dzą, jak naj­le­piej uspraw­nić druk du­że­go for­ma­tu.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści