Ca­non za­pre­zen­to­wał kam­pa­nię The Po­wer to Mo­ve pod­czas tar­gów dru­paPoprzedni artykuł 

Networkingowy event Girls Who Print na stoisku Canon
Ne­twor­kin­go­wy event Girls Who Print na sto­isku Ca­non

Ca­non, wio­dący, glo­bal­ny do­staw­ca kom­plek­so­wych roz­wi­ązań i usług w za­kre­sie cy­fro­we­go dru­ku pro­duk­cyj­ne­go, uzna­je tar­gi dru­pa 2024 za wy­da­rze­nie wy­jąt­ko­we pod względem za­an­ga­żo­wa­nia klien­tów, ska­li do­ko­na­nych in­we­sty­cji i za­in­te­re­so­wa­nia od­wie­dza­jących. Po­mi­mo spad­ku licz­by go­ści w po­rów­na­niu z edy­cją tar­gów w 2016 r., obec­ni i po­ten­cjal­ni klien­ci tłum­nie od­wie­dza­li sto­isko Ca­non, by do­wie­dzieć się, w ja­ki spo­sób naj­now­sze roz­wi­ąza­nia z ob­sza­ru dru­ku i usłu­gi wspar­cia mo­gą po­ma­gać fir­mom w ich trans­for­ma­cji w du­chu zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju.

Za­rów­no licz­ba po­ten­cjal­nych klien­tów, jak i przy­cho­dy ze sprze­da­ży by­ły wi­ęk­sze, niż pro­gno­zo­wa­no. Du­że za­in­te­re­so­wa­nie wzbu­dzi­ła wi­zja fir­my Ca­non do­ty­cząca ol­brzy­mich mo­żli­wo­ści, ja­kie otwie­ra druk przed bi­zne­sem. Przy­kła­dem te­go by­ły po­ka­zy na ży­wo mo­żli­wo­ści dru­ku różnych apli­ka­cji oraz to, że po­nad 6 ty­si­ęcy osób od­wie­dzi­ło mul­ti­-sen­so­rocz­ną stre­fę The Co­re, gdzie był wy­świe­tla­ny an­ga­żu­jący wszyst­kie zmy­sły film ,,World Un­se­en”, wzbo­ga­co­ny wy­dru­ka­mi wy­ko­rzy­stu­jący­mi tech­no­lo­gię dru­ku wy­pu­kłe­go.

Wy­jąt­ko­wy po­ziom za­in­te­re­so­wa­nia i ska­la in­we­sty­cji

Roz­po­czy­na­jąc kam­pa­nię „The Po­wer To Mo­ve” na tar­gach dru­pa 2024, Ca­non chciał uka­zać, z ja­ką mo­cą druk mo­że dzia­łać na emo­cje, wspo­ma­ga­jąc w ten spo­sób roz­wój firm, które czer­pią in­spi­ra­cje z trans­for­ma­cyj­nych tech­no­lo­gii, wie­dzy i wspar­cia Ca­non. Fir­ma in­spi­ro­wa­ła od­wie­dza­jących sto­isko roz­wi­ja­ny­mi rów­nież z part­ne­ra­mi roz­wi­ąza­nia­mi. Zgod­nie z ocze­ki­wa­nia­mi, sprze­daż za­rów­no ro­lo­wych, jak i ar­ku­szo­wych urządzeń do dru­ku ko­mer­cyj­ne­go i wy­daw­nictw pro­mo­cyj­nych by­ła bar­dzo wy­so­ka. Mo­wa tu w szcze­gól­no­ści o atra­men­to­wej ma­szy­nie Pro­Stre­am 2133 i ar­ku­szo­wym sys­te­mie atra­men­to­wym va­rio­PRINT iX3200. Co­raz wi­ęk­sze in­we­sty­cje ryn­ku w sys­te­my atra­men­to­we, prze­ło­ży­ło się na du­że za­in­te­re­so­wa­nie, ja­kie wzbu­dza­ły no­we urządze­nia va­rio­PRINT iX1700 i va­rio­PRESS iV7. Cie­szy to szcze­gól­nie, bio­rąc pod uwa­gę, że roz­wi­ąza­nia te będą do­stęp­ne do­pie­ro w przy­szłym ro­ku.

Druk to­ne­ro­wy po­zo­sta­je roz­wi­ąza­niem ofe­ro­wa­nym przez wie­lu do­staw­ców. Tym bar­dziej war­te uwa­gi by­ło to, że in­we­sty­cje klien­tów w ko­lo­ro­we urządze­nia Ca­non ima­ge­PRESS z se­rii V i mo­no­ch­ro­ma­tycz­ne urządze­nia va­rio­PRINT prze­kro­czy­ły najśmiel­sze ocze­ki­wa­nia.

Do­strze­ga­jąc mo­żli­wo­ści roz­wo­ju bi­zne­su, które da­je druk wiel­ko­for­ma­to­wy wy­ko­rzy­sty­wa­ny w dru­ku apli­ka­cji do de­ko­ra­cji wnętrz, pro­duk­cji ta­pet, opa­ko­wań czy wy­dru­kach ar­ty­stycz­nych, Ca­non za­pre­zen­to­wał sys­te­my Ari­zo­na, Co­lo­ra­do i ima­ge­PROGRAF, a ta­kże no­wą ge­ne­ra­cję urządzeń co­lo­rWAVE i plo­tWAVE do za­sto­so­wań CAD.

Si­ła part­nerstw

Wy­so­ko­ja­ko­ścio­we wy­dru­ki re­ali­zo­wa­ne na urządze­niu Ca­non Ari­zo­na cie­szy­ły się du­żym za­in­te­re­so­wa­niem go­ści od­wie­dza­jących wy­sta­wę „World Un­se­en”. Pre­zen­to­wa­ne na niej pra­ce będą po­ka­zy­wa­ne pod­czas spe­cjal­nej tra­sy w re­gio­nie EMEA aż do ko­ńca 2024 ro­ku.

Przed­sta­wio­no ta­kże do­ko­na­nia zwy­ci­ęz­cy pro­jek­tu Cre­ati­ve Fu­tu­res, Bo­wer Col­lec­ti­ve. Bry­tyj­ski do­staw­ca na­tu­ral­nych pro­duk­tów dla go­spo­dar­stwa do­mo­we­go i hi­gie­ny oso­bi­stej po­ka­zy­wał na przy­kła­dzie opa­ko­wań wie­lo­krot­ne­go użyt­ku, jak współpra­ca z eks­per­ta­mi tech­no­lo­gicz­ny­mi mo­że przy­no­sić do­bre efek­ty w po­sta­ci sku­tecz­nej, wie­lo­ka­na­ło­wej kam­pa­nii, będącej od­po­wie­dzią na po­trze­by przed­si­ębior­ców w za­kre­sie wzmac­nia­nia bi­zne­su.

Na sto­isku za­pre­zen­to­wa­no ta­kże Pu­bli­shing 2030 Ac­ce­le­ra­tor, pro­jekt ba­zu­jący na ini­cja­ty­wie Fu­tu­re Bo­ok Fo­rum, który kon­cen­tro­wał się na kwe­stii po­stępów bra­nży w dzia­ła­niach zgod­nych ze zrów­no­wa­żo­nym roz­wo­jem. Pra­ce i wy­dru­ki uka­zy­wa­ły, jak du­że zna­cze­nie ma wspar­cie, ja­kie Ca­non za­pew­nia ak­cjom cha­ry­ta­tyw­nym re­ali­zo­wa­nym w ra­mach licz­nych part­nerstw, m.in.: z afry­ka­ńskim od­dzia­łem UN SDG Bo­ok Club i bry­tyj­ską or­ga­ni­za­cją cha­ry­ta­tyw­ną To­pic He­ro­es.

W ci­ągu 11 dni tar­gów, ra­zem z part­ne­ra­mi zaj­mu­jący­mi się fi­ni­szin­giem, Ca­non wy­dru­ko­wał i prze­ka­zał różnym or­ga­ni­za­cjom na ca­łym świe­cie 10 000 ksi­ążek, a ta­kże do­star­czył nie­miec­kim or­ga­ni­za­cjom po­za­rządo­wym bli­sko 10 000 pocz­tówek, pla­ka­tów i bro­szur.

Ca­non, pod­czas uni­ka­to­wej pre­zen­ta­cji, po­ka­zy­wał ta­kże, w ja­ki spo­sób sprze­daw­cy de­ta­licz­ni mo­gą sku­tecz­nie mie­rzyć się z wy­zwa­nia­mi mar­ke­tin­go­wy­mi, a od­wo­łu­jąc się do współpra­cy z nie­miec­kim sprze­daw­cą me­bli POCO, eks­per­ci Ca­non prze­ko­ny­wa­li, że druk po­zwa­la na do­bre do­tar­cie z prze­ka­zem do wy­bra­nych grup klien­tów. Odwie­dza­jący mo­gli prze­ko­nać się też, w ja­ki spo­sób druk wspie­ra pro­ce­sy za­ku­po­we – wy­dru­ki słu­żą do ozna­cza­nia punk­tów sprze­da­ży, do­star­cza­ją in­for­ma­cji o pro­duk­cie, a ta­kże kreu­ją no­we do­świad­cze­nia dzi­ęki ta­kim apli­ka­cjom jak m.in.: ta­pe­ty, gra­fi­ki okien­ne i podło­go­we, bla­ty i wy­kła­dzi­ny me­blo­we. Po­nad­to, de­mon­stru­jąc swo­je wspar­cie dla różno­rod­no­ści w bra­nży, Ca­non zor­ga­ni­zo­wał na swo­im sto­isku uda­ne wy­da­rze­nie ne­twor­kin­go­we „Girls Who Print”.

Jen­ni­fer Kol­lo­czek, Se­nior Di­rec­tor, Mar­ke­ting & In­no­va­tion, Pro­duc­tion Prin­ting, Ca­non EMEA po­wie­dzia­ła: „dru­pa 2024 dla Ca­non by­ło wa­żnym wy­da­rze­niem bra­nżo­wym, które po nie­ca­łej de­ka­dzie znów do­star­czy­ło oka­zji do wspa­nia­łych prze­żyć. W te­go­rocz­nej edy­cji Ca­non za­pre­zen­to­wał bo­ga­te port­fo­lio tech­no­lo­gii – za­rów­no tych, które są już do­stęp­ne na ryn­ku, jak i ofe­ro­wa­nych w nie­da­le­kiej przy­szło­ści. Tar­gi po­zwo­li­ły nam na­wi­ązać kon­takt z szer­szą spo­łecz­no­ścią bra­nży po­li­gra­ficz­nej i po­dzie­lić się z ni­mi na­szym spoj­rze­niem na mo­żli­wo­ści, ja­kie stwa­rza­ją dzi­siaj tech­no­lo­gie dru­ku.

Przed­sta­wia­jąc przy­kła­dy współpra­cy z fir­ma­mi i part­ne­ra­mi tech­no­lo­gicz­ny­mi, Ca­non uka­zał ogrom­ny po­ten­cjał współcze­sne­go dru­ku. Wspól­nie z na­szy­mi part­ne­ra­mi będzie­my na­dal wpro­wa­dzać in­no­wa­cje i kszta­łto­wać przy­szło­ść na­szej bra­nży dzi­ęki in­no­wa­cyj­nym mo­de­lom bi­zne­so­wym oraz no­wym tech­no­lo­giom i usłu­gom – od pro­duk­cji na żąda­nie, zauto­ma­ty­zo­wa­nych i ska­lo­wal­nych roz­wi­ązań, po różno­rod­ne apli­ka­cje i wy­so­ko­na­kła­do­wą per­so­na­li­za­cję. Wszyst­ko po to, by za­pew­niać wy­jąt­ko­wo efek­tyw­ne, wie­lo­ka­na­ło­we do­świad­cze­nia kon­su­menc­kie.

Po raz ko­lej­ny tar­gi dru­pa oka­za­ły się wa­żnym miej­scem spo­tkań i spek­ta­ku­lar­ną pre­zen­ta­cją dru­ku z je­go ca­łą, bo­ga­tą wszech­stron­no­ścią. Spo­ty­ka­li­śmy na na­szym sto­isku go­ści z ca­łe­go świa­ta, którzy przy­by­wa­li do nas, aby czer­pać z war­to­ści, ja­kich do­star­cza na­sza tech­no­lo­gia.

Tar­gi dru­pa 2024 prze­ro­sły na­sze ocze­ki­wa­nia. Je­ste­śmy wdzi­ęcz­ni za za­ufa­nie, ja­kim wie­lu no­wych klien­tów i part­ne­rów ob­da­rzy­ło na­sze usłu­gi i tech­no­lo­gie. Cie­szy­my się z te­go, że mo­gli­śmy pre­zen­to­wać na­sze mo­żli­wo­ści dzi­ęki wie­lu na­wi­ąza­nym kon­tak­tom. Ci­ągłe in­we­sty­cje i in­no­wa­cje po­zwa­la­ją nam dzie­lić się na­szą eks­perc­ką wie­dzą z ob­sza­ru dru­ku cy­fro­we­go”.

Wi­ęcej in­for­ma­cji o obec­no­ści Ca­non na tar­gach dru­pa 2024 znaj­dziesz tu:
https://www.ca­non.pl/bu­si­nes­s/in­si­ght­s/e­vent­s/dru­pa/

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści