Prin­tFac­to­ry roz­sze­rza dzia­łal­no­ść na ry­nek ja­po­ńskiPoprzedni artykuł 

Prin­tFac­to­ry, wio­dący do­staw­ca za­awan­so­wa­ne­go opro­gra­mo­wa­nia do dru­ko­wa­nia, z du­mą ogła­sza otwar­cie no­we­go od­dzia­łu w Ja­po­nii. Ta stra­te­gicz­na eks­pan­sja ma na ce­lu do­star­cza­nie wy­so­kiej ja­ko­ści pro­duk­tów i usług bez­po­śred­nio ja­po­ńskim klien­tom, wzmac­nia­jąc na­szą obec­no­ść na lo­kal­nym ryn­ku i wspie­ra­jąc glo­bal­ny roz­wój dzia­łal­no­ści Prin­tFac­to­ry.

Na po­cząt­ku te­go ro­ku Prin­tFac­to­ry ogło­si­ła we­jście na ry­nek ja­po­ński po­przez współpra­cę z lo­kal­nym part­ne­rem Ima­ge Ma­gic. Part­ner­stwo to obej­mo­wa­ło se­rię do­głęb­nych wy­mian i se­sji szko­le­nio­wych ma­jących na ce­lu opty­ma­li­za­cję pro­ce­sów pro­duk­cyj­nych i zwi­ęk­sze­nie wy­ko­rzy­sta­nia opro­gra­mo­wa­nia Prin­tFac­to­ry.

Po­nad­to ze­spół Prin­tFac­to­ry Asia od­wie­dził nie­daw­no swis­sQprint w Ja­po­nii w ce­lu dal­szej wy­mia­ny i se­sji szko­le­nio­wych, kon­cen­tru­jąc się na przy­szłych pla­nach współpra­cy. Wi­zy­ta ta umoc­ni­ła part­ner­stwo mi­ędzy obie­ma fir­ma­mi, wspie­ra­jąc sil­ny so­jusz i two­rząc so­lid­ne pod­sta­wy do sto­so­wa­nia spe­cja­li­stycz­nych roz­wi­ązań Prin­tFac­to­ry w Ja­po­nii.

„Cie­szy­my się, że mo­że­my roz­sze­rzyć na­szą dzia­łal­no­ść na Ja­po­nię, ry­nek zna­ny z po­stępu tech­no­lo­gicz­ne­go i wy­so­kich stan­dar­dów dru­ku. Na­sza współpra­ca z Ima­ge Ma­gic i swis­sQprint ode­gra­ła klu­czo­wą ro­lę w przy­go­to­wa­niu nas do tej pre­mie­ry. Je­ste­śmy za­an­ga­żo­wa­ni w do­star­cza­nie wy­jąt­ko­wych usług i in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań na­szym ja­po­ńskim klien­tom, po­ma­ga­jąc im osi­ągnąć wi­ęk­szą wy­daj­no­ść i do­sko­na­ło­ść w pro­ce­sach pro­duk­cji po­li­gra­ficz­ne­j”.

Wraz z otwar­ciem na­sze­go od­dzia­łu w To­kio w sierp­niu, Prin­tFac­to­ry jest le­piej przy­go­to­wa­ny do ob­słu­gi ryn­ku ja­po­ńskie­go dzi­ęki na­sze­mu kom­plek­so­we­mu pa­kie­to­wi roz­wi­ązań do dru­ko­wa­nia. Ta eks­pan­sja nie tyl­ko zwi­ęk­sza na­szą zdol­no­ść do bar­dziej bez­po­śred­nie­go i sku­tecz­ne­go za­spo­ka­ja­nia po­trzeb ja­po­ńskich klien­tów, ale ta­kże pod­kre­śla na­sze za­an­ga­żo­wa­nie w glo­bal­ny roz­wój bi­zne­su i za­do­wo­le­nie klien­tów.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Au­re­lon B.V.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści