Dru­kar­nia in­ter­ne­to­wa Ce­le­bra­te Di­gi­tal Prin­ting wy­bie­ra dwie no­we dru­kar­ki Sco­dixPoprzedni artykuł 

Od lewej do prawej: Matthias Braun, Head of Production w Celebrate Digital Drinting, Dr Henner Schwarz, COO w Celebrate Digital Printing, Michael Lindemeier, CEO w Celebrate Digital Printing, Johanna Hornung, Head of Product and Production Technology w Celebrate Digital Printing, Franz Repp, prezes EMEA w Scodix, Mark Nixon, EVP Global Sales w Scodix i Eli Grinberg, dyrektor generalny Scodix.
Od le­wej do pra­wej: Mat­thias Braun, He­ad of Pro­duc­tion w Ce­le­bra­te Di­gi­tal Drin­ting, Dr Hen­ner Sch­warz, COO w Ce­le­bra­te Di­gi­tal Prin­ting, Mi­cha­el Lin­de­me­ier, CEO w Ce­le­bra­te Di­gi­tal Prin­ting, Jo­han­na Hor­nung, He­ad of Pro­duct and Pro­duc­tion Tech­no­lo­gy w Ce­le­bra­te Di­gi­tal Prin­ting, Franz Repp, pre­zes EMEA w Sco­dix, Mark Ni­xon, EVP Glo­bal Sa­les w Sco­dix i Eli Grin­berg, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Sco­dix.

Wie­lo­krot­nie na­gra­dza­ny li­der w pro­duk­cji cy­fro­wej, Ce­le­bra­te Di­gi­tal Prin­ting, zde­cy­do­wał się zin­te­gro­wać dwie no­we dru­kar­ki Sco­dix Ul­tra 2500 SHD z prze­pły­wem pra­cy pro­duk­cyj­nej usług dru­kar­skich Kar­ten­ma­che­rei.de i usłu­gi po­li­gra­ficz­ne Ro­se­mo­od. Ce­le­bra­te sta­ła się naj­wi­ęk­szym do­staw­cą on­li­ne sper­so­na­li­zo­wa­nych kart od mo­men­tu za­ło­że­nia w 2010 ro­ku.

W 2018 r. fir­ma Ce­le­bra­te za­in­sta­lo­wa­ła pierw­szą ma­szy­nę Sco­dix Ul­tra 2000 w swo­im zauto­ma­ty­zo­wa­nym prze­pły­wie pra­cy, aby ofe­ro­wać wy­so­kiej ja­ko­ści zdo­bie­nia fo­lią i la­kie­rem, a na­stęp­nie dru­gą in­sta­la­cję w 2019 r., aby spro­stać ro­snące­mu za­po­trze­bo­wa­niu klien­tów. Do­da­nie ma­szyn Sco­dix Ul­tra 2500 SHD, wy­po­sa­żo­nych w tech­no­lo­gie Sco­dix Smart High De­fi­ni­tion (SHD) i Mul­ti­-Lay­er Em­bel­li­sh­ment (MLE), umo­żli­wi fir­mie Ce­le­bra­te ofe­ro­wa­nie naj­wy­ższej ja­ko­ści na po­zio­mie ko­mer­cyj­nym w szer­szej ga­mie pa­pie­rów, w tym na podło­żach nie­po­wle­ka­nych.

Jo­han­na Hor­nung, dy­rek­tor ds. pro­duk­tów i tech­no­lo­gii pro­duk­cji w Ce­le­bra­te Di­gi­tal Prin­ting, wy­ra­zi­ła swo­je pod­eks­cy­to­wa­nie part­ner­stwem: „Po za­po­zna­niu się z naj­now­szy­mi tech­no­lo­gia­mi Sco­dix szyb­ko do­strze­gli­śmy po­ten­cjał, by za­ofe­ro­wać na­szym klien­tom jesz­cze wi­ęcej. Mo­żli­wo­ść dru­ko­wa­nia bez­po­śred­nio na wi­ęk­szej licz­bie nie­po­wle­ka­nych po­wierzch­ni i włącza­nia ozdób na­da­jących się do re­cy­klin­gu do­sko­na­le wpi­su­je się w pre­fe­ren­cje na­szych świa­do­mych eko­lo­gicz­nie klien­tów”. In­we­sty­cja ta wzmoc­ni prze­wa­gę kon­ku­ren­cyj­ną Ce­le­bra­te w za­kre­sie ja­ko­ści, opcji zdo­bie­nia i cza­su re­ali­za­cji.

„Ce­le­bra­te re­pre­zen­tu­je zna­czący seg­ment ryn­ku po­szu­ku­jący za­awan­so­wa­nych apli­ka­cji do zdo­bie­nia” – po­wie­dział Franz Repp, pre­zes Sco­dix EMEA. „Lo­jal­no­ść klien­tów Ce­le­bra­te, zbu­do­wa­na na szyb­kich cza­sach re­ali­za­cji, zo­sta­nie do­dat­ko­wo wzmoc­nio­na dzi­ęki no­wym opcjom zdo­bie­nia ofe­ro­wa­nym przez na­sze pra­sy. Cie­szy­my się, że mo­że­my wspie­rać Ce­le­bra­te w roz­sze­rza­niu ich ofer­ty i zwi­ęk­sza­niu sa­tys­fak­cji klien­tów”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści