API Transfer Technologies – globalny producent folii, znajdujących zastosowanie m.in. przy uszlachetnianiu różnych produktów poligraficznych (w tym opakowań i etykiet) – pozytywnie ocenia swój udział w kwietniowych targach Warsaw Pack. Zdaniem obecnych na stoisku targowym przedstawicielek polskiego oddziału, wydarzenie spełniło pokładane w nim oczekiwania. Stając się bowiem okazją do pokazania firmy po niedawnym rebrandingu oraz platformą do licznych spotkań z jej obecnymi i potencjalnymi klientami i partnerami.
„Warsaw Pack to pierwsze od wielu lat targi branżowe w Polsce, w których zdecydowaliśmy się wziąć udział jako wystawca – mówi Katarzyna Komorska- Gorgolewska, Account Manager. – Nasze stoisko było zlokalizowane w strefie przedsiębiorstw, skupionych w Polskiej Izbie Opakowań, której członkiem niedawno się staliśmy. Z samego wydarzenia jesteśmy zadowoleni, chociaż na jego efekty z pewnością przyjdzie nam zaczekać. Byliśmy mile zaskoczeni liczną reprezentacją gości zagranicznych – m.in. z krajów CEE. Część naszych klientów z Polski miała na Warsaw Pack własne stoiska, więc skorzystaliśmy z okazji, by ich odwiedzić i porozmawiać o współpracy i jej rozwijaniu. Nie zabrakło też rozmów z obecnymi partnerami technologicznymi i handlowymi, również na odbywającym się w ramach targów Kongresie Polskiej Izby Opakowań. Odnotowaliśmy też sporą liczbę odwiedzających z agencji reklamowych”.
Krystyna Pcionek, Customer Service Coordinator: „Cieszymy się zarówno z dużej frekwencji odwiedzających , jak też z zainteresowania ekspozycją przykładowych prac zrealizowanych z udziałem folii API Transfer Technologies – od wzbogaconych nimi okładek i obwolut książkowych, poprzez etykiety, na różnych opakowaniach skończywszy. Te ostatnie w największym stopniu przyciągały uwagę – to ze względu na specyfikę zwiedzających. Wzrok przyciągały m.in. efekty holograficzne czy soczewkowe zastosowane na opakowaniach premium dla marek kosmetycznych i luksusowych. Dużym zainteresowaniem cieszył się też nasz najnowszy wzornik z różnymi odcieniami kolorystycznymi”.
API Transfer Technologies po rebrandingu
Targi Warsaw Pack były pierwszą w Polsce okazją, gdzie w pełni zaprezentowaliśmy nowe logo firmy, jak też jej zmienioną nazwa. „To efekt zunifikowania pod szyldem API Transfer Technologies kilku przedsiębiorstw, których właścicielem jest Aldus Group – w tym marki API Foilmakers, pod jaką do niedawna działaliśmy – mówi Katarzyna Komorska-Gorgolewska. – Rebranding został bardzo dobrze odebrany, klienci wiedzą, że mogą obecnie znaleźć w jednym miejscu różne folie i rozwiązania, wcześniej oferowane przez kilka przedsiębiorstw. Owa unifikacja jest też bardzo dobrze widoczna na naszej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych, gdzie funkcjonujemy już pod jedną nazwą – wcześniej każda z firm miała swój własny kanał komunikacji”.
Kolejne okazje do spotkań – już niebawem
Jak dodaje, bieżący rok jest dla polskiego oddziału API Transfer Technologies szczególny, także pod względem wydarzeń, w jakich bierze ona udział: „Wiele dzieje się w naszym oddziale – to efekt niedawnych zmian w centrali. O wszystkich będziemy sukcesywnie informować, m.in. podczas targów i konferencji, jakie nas czekają. W najbliższych miesiącach zapraszamy na prezentację i do odwiedzenia stoiska podczas Kongresu Etykiety Samoprzylepne, odbywającego się w Wiśle, a nieco później na targach Labelexpo Europe w Barcelonie. Na to drugie wydarzenie czeka już europejska branża druku wąskowstęgowego i etykietowego. My również intensywnie się do niego przygotowujemy. Zapraszamy zatem na kolejne wydarzenia z naszym udziałem”.