Uda­ny de­biut API Trans­fer Tech­no­lo­gies na tar­gach War­saw Pack 2025Poprzedni artykuł 

Stoisko: API Transfer Technologies była na targach Warsaw Pack reprezentowana przez Krystynę Pcionek (z lewej) i Katarzynę Komorską-Gorgolewską. aplikacje: Firmowe stoisko było pełne próbek produktów wykonanych z udziałem folii API Transfer Technologies
Sto­isko: API Trans­fer Tech­no­lo­gies by­ła na tar­gach War­saw Pack re­pre­zen­to­wa­na przez Kry­sty­nę Pcio­nek (z le­wej) i Ka­ta­rzy­nę Ko­mor­ską-Gor­go­lew­ską. apli­ka­cje: Fir­mo­we sto­isko by­ło pe­łne próbek pro­duk­tów wy­ko­na­nych z udzia­łem fo­lii API Trans­fer Tech­no­lo­gies

API Trans­fer Tech­no­lo­gies – glo­bal­ny pro­du­cent fo­lii, znaj­du­jących za­sto­so­wa­nie m.in. przy uszla­chet­nia­niu różnych pro­duk­tów po­li­gra­ficz­nych (w tym opa­ko­wań i ety­kiet) – po­zy­tyw­nie oce­nia swój udział w kwiet­nio­wych tar­gach War­saw Pack. Zda­niem obec­nych na sto­isku tar­go­wym przed­sta­wi­cie­lek pol­skie­go od­dzia­łu, wy­da­rze­nie spe­łni­ło po­kła­da­ne w nim ocze­ki­wa­nia. Sta­jąc się bo­wiem oka­zją do po­ka­za­nia fir­my po nie­daw­nym re­bran­din­gu oraz plat­for­mą do licz­nych spo­tkań z jej obec­ny­mi i po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi i part­ne­ra­mi.

„War­saw Pack to pierw­sze od wie­lu lat tar­gi bra­nżo­we w Pol­sce, w których zde­cy­do­wa­li­śmy się wzi­ąć udział ja­ko wy­staw­ca – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­mor­ska- Gor­go­lew­ska, Ac­co­unt Ma­na­ger. – Na­sze sto­isko by­ło zlo­ka­li­zo­wa­ne w stre­fie przed­si­ębiorstw, sku­pio­nych w Pol­skiej Izbie Opa­ko­wań, której człon­kiem nie­daw­no się sta­li­śmy. Z sa­me­go wy­da­rze­nia je­ste­śmy za­do­wo­le­ni, cho­ciaż na je­go efek­ty z pew­no­ścią przyj­dzie nam za­cze­kać. By­li­śmy mi­le za­sko­cze­ni licz­ną re­pre­zen­ta­cją go­ści za­gra­nicz­nych – m.in. z kra­jów CEE. Część na­szych klien­tów z Pol­ski mia­ła na War­saw Pack wła­sne sto­iska, wi­ęc skorzysta­li­śmy z oka­zji, by ich od­wie­dzić i po­roz­ma­wiać o współpra­cy i jej roz­wi­ja­niu. Nie za­bra­kło też roz­mów z obec­ny­mi part­ne­ra­mi tech­no­lo­gicz­ny­mi i han­dlo­wy­mi, rów­nież na od­by­wa­jącym się w ra­mach tar­gów Kon­gre­sie Pol­skiej Izby Opa­ko­wań. Od­no­to­wa­li­śmy też spo­rą licz­bę od­wie­dza­jących z agen­cji re­kla­mo­wy­ch”.

Kry­sty­na Pcio­nek, Cu­sto­mer Se­rvi­ce Co­or­di­na­tor: „Cie­szy­my się za­rów­no z du­żej fre­kwen­cji od­wie­dza­jących , jak też z za­in­te­re­so­wa­nia eks­po­zy­cją przy­kła­do­wych prac zre­ali­zo­wa­nych z udzia­łem fo­lii API Trans­fer Tech­no­lo­gies – od wzbo­ga­co­nych ni­mi okła­dek i ob­wo­lut ksi­ążko­wych, po­przez ety­kie­ty, na różnych opa­ko­wa­niach sko­ńczyw­szy. Te ostat­nie w naj­wi­ęk­szym stop­niu przy­ci­ąga­ły uwa­gę – to ze względu na spe­cy­fi­kę zwie­dza­jących. Wzrok przy­ci­ąga­ły m.in. efek­ty ho­lo­gra­ficz­ne czy so­czew­ko­we za­sto­so­wa­ne na opa­ko­wa­niach pre­mium dla ma­rek ko­sme­tycz­nych i luk­su­so­wych. Du­żym za­in­te­re­so­wa­niem cie­szył się też nasz naj­now­szy wzor­nik z różny­mi od­cie­nia­mi ko­lo­ry­stycz­ny­mi”.

API Trans­fer Tech­no­lo­gies po re­bran­din­gu
Tar­gi War­saw Pack by­ły pierw­szą w Pol­sce oka­zją, gdzie w pe­łni za­pre­zen­to­wa­li­śmy no­we lo­go fir­my, jak też jej zmie­nio­ną na­zwa. „To efekt zu­ni­fi­ko­wa­nia pod szyl­dem API Trans­fer Tech­no­lo­gies kil­ku przed­si­ębiorstw, których wła­ści­cie­lem jest Al­dus Gro­up – w tym mar­ki API Fo­il­ma­kers, pod ja­ką do nie­daw­na dzia­ła­li­śmy – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­mor­ska­-Gor­go­lew­ska. – Re­bran­ding zo­stał bar­dzo do­brze ode­bra­ny, klien­ci wie­dzą, że mo­gą obec­nie zna­le­źć w jed­nym miej­scu różne fo­lie i roz­wi­ąza­nia, wcze­śniej ofe­ro­wa­ne przez kil­ka przed­si­ębiorstw. Owa uni­fi­ka­cja jest też bar­dzo do­brze wi­docz­na na na­szej stro­nie in­ter­ne­to­wej czy w me­diach spo­łecz­no­ścio­wych, gdzie funk­cjo­nu­je­my już pod jed­ną na­zwą – wcze­śniej ka­żda z firm mia­ła swój wła­sny ka­nał ko­mu­ni­ka­cji”.

Ko­lej­ne oka­zje do spo­tkań – już nie­ba­wem
Jak do­da­je, bie­żący rok jest dla pol­skie­go od­dzia­łu API Trans­fer Tech­no­lo­gies szcze­gól­ny, ta­kże pod względem wy­da­rzeń, w ja­kich bie­rze ona udział: „Wie­le dzie­je się w na­szym od­dzia­le – to efekt nie­daw­nych zmian w cen­tra­li. O wszyst­kich będzie­my suk­ce­syw­nie in­for­mo­wać, m.in. pod­czas tar­gów i kon­fe­ren­cji, ja­kie nas cze­ka­ją. W naj­bli­ższych mie­si­ącach za­pra­sza­my na pre­zen­ta­cję i do od­wie­dze­nia sto­iska pod­czas Kon­gre­su Ety­kie­ty Sa­mo­przy­lep­ne, od­by­wa­jące­go się w Wi­śle, a nie­co później na tar­gach La­be­le­xpo Eu­ro­pe w Bar­ce­lo­nie. Na to dru­gie wy­da­rze­nie cze­ka już eu­ro­pej­ska bra­nża dru­ku wąskow­stęgo­we­go i ety­kie­to­we­go. My rów­nież in­ten­syw­nie się do nie­go przy­go­to­wu­je­my. Za­pra­sza­my za­tem na ko­lej­ne wy­da­rze­nia z na­szym udzia­łe­m”.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści