Złoty Laur dla Konica MinoltaPoprzedni artykuł 

Urządzenia Konica Minolta znowu okazały się najlepsze! Tym razem zwyciężyły w dorocznym konkursie „Laur Konsumenta/Klienta 2011” w kategorii biurowych systemów drukujących i kopiujących. Nagrodę co roku przyznaje „Rzecz o biznesie”, dodatek do dziennika „Rzeczpospolita”.

Laur Konsumenta/Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek na polskim rynku. Konkurs daje odpowiedź na jedno z najważniejszych dla każdego producenta pytań – które produkty i usługi są w swojej kategorii najpopularniejsze, i które uważamy za najlepsze. W tym roku ankietowani klienci uznali, że najlepsze i najbardziej znane w kategorii biurowych systemów drukujących i kopiujących są urządzenia Konica Minolta. Zdobyły one najwięcej, bo aż 26 proc. wszystkich głosów oddanych w tej kategorii!

- Ta nagroda świadczy o tym, że nasze produkty są doskonale dopasowane do oczekiwań klientów. Dla każdego producenta nie ma nic milszego niż słowa uznania ze strony użytkowników. To prestiżowe wyróżnienie jest potwierdzeniem naszej silnej pozycji – powiedział Robert Hulej, Dyrektor Generalny Konica Minolta Business Solutions Polska. - W poprzednich latach Konica Minolta była laureatem konkursu Business Superbrands i została zaliczona do najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku. Zostaliśmy także wyróżnieni Godłem EU Standard przyznawanym przedsiębiorstwom inwestującym w jakość i innowacyjność oraz tytułem CoolBrand dla najmodniejszych i najbardziej lubianych marek na polskim rynku. Wszystkie te nagrody są dla nas zachętą do dalszej pracy.

Tytuł przyznawany jest na podstawie ogólnopolskiego plebiscytu przeprowadzanego wśród konsumentów. Ankieterzy zbierali głosy użytkowników w centrach handlowych, punktach i zakładach poligraficznych, biurach oraz poprzez internet.

Na podstawie informacji firmy Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności