Izba od lat uczestniczy w koalicji „Masz głos, masz wybór”, skupiającej wiele organizacji pozarządowych (m.in. Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, Fundacja im. Stefana Batorego, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja FOR i inne), mającej na celu propagowanie obywatelskiego udziału w wyborach.
W obliczu czekających nas wkrótce wyborów do parlamentu w najbliższym czasie Izba zwróci się do wydawców z apelem o liczny – jak w minionych latach – udział w tej niezwykle ważnej akcji społecznej.
Obecnie dobiegają końca przygotowania do kampanii – opracowanie materiałów prasowych, spotów telewizyjnych i radiowych. W tym roku kampania profrekwencyjna będzie skierowana głównie do kobiet – co wiążę się z ich słabszym udziałem w głosowaniu (mniejszym niż średnia i mniejszym niż w przypadku mężczyzn), a także do osób niepełnosprawnych – z przekazem informacyjnym o zasadach i ułatwieniach w udziale w wyborach.