Jeszcze więcej produktów Black Pointa na węgierskim rynku. 15 sierpnia jeden z krajowych liderów branży alternatywnych materiałów eksploatacyjnych, rozpocznie współpracę z siecią hipermarketów Cora. Producent ocenia potencjał tego kontraktu na ok. 10% całej sprzedaży na węgierskim rynku w tym roku. Zawarcie umowy o współpracy z siecią Cora to kolejny ważny krok Black Pointa w kierunku umacniania pozycji spółki na rynkach eksportowych Europy Środkowo-Wschodniej. Cora posiada 85 sklepów wielkopowierzchniowych w Europie, z czego 7 na Węgrzech.
-
Współpraca z tak znaną i popularną siecią handlu detalicznego na rynku węgierskim zagwarantuje nam wzrost sprzedaży eksportowej i umożliwi dotarcie do wielu tysięcy nowych użytkowników. Szacujemy, że sprzedaż do sieci Cora powinna stanowić w tym roku nie mniej niż 10% całej sprzedaży na węgierskim rynku – mówi Anna Skałecka, wiceprezes Black Point SA.
Umowa z dużą siecią sprzedaży detalicznej, jaką jest Cora, to już kolejny kontrakt Black Pointa zwiększający jego udział w węgierskim rynku sprzedaży. Firma od początku 2011 roku współpracuje z CHS Hungary, jednym z największych dystrybutorów sektora IT na Węgrzech. To zapewniło Black Pointowi, jako jedynej marce alternatywnej, obecność w sklepach sieci Media Markt i Saturn, a także dało dostęp do 21 hal sprzedaży rozmieszczonych na terenie Węgier.
Black Point konsekwentnie poszerza swój udział w rynkach eksportowych. Swoje tusze i tonery, poza Węgrami sprzedaje też w Czechach i na Słowacji, m.in. w marketach Globus i Electro World oraz na rynkach Litwy, Łotwy i Estonii. W Polsce produkty Black Pointa sprzedawane są m.in. w sieciach (np. Media Markt, Saturn, Vobis, Komputronik, Selgros), poprzez biuroserwisy (np. Biuro Plus, OSAA), dystrybutorów (np. ABC Data).
Na podstawie informacji firmy Black Point S.A.