Dwa miesiące w sieci i statuetka Międzynarodowych Targów Poznańskich Euro-Reklama 2012 zdobyta. Czy to rewolucja na rynku poligraficznym on-line? Drukomat.pl to nowoczesny portal umożliwiający zamawianie wysokiej jakości druków offsetowych i solwentowych. Podczas targów zaprezentował tysiące produktów dostępnych on-line, najniższe ceny oraz najwyższą jakość. Każdy klient pod okiem eksperta mógł złożyć testowe zamówienie i przekonać się, jakie to proste. Otrzymał także wskazówki, jak przesłać projekty graficzne wykorzystując odpowiednio system Preflight lub aplikację Preflight PRO.
Duże zainteresowanie zwiedzających przełożyło się na telefony do konsultantów infolinii, którzy w tych dniach, odpowiadali na setki pytań dotyczących oferty. Ilość wejść na stronę
www.drukomat.pl, w czasie targów i po nich, przerosła najśmielsze oczekiwania jej twórców.
Liczba nowych agencji reklamowych, które przystąpiły do programu partnerskiego, jak i wzrost zamówień, to efekt udziału na Euro-Reklama w Poznaniu.
Złoty Medal jest potwierdzeniem tego, że przekonaliśmy do siebie nie tylko klientów, ale także wybitnych specjalistów branży poligraficznej. To oni uhonorowali Drukomat.pl za ideę popartą najwyższej klasy technologią, innowacyjność w stosunku do obecnych rozwiązań rynkowych oraz przyjazny dla użytkownika interfejs - podsumowała Marlena Kaźmierczak, dyrektor zarządzający.
Targi były doskonałą okazją do nawiązania długotrwałych relacji biznesowych. To czas, gdzie wystawcy i klienci mają szansę wymienić informacje, doświadczenia, zaprezentować swój produkt i, co najistotniejsze, poznać się. Bezpośredni kontakt z partnerem handlowym, nawet w świecie on-line, jest niezastąpiony.
Na podstawie informacji firmy Drukomat.pl