Wielki finał „Wielkiego Testu”Poprzedni artykuł 

Dobiegła końca jedna z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych. W ramach „Wielkiego Testu” marka Black Point otrzymała prawie 800 wypełnionych ankiet. To ogromna baza wiedzy na temat potrzeb użytkowników domowych i biurowych. Wśród uczestników akcji wyłoniono również laureatów atrakcyjnych nagród.

Ponad 3 tygodnie, 800 ankiet, 51 nagrodzonych – to bilans ,,Wielkiego testu” - jednej z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych. Akcja zainspirowana przez Black Point – wrocławskiego producenta materiałów do druku - miała promować świadomy wybór materiałów do druku. W ramach testu użytkownicy wypełniali specjalną ankietę, która pozwalała wskazać ułatwiające im wybór produktów do druku.

- Komunikacja z użytkownikiem to jeden z najważniejszych elementów polityki realizowanej przez markę Black Point. To właśnie temu zawdzięczamy ciągły rozwój i ulepszanie naszej oferty. Tak było również w przypadku „Wielkiego Testu”. Liczymy, że ta kampania może być przyczynkiem do zmian, które okażą się niezwykle korzystne dla wszystkich użytkowników - mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point SA.

Do północy 31 maja zebrano prawie 800 wypełnionych ankiet. Dla pierwszych 50 osób, które udzieliły odpowiedzi na wszystkie pytania Black Point przygotował papiery fotograficzne. Nagroda główna - drukarka Epson Stylus S22 razem z zestawem materiałów eksploatacyjnych producenta trafiła do pani Magdaleny z Kłodzka. Praca laureatki była nie tylko bardzo obszerna i przekonująca, ale także zabawna i pełna ciekawych obserwacji. - Już od początków poznawania tajników matematycznych "dwie piłki dodać dwie piłki" były prostszym zadaniem od "30ml dodać 1,5 litra". I odkąd sięgam pamięcią, to myślenie większości ludzi, z którymi zetknął mnie los, było skłonniejsze do ilościowych niż objętościowych porachunków – tłumaczyła swój wybór zwyciężczyni. - Ludzie lubią wiedzieć dlaczego, uwielbiają sami przed sobą mieć racjonalne wyjaśnienie swojego wyboru. Kochają czuć, że był to najlepszy wybór – dodała na zakończenie.

„Wielki Test” to już trzecia akcja marki Black Point kierowana bezpośrednio do użytkowników indywidualnych i partnerów w handlowych. Pod koniec zeszłego roku firma przeprowadziła otwarty test swoich materiałów eksploatacyjnych „Zostań testerem-zgarnij drukarkę!”. Z kolei w styczniu i lutym partnerzy marki wybierali „Super Produkt 2011” - najbardziej udaną premierę zeszłego roku w ofercie Black Pointa.

R E K L A M A
Na podstawie informacji firmy Black Point S.A.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności